Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"du skal få 50kr hvis du går av den jævla maskina" sa jeg til en fremmed, småchubby 40åring på en jævlig knirkete elipsemaskin. (Den overdøvde mp3 spilleren min...)

Haha, jeg skjønner ikke hvordan folk holder UT på de mest bråkete apparatene? Til tross for at det er flere ledige skal de pokkern meg ikke bytte.. Er det for å holde track på kaloriforbruket, eller? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Notert meg at det er mange jenter som blir stirret på, skal ikke nekte for at jeg tar en uskyldig titt i ny og ne. Det er jo ikke noe sted jentene ser bedre ut som regel.

However det er damer som stirrer også, har en lokal dame på 45 ish som er på gymmet engang i blant.

Store silly tits, langt blondt hår (bleket obv) restylane lepper og knasj rød leppestift, midtlivskrise og må være cougar. Hun eyeballer meg sykt og det har vel skjedd ved et par anledninger og jeg blir bare satt helt ut hver gang og skriker nesten etter hjelp snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HAHA seriøst? av alle sentre i Norge så var det hun :p

Om du føler hu "cougrer" deg hadde jeg lett slått til asap :D bare for opplevelsen.

Ja jeg trener på Elixia Sjølyst, jobber og bor rett ved..

Jeg føler DEF at denne damen er en cougar, men jeg vet ikke om jeg orker å finne ut av ståa på et lokalt senter. Det kan bli kleint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jente når jeg trente i sal som sto foran meg i hvit (gjennomsiktig) bukse hadde tydeligvis menstruasjon, for bindet hadde sklidd ut på siden av trusa, så man så en sånn hvit firkant (bindet altså) stikke ut, siden man kunne se rett i gjennom buksa. Håper hun aldri la merke til dette selv. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jente når jeg trente i sal som sto foran meg i hvit (gjennomsiktig) bukse hadde tydeligvis menstruasjon, for bindet hadde sklidd ut på siden av trusa, så man så en sånn hvit firkant (bindet altså) stikke ut, siden man kunne se rett i gjennom buksa. Håper hun aldri la merke til dette selv. :oops:

HJELP!

Stakkars..... :sick:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satt i badstuen etter trening, ante fred å ingen fare ( satt rett med døren) så kommer det inn en litt kraftig dame i begynnelsen av 60 årene, når hun skulle lukke døren etter seg kom det litt sving på over kroppen. alt gikk i slow motion men jeg var våken nok til å vri meg unna i siste sekund. jeg var ikke cm en gang på å få en nipple på øyet.

tror det er det mest traumatiske jeg har opplevd på ett treningsenter. sitter ALDRI ved døren igjen . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en for noen dager siden siden som var creepy, og som samtidig irriterte meg noe sinsykt! Jeg prøver å ikke bry meg så mye om hva folk gjør rundt meg på trening, men det trenger vel nødvendigvis ikke å være så lett bestandig.

Jeg var akkurat ferdig med smalbenk, og skulle da bevege meg til en annen avdeling for å kjøre militærpress. Når jeg går dit ser jeg en som holder på med markløft, og etterhvert som jeg kommer nærmere kjenner jeg en helt for jævlig lukt!! som kunne sammenlignes med et råttent kamelkadaver slengt inni en liten svart Fiat uten lufting, som har kjørt i kolonne over sahara.

Denne lukten ble bare sterkere og sterkere jo nærmere jeg kom den fyren! og jeg vurderte da om jeg i det heletatt skulle gå dit, siden stativet jeg skulle bruke stod knapt en meter unna. Den endte med at jeg prøvde, og hadde da lett jogg inn og ut av området samtidig som jeg holdt pusten under settene. Han fyren hadde det selvfølgelig ikke travelt, så han satt der med sine 10 minutter pause mellom hvert løft, og da selvfølgelig med en horribel teknikk og apebrøl med alt for mye på stanga.

I det jeg jogger inn i området samtidig som jeg holdt pusten for å ta det siste settet så var han tydligvis ferdig. Da går han, UTEN å rydde opp etter seg, og rett inn i den avdelingen hvor det er nedtrekk. Skal det være nødvendig å fortelle en som var 30 + at det er brukelig å ordne opp i vektene etter bruk, og at rene klær og vasking av kropp gjør at man faktisk ikke lukter hoggorm!? :huh:

Og for å avslutte det hele da, hvilken øvelse skulle jeg ha tilslutt.. jo, nedtrekk!!!! Det endte faktisk med at jeg bare dro, og aldri før har det vært så godt å komme ut i frisk luft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom en unggutt (sikkert i 20 åra) og lurte på om jeg ville være med ut og spise etter treningen. MENS jeg løp på mølla..jeg var svett, hadde krøller i alle retninger, usminket og peste som en hvalross. Så jeg tenkte "hææ"? Og så sikkerthelt fjern ut, jeg holdt faktisk på å dette av tredemølla! Jeg sa vel noe som "hva mener du?", hvorpå han svarte "jeg mente mat, men kan lett overtales til noe mer".

Just great!! Jeg så antagelig skikkelig sur ut og svarte "vettu (!!!) Hvis du absolutt MÅ snakke til meg, så gjør det når jeg er ferdig, for da har jeg energi nok til å forklare deg hvorfor du ikke trenger å ta deg bryet med å snakke til meg en gang til."

Jeg synes det er VELDIG pussig med mennesker som sjekker opp, eller prøver å gjøre det -på en sånn måte. Hva i helvete skjedde med smalltalk? Han synes sikkert jeg var creepy da, men det var veldig gjensidig!

Men det beste var ei som mente jeg hadde knytt slynga feil..en knute er vel en knute vel for pokker?? MENS jeg dreiv og peste meg igjennom mageøvelser, så tar hun tak i tauet og sier "se her nå, så skal jeg vise deg -Marek (PT'n) har nemlig vist meg hvilken knute man skal bruke. Speiderloven gjelder visst overalt i Hønefoss! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"vettu (!!!) Hvis du absolutt MÅ snakke til meg, så gjør det når jeg er ferdig, for da har jeg energi nok til å forklare deg hvorfor du ikke trenger å ta deg bryet med å snakke til meg en gang til"

Rimelig bitchy attitude å gi mot en kar som ikke mener noe vondt? Hva med å ta det som et kompliment siden han tydeligvis syntes du så bra ut og vær høflig nestegang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står og løper, svetten renner og jeg har på meg lyd på ørene..jeg synes det er rimelig frekt å avbryte meg med mindre han har hjerteproblemer og trenger hjelp. Dessuten var han ikke hyggelig heller, jeg synes ikke det er hyggelig. Og jeg sto ikke der for å skaffe meg en ny bestevenn. Ethvert annet menneske ville vel i det minste ventet til jeg var ferdig og løpe -det er ikke sånn at jeg løper ut av treningssenteret på sekundet liksom.

Og jeg ER høflig mot han, jeg smiler og sier hei..eller ihvertfall kommer med et lite grynt -når jeg treffer han der. Ikke fatterjeg hvorfor man som kvinne skal ta all oppmerksomhet som et kompliment alltid, åpenbar uønsket oppmerksomhet er ikke et kompliment. Jeg ville aldri fått meg til å avbryte noen midt i noe på et treningssenter. Det er noe helt annet om man er ute på byen feks, der er jeg oppmerksom på at noen sikkert snakker til meg og synes det kan være tidvis hyggelig til og med. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...