Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Visualiser dette:

ca 50 år gammel stor mann av øst europeisk utseende.

I bar overkropp og med en hårvekst som gjør gorillaer til skamme.

Settingen er en sen lørdagskveld, med veldig få tilstede.

Gorillaen spør: Eeeey, I havnt seen you before! You train here !?!!?

Meg (10kg lettere og nesten akkurat begynt å trene): ah, ahea, eh *kremt* yes I do

Gorillaen: Tell me your name! Whats your name!?!!?!

Fikk ikke trent ferdig den kvelden, og har forsatt mareritt!

Har i det minste gjort at jeg har stor sympati og forståelse for jenter som blir sjekket opp av sleskete menn når de prøver å trene...

Pre-sleep giggles for sure! Nå skal jeg legge meg med et stort smil om munnen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Visualiser dette:

ca 50 år gammel stor mann av øst europeisk utseende.

I bar overkropp og med en hårvekst som gjør gorillaer til skamme.

Settingen er en sen lørdagskveld, med veldig få tilstede.

Gorillaen spør: Eeeey, I havnt seen you before! You train here !?!!?

Meg (10kg lettere og nesten akkurat begynt å trene): ah, ahea, eh *kremt* yes I do

Gorillaen: Tell me your name! Whats your name!?!!?!

Fikk ikke trent ferdig den kvelden, og har forsatt mareritt!

Har i det minste gjort at jeg har stor sympati og forståelse for jenter som blir sjekket opp av sleskete menn når de prøver å trene...

Benji: eh, my name is Benji...

Gorilla: Very nice, how much???!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaahahahah, så mye bra her i tråden. For et par måneder siden så var det en eldre kar i garderoben som hadde så mye hår på overkroppen at han sto og tørka skuldran sine med hårføner. Fanstasisk syn... ^^

*grøss* rush i kropp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag blei jeg offer for ei dame som skifta bind i garderoben også:meh: Altså sånt gjør man på toalettet, som faktisk bare var 1 meter unna henne..

For ett par uker siden var det ei gammal dama som prompa nesten hver gang hun bøyde seg ned. Jævli glad jeg ikke satt så nærme henne :p

Iiiiiuuuuwwwh !:eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 15 år ca og akuratt hadde begynt på senteret så hadde jeg en hendelse som satte en støkk i meg. Jeg var alene i garderoben og hadde gått inn i dusjen. Putselig hører jeg den Darth Vader/Pedofil pustingen kjempehøyt bak meg.

Jeg hadde såpe i hele ansiktet ok kunne ikke se hva det var, men jeg ble ganske redd. Til slutt fikk jeg vasket vekk såpa og da så jeg at det var en mann som jeg så nede i gymmet med en sånn maskin i en veske som han bar rundt på for å puste ordentlig, vet ikke om det var kols han hadde, men creepy som faen var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slet litt med siste repetisjonene i pull ups, da en yngre gutt kommer løpende (fra andre siden av rommet) for å assistere de siste tyngste repene. Han tok DET taket i rumpa og skviste til som om han aldri hadde kjent en damerumpe før. Hadde han bare vært på min egen alder hadde det kanskje vært litt hyggeligere:)

LOL! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slet litt med siste repetisjonene i pull ups, da en yngre gutt kommer løpende (fra andre siden av rommet) for å assistere de siste tyngste repene. Han tok DET taket i rumpa og skviste til som om han aldri hadde kjent en damerumpe før. Hadde han bare vært på min egen alder hadde det kanskje vært litt hyggeligere:)

Litt credz for at han faktisk tør å gjøre det da. Jeg har vel sjelden vært så flau som da jeg kom borti brystene på ei jente jeg spotta i bøy en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en mann på rundt 30 år som alltid følger etter meg på gymmet og alltid skal snakke.. Ja da, hyggelig, men han er jo en god del år eldre enn meg og henger bare rundt og ser på unge jenter. Flere av venninnene mine som har opplevd det samme. Og en gang skulle han vise meg en ny øvelse som visstnok skulle være så bra... Han demonstrerte, og etter dette var det min tur......og da begynte han helt seriøst å KLÅ på ryggen min og nedover... Det var sånn ordentlig tak, liksom... Skikkelig ekkelt egentlig, så jeg sa fort at jeg hadde glemt av tiden og måtte stikke.:ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mest creepy opplevelse, var da jeg avsluttet en heftig beinøkt med beinhev (dvs. rumpa vendt inn mot hele treningssenteret), reiste meg opp og oppdaget i speilet at den nye treningstightsen var gjennomsiktig bak. Sikkert flere som var der samme dagen, som fint kunne ha skrevet et innlegg om meg under denne tråden. Kleint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mest creepy opplevelse, var da jeg avsluttet en heftig beinøkt med beinhev (dvs. rumpa vendt inn mot hele treningssenteret), reiste meg opp og oppdaget i speilet at den nye treningstightsen var gjennomsiktig bak. Sikkert flere som var der samme dagen, som fint kunne ha skrevet et innlegg om meg under denne tråden. Kleint.

Ikke alene om den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en dag da jeg pressa meg for mye i benkpressen at det fløy ut en promp. Snudde meg litt småflau rundt for å se om det var noen som hørte den, var heldigvis bare en annen fyr som sto ett par meter unna og glisa bare og sa: Jaja, bare å få det ut! så lente han seg bakover og slapp en skikkelig brøler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På onsdag fant jeg ut at jeg måtte trene før jobb, visst ikke fikk jeg ikke tid til trening i det hele tatt. Klokken var rundt 6.30 og jeg var helt alene på senteret, da legger jeg merke til at det står en person utforbi og glor på meg! Da gikk jeg og gjemte meg i garderoben. :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...