Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så en fyr som løp intervaller med vernemaske i dag! :eek: Lignet litt på Darth Vader... Selv om førsteinntrykket var litt creepy så det egentlig ganske kult ut. Jente, jente, jente, Darth Vader, jente, jente når man kikket bort på tredemøllene...

Trener du på Hauketo? Jeg så nemlig også en fyr her om dagen som stod å tøyde med vernemaske på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann i 50 åra, som går rundt på senteret mens han prøver å spre sitt politiske syn. Han hater ikke-vestlige innvandrere. og har et rimelig radikalt syn på innvandringspolitikken til alle Partier i Norge. Han synes Norge er altfor snille, Har aldri hørt Fn's Flyktningkonvensjon og blir sint og sur hvis du motsier han, eller prøver å forklare han noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg... Føler meg som creepen på mange punkter her inne :<

Jeg leste om stønne mannen et par sider tilbake, og jeg er litt.... Lik han.. MEN!... Det er vel fordi jeg trener alene, og har som regel hele bygget for meg selv når jeg trener..

Litt hendig og uhendig å trene på jobb.

Anyways, når jeg blir skikkelig sliten, så hender det at jeg utbryter noe som kan høres ut som seksuelle ynkelige stønn. Men jeg gjør det ikke med vilje... :oops:

Og jeg har tendens til å nærmest brøle når jeg må ta i skikkelig, men dette er faktisk når jeg er så heldig at jeg har noen med meg.

Pluss at jeg har tendens til å selv motivere meg selv "Kom igjen Daniel, dette klarer du!" "Kom an kom an.. Litt til."

Kanskje fordi jeg trener alene i et tomt bygg uten treningspartner. Og har gjort det de siste 2 årene.

Sååå, jeg tror jeg er creepy når jeg trener :unsure:...

Oh BTW... Ikke google etter Pussy Pad.... Ingenting godt kommer ut av å søke på det..

(Det skal være den støtte padde tingen man har rundt stangen når man legger en stang på skuldrene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Creepy - trente på et bodybuilder studio engang.......

Sto med 120 kg på skuldre på vei ned i knebøy så begynte treneren å snakke om at jeg skulle tenke på å knekke nøtter med mine stramme rompeskinker..........kan si jeg mistet litt fokus der......:ninja:

Han hadde forøvrig en tendens til å holde på vektstang når jeg kjørte benkpress slik at de sneiet brystene mine i bunnposisjon......mens han snakket om mitt vakre hår:huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldre fyr i lys lilla tights vandrer fra apparat til apparat med en stadig voksende svetteflekk foran på den altfor avslørende tightsen.. Når jeg gav meg for dagen, så det ut som om han hadde tissa seg ut og man så MYE mer enn man noen gang skulle ønske man hadde sett. :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldre fyr i lys lilla tights vandrer fra apparat til apparat med en stadig voksende svetteflekk foran på den altfor avslørende tightsen.. Når jeg gav meg for dagen, så det ut som om han hadde tissa seg ut og man så MYE mer enn man noen gang skulle ønske man hadde sett. :eek:

:sick:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag på trening var jeg sammen med treningspartneren (Lasse) å kjørte bryst. Så er det en fyr der som trener hver dag, og som har med dama si på trening hver gang (som for øvrig kommer inn med sorte klær, goth make-up, og en kåpe full av nagler, åsså er hun "litt" overvektig). I det jeg skulle fra en øvelse til skråbenk følger øynene hennes oss, og fremme ved øvelsen står Lasse med det ene benet mellom knærne mine slik at jeg kan holde bena rundt fordi jeg ikke rakk gulvet med beina, og jeg begynner å kjøre første sett, etter litt slit og mye "PUST ORDENTLIG" kommentarer fra Lasse var det pause, og jenta ser alvorlig på oss enda. Etter denne øvelsen følger hun nøye med på oss resten av treningen, og når vi endelig var ferdige med ubehageligheten skulle jeg opp i garderoben for å hente tingene, da kommer hun inn å sier "Typen din som du kysset for noen dager siden kommer til å få vite om dette (da hadde hun sett med å samboeren sammen på trening), benet hans mellom beina dine å at han pusher deg så hardt, da kommer dere til å bli straffet." etter det gikk hun, og jeg ble selvfølgelig helt satt ut! Kom ned til Lasse, gikk inn i heisen og fortalte hele greia, han lo selvfølgelig. Men, i det vi kom ut av heisen sto hun og kjæresten hennes der, da så hun på Lasse å sa "jeg holder øye med deg". Lasse lo, så på typen å sa "bra det ikke er bare deg hun holder øye med"(da hun ikke trener mens de er der, men okkuperer benkpressen).

Det er mye rare mennesker her i verden!

HAHAHAHAHHAH!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du synes det er ille? Hva med 70 år gamle menn som må smøre tærne naken!? For å si det slik så er det er par epler som har beveget seg usedvanlig langt fra stammen!

Utenfor temaet men jeg må bare fortelle en skrekkopplevelse fra da jeg var sånn ca 8 år. Jeg så en gammel mann i fotballshorts klippe gressplenen sin, og ble overrasket over at det hang og slang to gråbrune greier innved bena hans helt ned til knærne mens han bevegde seg. Jeg så lenge for å skjønne hva det var. Etter en stund slo det meg hva det var!:eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utenfor temaet men jeg må bare fortelle en skrekkopplevelse fra da jeg var sånn ca 8 år. Jeg så en gammel mann i fotballshorts klippe gressplenen sin, og ble overrasket over at det hang og slang to gråbrune greier innved bena hans helt ned til knærne mens han bevegde seg. Jeg så lenge for å skjønne hva det var. Etter en stund slo det meg hva det var!:eek:

En sånn en hadde vi nedi gata der jeg bodde når jeg var liten og, i sånn kort splitt-løpeshorts (som ingen i hele verden burde få gå med!), og han skulle alltid hjelpe oss, støtte oss på sykkelen og gi oss fart og sånn.. DINGLE DINGLE DINGLE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utenfor temaet men jeg må bare fortelle en skrekkopplevelse fra da jeg var sånn ca 8 år. Jeg så en gammel mann i fotballshorts klippe gressplenen sin, og ble overrasket over at det hang og slang to gråbrune greier innved bena hans helt ned til knærne mens han bevegde seg. Jeg så lenge for å skjønne hva det var. Etter en stund slo det meg hva det var!:eek:

oh lol :rofl: uff og huff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...