Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kommer inn i et rom der det fra før er kun en jente. Hun tøyer, (magen?) rumpa rett til værs, overkroppen i golvet. Tynn tights av typen "read my lips" . Jeg setter vannet (selfølgelig må det skje akkurat da) i vranga akkurat idet jeg kommer inn døra, kveler hostinga, bråsnur og kommer meg ut. Jenta merket ingenting. Men dama jeg møter når jeg snur, ser nok en veldig creepy fyr med digre blodskutte øyne, knallrød i toppen, som ser ut som han er i ferd med å eksplodere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok du finner flere svar på dette her, meste er vel støtte opp av hele kompresjonsklær-thingyen. Enkel løsning: You don't like it? --> Stop looking. Er ikke verre :p

Så enkelt er det ikke:P Hørt om uttrykket "train wreck"?;)

5. train wreck

A way to describe how one can't look away from something that is appalling or disgusting, due to it's bizarre or unusual nature.

My God... Did you see the video of that lady on a treadmill? What a train wreck. I couldn't look away.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttebein, jo, mannebein, nei:D

Mannebein som i manneBEIN eller mannebein som i flashlightversion? Dette her begynner å bli forvirrende :p

Og ja, er enig i trainwrecks, men pleier som regel å være for involvert med mine egne ting at jeg ser på hva folk har på seg. Hvordan de utfører øvelser derimot; føler jeg sitter i et dommerpanel.

Nå har jeg hijacket tråden lenge nok. Beklager det! Back on topic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey dette er kansje mer irriterende enn creepy kansje :p Og håper ikkje noen føler seg offended heller: "Typiske" blogg jenter/gutter som går på studio for å ta bilder av seg selv gjøre en rep, for å gå hjem å skrive om det på bloggen etterpå. Hadde en som lot 3d-møllen stå på, uten at hun løp, helt til den sto på 5 km løpt, så tok hun bildet av den, og gikk :!: HAHAHA :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey dette er kansje mer irriterende enn creepy kansje :p Og håper ikkje noen føler seg offended heller: "Typiske" blogg jenter/gutter som går på studio for å ta bilder av seg selv gjøre en rep, for å gå hjem å skrive om det på bloggen etterpå. Hadde en som lot 3d-møllen stå på, uten at hun løp, helt til den sto på 5 km løpt, så tok hun bildet av den, og gikk :!: HAHAHA :rofl:

hahahahha! dagens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okey dette er kansje mer irriterende enn creepy kansje :p Og håper ikkje noen føler seg offended heller: "Typiske" blogg jenter/gutter som går på studio for å ta bilder av seg selv gjøre en rep, for å gå hjem å skrive om det på bloggen etterpå. Hadde en som lot 3d-møllen stå på, uten at hun løp, helt til den sto på 5 km løpt, så tok hun bildet av den, og gikk :!: HAHAHA :rofl:

Haha jaja, er jo bare seg selv man egentlig lurer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey dette er kansje mer irriterende enn creepy kansje :p Og håper ikkje noen føler seg offended heller: "Typiske" blogg jenter/gutter som går på studio for å ta bilder av seg selv gjøre en rep, for å gå hjem å skrive om det på bloggen etterpå. Hadde en som lot 3d-møllen stå på, uten at hun løp, helt til den sto på 5 km løpt, så tok hun bildet av den, og gikk :!: HAHAHA :rofl:

De gangene jeg ser folk prøver å ta forrmbilder eller poseringsbilder i speilet gjør jeg det jeg kan for å photobombe det. Viser finger, lager grimaser, beføler nipplane etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke direkte creepy, men var på Impulse Trekanten i Trondheim. Der var det en mann i typ 50-60 årene, tynn i håret og tynnfeit i kroppen som trente sammen med thaidama si på 20. De sto og trente bicepscurl i kabelmaskin noen få meter unna meg, og jeg overhørte han si til dama etter første settet: "We must run so our bodies doesn't get cold between training!" Og så la de på løp gjennom treningssenteret, smørklatten først og thaidama etter flau som aldri før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et hjertesukk fra meg. Hvorfor må gutter gå med tights? Guttebein er så utrolig udigg, spesiellt i MXDC unisexklær.

Gjør det ikke selv (enda hvertfall), men mange bruker jo kompresjonstights for blodsirkulasjonen sin del for knebøy og andre beinøvelser. Du får se en annen vei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...