Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Creepy del 2 av menn som trener i barføtter:

I dag var det jammen meg en til herremann som trente uten sko eller sokker, og han fikk meg til å bli uggen haha.

Satt og varmet opp i tøyeområdet med foam-rolleren min da denne mannen fant ut at han skulle slå seg ned der. Han la seg ned med de nakne føttene rett mot meg og viftet fram og tilbake med dem, samtidig som han lagde rare lyder.

Jeg måtte bare hoppe bakover og snu meg en annen vei, for jeg ble kvalm :hungover:

Har nå lagt igjen en beskjed til resepsjonen om de kan være så snille og henge opp en egen lapp der det står om at man ikke trener barbeint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Creepy del 2 av menn som trener i barføtter:

I dag var det jammen meg en til herremann som trente uten sko eller sokker, og han fikk meg til å bli uggen haha.

Satt og varmet opp i tøyeområdet med foam-rolleren min da denne mannen fant ut at han skulle slå seg ned der. Han la seg ned med de nakne føttene rett mot meg og viftet fram og tilbake med dem, samtidig som han lagde rare lyder.

Jeg måtte bare hoppe bakover og snu meg en annen vei, for jeg ble kvalm :hungover:

Har nå lagt igjen en beskjed til resepsjonen om de kan være så snille og henge opp en egen lapp der det står om at man ikke trener barbeint.

Og der kan jeg være enig igjen... ikke bare føtter der andre folk har hodet. Sånt burde man ikke trenge å si.

Men generelt forbud mot bare føtter er en større kriminell handling overfor menneskeheten enn forbud mot singlett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å trente en søndagskveld i forrige uke på Stamina på Mørkved. Var kun meg, en annen jente som befant seg litt bortenfor i et annet rom og tøyde, samt en fyr (ca 20-25år) som sto rett bak meg og bicepscurla mens jeg tok knebøy. Tror det var ca 12,5-15kg han curla, og fyttigrisen for noen lyder han kom med! De stønnelydene, jeg er bombesikker på at folk som befant seg innenfor en radius på en kilometer må ha hørt han. Tør ikke engang tenke på hvordan han er i senga akkurat.. Ble jo nesten redd :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var å trente en søndagskveld i forrige uke på Stamina på Mørkved. Var kun meg, en annen jente som befant seg litt bortenfor i et annet rom og tøyde, samt en fyr (ca 20-25år) som sto rett bak meg og bicepscurla mens jeg tok knebøy. Tror det var ca 12,5-15kg han curla, og fyttigrisen for noen lyder han kom med! De stønnelydene, jeg er bombesikker på at folk som befant seg innenfor en radius på en kilometer må ha hørt han. Tør ikke engang tenke på hvordan han er i senga akkurat.. Ble jo nesten redd :p

Du kan vel hvertfall trøste deg med at det ikke pleier å være så veldig mye rart/creepy å se på senteret på Mørkved da, om jeg husker rett :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, kom på en greie som skjedde for en måned eller to siden.

Det var seint på kvelden og lite folk på trening; jeg, en gutt og venninna hans. Denne jenta stirret så på meg at jeg ble helt satt ut. Det var ikke noe sånn halvveis skjult stirring heller. Først sto hun med ryggen til meg, akkurat som at jeg ikke så ansiktet hennes i speilet... Så flyttet hun seg til et apparat, men rettet mot meg i alle fall. Hele tiden bare sto hun i ro og stirret. Ikke noe forsøk på å trene samtidig.

Jeg flyttet meg til beinpressen som var på andre siden av rommet, la på en del vekter og begynte på første sett. Da kom hun gående mot meg, stilte seg 4m unna, lente seg mot veggen og stirra. På et punkt stirret jeg tilbake med et oppgitt blikk, men hun vek ikke i det hele tatt. Så jeg ga opp og lot henne stirre videre. Kun i alle fall gi henne noe å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag var jeg stuck på mølla mellom en dame som konsekvent stirret på meg og instillingene på mølla hvert halve minutt mens hun selv løp i et enormt tempo og en mann som dro inn snørr, harket, kremtet og peste jevnt og trutt mens han beinfløy av gårde på båndet.. Jeg har også perioder hvor jeg harker/kremter mens jeg løpet pga div ting og peser gjør jeg nok hver gang, men så ofte som han har jeg nok ikke gjort :p

Summen av stirredame og snørremann ble litt vel mye for meg i dag :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg føler meg litt creepy når jeg presser meg på tredemølla. Jeg har anstrengelsesastma, så det høres sikkert ut som jeg hyperventilerer, kveles, eller har kols...

Ellers har vi en fasinerende type der jeg trener. Han klipper ut sudoku, kryssord, horoskop +++ fra dagens aviser. Han kan da umulig bruke så mye tid på sudoku... ? (Han har til og med med seg sin egen saks)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg litt creepy når jeg presser meg på tredemølla. Jeg har anstrengelsesastma, så det høres sikkert ut som jeg hyperventilerer, kveles, eller har kols...

Ellers har vi en fasinerende type der jeg trener. Han klipper ut sudoku, kryssord, horoskop +++ fra dagens aviser. Han kan da umulig bruke så mye tid på sudoku... ? (Han har til og med med seg sin egen saks)

Her snakker vi gnien!!:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...