Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Jeg var NESTEN the creep, men jeg oppdaget det heldigvis i tide og fikk avverget en potensielt klein situasjon.

Jeg satt i garderoben og skulle skifte til treningstøy, dvs kle meg helt ned til bokseren. I det jeg sitter i bokseren og roter fram treningsbuksa i sekken, ser jeg at jeg har faenmeg hull i bokseren og lille Andreas titter frem. Helt sykt hvordan det har kommet et hull dit. Heldigvis la ikke han andre fyren i garderoben merke til det og jeg fikk på meg buksa sinnsykt fort. No harm done. :D

Jada, det var riktignok i guttegarderoben og det er ikke krise å være naken akkurat ... men den der var litt sånn der.. flasher. Haha. Faen så teit. Jeg har iallefall kasta bokseren. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en skikkelig creepy fyr som er innom der jeg trener av og til. Han setter seg på mattene ved ribbeveggen og tar litt armhevinger og tøyer littegranne - samtidig som han stirrer noe sykt. Og stirringen er veldig åpenbar. Sånn type stirring med hele hodet i min retning, og ikke bare øynene. Jeg blei så forstyrra at jeg bare måtte avslutte markløftøkta min :( Kan kunne i det minste prøvd å gjort det litt mindre åpenbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en skikkelig creepy fyr som er innom der jeg trener av og til. Han setter seg på mattene ved ribbeveggen og tar litt armhevinger og tøyer littegranne - samtidig som han stirrer noe sykt. Og stirringen er veldig åpenbar. Sånn type stirring med hele hodet i min retning, og ikke bare øynene. Jeg blei så forstyrra at jeg bare måtte avslutte markløftøkta min :( Kan kunne i det minste prøvd å gjort det litt mindre åpenbart.

Har en sånn der hvor jeg trener. Han er skikkelig..unnskyld meg..ekkel. Ser ut som en sliten x-rusmisbruker eller noe sånn:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en eldre kar som liker å vrenge av seg klærne midt i studioet, da som regel på overkroppen fordi han finner ut han vil bytte tskjorte eller noe. Dette er forsåvidt ikke så gale. Men her om dagen så kom han inn i garderoben i fyr og flammer da dusjen ikke virker i herregarderoben. Tok av seg alle klærne, dro håndkle rundt livet og trasket ut av garderoben og inn i damegarderoben og dusjet der.

wtf :eek: Det aksepterte vell ikke damene ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mest creepy opplevelse, var da jeg avsluttet en heftig beinøkt med beinhev (dvs. rumpa vendt inn mot hele treningssenteret), reiste meg opp og oppdaget i speilet at den nye treningstightsen var gjennomsiktig bak. Sikkert flere som var der samme dagen, som fint kunne ha skrevet et innlegg om meg under denne tråden. Kleint.

Skulle ikke være en tights fra MXDC vel??? Mine derfra er NO-NO på beintrening :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i alle dager skal en gjøre av seg på gymmet om en skal unngå å se en person i øynene to ganger i løpet av en treningsøkt? Det er jo speil over alt!

Jeg er garantert nevnt som et creep en eller annen plass i denne tråden, og jeg er ikke 60+ med masse hår og for kort shorts. Jeg gidder bare ikke flakke med blikket for å unngå å tilfeldigvis se en plass hvor noen trener mellom settene mine.

Neste gang dere "tar" noen i direkte øyenkontakt for 3 gang på rad den dagen: GIVE THE; A FUCKIN BREAK. Det er bare så mange plasser å se med speil over alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttene på treningssenteret mitt har noen dager der alle går med rød genser. Sånn, 7 gutter med rød genser i et lite styrkerom. Litt sært!

BLOODS! "The Bloods are a street gang founded in Los Angeles, California. The gang is widely known for its rivalry with the Crips. They are identified by the red color worn by their members and by particular gang symbols, including distinctive hand signs."

De finnes altså i norge også :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en sånn der hvor jeg trener. Han er skikkelig..unnskyld meg..ekkel. Ser ut som en sliten x-rusmisbruker eller noe sånn:p

Åherregud! Det samme på mitt treningssenter også! I tillegg er han skinned, tynn, og bruker et gedigent headset!:eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke alle treningstightser gjennomsiktige? Jeg har måttet investert i en haug med treningstruser som i det minste dekker rumpa som jeg kan ha under tightsene mine :p

Tja, de er muligens det, men av alle jeg har.. så er de fra MXDC verst :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter for høyt på livet syns jeg :p OG de er sjukt gjennomsiktige :D

Haha, om de er gjennomsiktige har jeg faktisk ikke tenkt over (til skrekk og advarsel for alle andre på mitt treningssenter), men kjøpte meg en singlett og en tights fra mxdc. Hvert andre minutt på mølla måtte jeg dra buksa opp og toppen ned. De skled ihver sin retning. Sikkert også et passelig creepy syn. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, om de er gjennomsiktige har jeg faktisk ikke tenkt over (til skrekk og advarsel for alle andre på mitt treningssenter), men kjøpte meg en singlett og en tights fra mxdc. Hvert andre minutt på mølla måtte jeg dra buksa opp og toppen ned. De skled ihver sin retning. Sikkert også et passelig creepy syn. :p

Nå vet jeg iallefall hvilket merke jeg ikke skal kjøpe.. :p Det finnes ikke noe verre enn treningstøy som ikke sitter der det skal sitte og som flasher sideflesket, pupper og ræv samtidig :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg iallefall hvilket merke jeg ikke skal kjøpe.. :p Det finnes ikke noe verre enn treningstøy som ikke sitter der det skal sitte og som flasher sideflesket, pupper og ræv samtidig :huh:

Skal du ha en behagelig treningstopp burde du kjøpe Piere Robert fra matbutikken. Den trøyen sitter som støpt hele treninga og trass i at den er stram, er den ikke slik stram at den legger seg mellom "valkene". :p (Jobbet i sportsbutikk i 6 år, og matbutikken er der jeg kjøper sportsbh og singlett!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha en behagelig treningstopp burde du kjøpe Piere Robert fra matbutikken. Den trøyen sitter som støpt hele treninga og trass i at den er stram, er den ikke slik stram at den legger seg mellom "valkene". :p (Jobbet i sportsbutikk i 6 år, og matbutikken er der jeg kjøper sportsbh og singlett!)

Den toppen er ikke beregnet for folk over 130 cm høy. Jeg haaater navle-skjorter. Hadde den vært 10 cm lengre hadde den der i mot vært perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den toppen er ikke beregnet for folk over 130 cm høy. Jeg haaater navle-skjorter. Hadde den vært 10 cm lengre hadde den der i mot vært perfekt.

Jeg er faktisk over 160 og synes den er super. Men, i PR kjøper jeg alltid M kontra S, selv om jeg pleier å bruke S. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha en behagelig treningstopp burde du kjøpe Piere Robert fra matbutikken. Den trøyen sitter som støpt hele treninga og trass i at den er stram, er den ikke slik stram at den legger seg mellom "valkene". :p (Jobbet i sportsbutikk i 6 år, og matbutikken er der jeg kjøper sportsbh og singlett!)

Jeg kjøper Pierre Robert sine truser:blush:. De er sååå gooood! Ikke fullt sååå hawt, men hallo, de er dritgod på.

Men hvor stram er de toppene? Jeg avskyr stramme topper som fremhever det jeg ikke vil skal fremheves :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...