Gå til innhold

Vrengtpolvott

Medlemmer
  • Innholdsteller

    111
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Vrengtpolvott

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 21. mars 1986

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Da jeg fikk prolaps var det helt uaktuelt å trene grunnet smertene i ryggen. Det jeg gjorde var å dra til kiropraktor to ganger i uken som fikk ryggen på rett vei igjen, og så begynte jeg å trene gradvis med lave vekter slik at jeg fikk styrket opp muskulaturen rundt skivene. Det er en lang vei å gå, men det er bedre å ta tiden til hjelp og lytte til kroppen fremfor å presse seg og gjøre vondt verre.
  2. Faen, jeg klarer seriøst ikke å se folk som skader seg i benkpress, er nødt til å skippe de delene, får vondt i hele meg
  3. Gah, fikk vondt i hodet av en random kar på treninga i dag! Jeg skulle ta benkpress og trengte noen til å spotte meg. Jeg gikk bort til en random ung type på min egen alder som satt og fjasa med mobilen på et mageapparat. Spurte høflig om han kunne sikre meg i benken, og fikk til svar "Du.. æ e litt opptatt æ no." ... Jeg svarte da "Du er opptatt med å sitte på ræva å taste på mobilen?" og han svarte tilbake "Ja, man kan nestn itj rør sæ mellom settan for å få nok hvile t neste sett, så æ e litt opptatt ja."
  4. Vrengtpolvott

    Dagens Glade

    Klarte endelig å slenge meg rundt og lage ny treningslogg!
  5. Vrengtpolvott

    Dagens Glade

    Dagens sure blir når du kommer frem og finner ut at det er lørdag!
  6. Tror han mener at dersom du går fra 61kg kroppsvekt med en viss kg fett, og beholder samme mengden fett samtidig som du øker muskelmasse og havner på 65kg kroppsvekt, så har du en lavere fettprosent enn du hadde på 61kg.
  7. Hah, jeg liker hvordan du prøver å overbevise at du ikke ønsker å skape troverdighet og samtidig skryter produktene opp i skyene
  8. Plan for muskelbygging Mandag Exercise Sets Reps 45 Degree Leg Press 3 20 Seated Row 3 20 Chest Dip 2 15-20 Machine Shoulder Press 2 20 Cable Curl 2 20 Tricep Extension 2 20 Hover 3 1 minute Onsdag Exercise Sets Reps Smith Machine Squat 3 20 Seated calf Raise 2 25 Lat Pull Down 3 20 Dumbbell Flys 3 20 Tricep Kickback 2 20 Standing Dumbbell Curl 2 20 Decline Sit Ups 2 MAX Fredag Exercise Sets Reps Dumbbell Lunge 4 10 each leg Wide Grip Pull Up 3 MAX Barbell Bench Press 3 15-20 Standing Barbell Curl 3 15-20 Tricep Bench Dip 3 15 Horizontal Leg Raise
  9. Kan se for meg at de heller strammes opp ettersom brystmusklene vokser og presser puppene. Mulig jeg er helt på vidda nå, men i hodet mitt gir det mening! Seems legit!
  10. Fin tatovering, men regretting skrives ikke med kun en t. Regret - Regretting - Regretted
  11. Ja jeg skal se på det litt nøyere i mirgen og justere ettersom jeg ikke bruker drakt eller knebind. Satser på at jeg begynner på planen førstkommende mandag.
×
×
  • Opprett ny...