Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Medisinballslams er da en veldig bra øvelse, ser ikke hvorfor du kritiserer henne for det...

Er vel ikke akkuratt en standard gymøvelse og den er ganske sjenerende. Jeg ser ikke noe problem med den selv, men skjønner at andre ikke liker det. På skolen har vi en sånn vektløfterplatting slik at folk kan kaste stanga etter vendinger etc og man ser at flesteparten i gymmet ikke trives når folk smeller vektene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medisinballslams er da en veldig bra øvelse, ser ikke hvorfor du kritiserer henne for det...

Det kan veldig godt hende at det er en god øvelse, det var bare det at jeg aldri har sett den før og at det laget mildt sagt veldig mye lyd. Er mange gode øvelser, men som likevel er rare å se på og forstyrrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er heldigvis veldig få her inne fra Tromsø, så må vel skrive om meg selv før noen andre gjør det en dag:

Etter en sykt hard økt, svett og jævlig skulle jeg avslutte med knebøy i stativet. Hadde på meg ullvang-sokker for treningssokkene var glemt igjen hjemme og synes det er ekket å trene uten sokker. Tar av meg skoene noen meter unna stativet, og skulle traske bort. *klask* *klask*, ser bak meg og der er det klissvåte fotspor fra skoene mine bort til stativet. Heh.. Og jeg fortsette å trente, (for så å hente papir og spray og vasket gulvet etter meg.) Ser for meg enkelte syntes det var litt creepy :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke akkuratt en standard gymøvelse og den er ganske sjenerende. Jeg ser ikke noe problem med den selv, men skjønner at andre ikke liker det. På skolen har vi en sånn vektløfterplatting slik at folk kan kaste stanga etter vendinger etc og man ser at flesteparten i gymmet ikke trives når folk smeller vektene der.

Du foretrekker at man etter tunge vendinger eller overstøt skal sette stangen pent på plass uten for mye bråk? Det er en grunn til at man har disse plattformene, og om man syns det er sjenerende at folk trener skikkelig syns jeg man kan oppsøke et annet gym der dette ikke skjer.

Det kan veldig godt hende at det er en god øvelse, det var bare det at jeg aldri har sett den før og at det laget mildt sagt veldig mye lyd. Er mange gode øvelser, men som likevel er rare å se på og forstyrrende.

Så du valgte å henge ut denne personen på et forum når du egentlig ikke visste hvorfor hun gjorde den øvelsen? Om du lar deg forstyrre av folks valg av øvelser så kan du jo f.eks. trene et annet sted. Du nevnte jo at hun var 50 år og veltrent, det er sikkert en grunn til det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er heldigvis veldig få her inne fra Tromsø, så må vel skrive om meg selv før noen andre gjør det en dag:

Etter en sykt hard økt, svett og jævlig skulle jeg avslutte med knebøy i stativet. Hadde på meg ullvang-sokker for treningssokkene var glemt igjen hjemme og synes det er ekket å trene uten sokker. Tar av meg skoene noen meter unna stativet, og skulle traske bort. *klask* *klask*, ser bak meg og der er det klissvåte fotspor fra skoene mine bort til stativet. Heh.. Og jeg fortsette å trente, (for så å hente papir og spray og vasket gulvet etter meg.) Ser for meg enkelte syntes det var litt creepy :wub:

Æææsj! Var det deg?!?! Jeg måtte bare avslutte treninga fordi jeg synes det var så ekkelt.

:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du foretrekker at man etter tunge vendinger eller overstøt skal sette stangen pent på plass uten for mye bråk? Det er en grunn til at man har disse plattformene, og om man syns det er sjenerende at folk trener skikkelig syns jeg man kan oppsøke et annet gym der dette ikke skjer.

Så du valgte å henge ut denne personen på et forum når du egentlig ikke visste hvorfor hun gjorde den øvelsen? Om du lar deg forstyrre av folks valg av øvelser så kan du jo f.eks. trene et annet sted. Du nevnte jo at hun var 50 år og veltrent, det er sikkert en grunn til det ;)

øh, var du ironisk eller har du en veldig dårlig dag..? Trodde dette var en litt "morsom" tråd hvor man kunne fortelle om merkelige/ rare/ irriterende/ flaue ting.. uten å måtte "skifte" treningssenter for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øh, var du ironisk eller har du en veldig dårlig dag..? Trodde dette var en litt "morsom" tråd hvor man kunne fortelle om merkelige/ rare/ irriterende/ flaue ting.. uten å måtte "skifte" treningssenter for det...

Ingen av delene. Synes bare det bær være en legitim grunn til å irritere seg over ting som skjer.

Påpekte vel strengt tatt bare at den øvelsen som ble nevnt var en god øvelse, og ikke burde karakteriseres som creepy eller rar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, men det var vel ikke at det var irriterende som var saken heller, bare at det så litt snålt ut, og at andre syntes det og. Super øvelse, ja, men syns heller ikke det er rart at noen gjør store øyne av en som raser rundt og smeller med baller så det ljomer ;) Og det å smelle vektstanga i gulvet er vel heller ikke rart om man har maxvekt på og ikke fysisk klarer å sette den fra seg normal måte, men heller litt "irriterende" med de som gjør det med "vilje"... ok.. jeg vet ikke om du skjønner poenget likevel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du valgte å henge ut denne personen på et forum når du egentlig ikke visste hvorfor hun gjorde den øvelsen? Om du lar deg forstyrre av folks valg av øvelser så kan du jo f.eks. trene et annet sted. Du nevnte jo at hun var 50 år og veltrent, det er sikkert en grunn til det ;)

Henge ut? Jeg syns det var en rar øvelse. Det var verken meningen å henge ut noen eller kritisere øvelsen. Makan! Må vel være lov til å fortelle om morsomme personer eller øvelser man observerer på trening uten at det skal bli tatt negativt.

Jeg syns det var rart (og nei, rart er ikke synonymt med negativt) å kaste en ball i gulvet så hele senteret dirret, uten at det betyr at jeg irriterer meg over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne_

Jeg har trent tabata med medisinball flere ganger på Evo ;) Konge øvelse å bare slite seg HELT ut på!!! Hvis noen kikker stygt eller sutrer over at jeg bråker, smeller og stønner så bare bråker jeg enda mer :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hanne_

Samme med alle disse rare Sandvikøvelsene mine. Står og gir meg mot veggen med en liten ball og slikt. Ellipse og sit ups bertene glaner, hvisker og fniser. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme med alle disse rare Sandvikøvelsene mine. Står og gir meg mot veggen med en liten ball og slikt. Ellipse og sit ups bertene glaner, hvisker og fniser. :p

Lå selv på ryggen med en liten ball under hoften i opp til flere minutter, så at alle som gående forbi tenkte "WTF?" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne_
Lå selv på ryggen med en liten ball under hoften i opp til flere minutter, så at alle som gående forbi tenkte "WTF?" :D

:thumbsup: Been there.. Med groteske smertegrimaser som prikken over i-en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en person der jeg trener, som trener hardt (og kanskje en liten tanke alternavtivt i forhold til standard utføring av øvelser), og det er jo greit. Men h*n har alltid på seg masse klær (type jakke-genser-og sikkert noe mer under) så h*n blir jo ganske svett/illeluktende etter ganske lite. Det er litt kvalmt når du lukter h*n er der før du ser personen.. Men facinerende å se på treningsmåten da :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en person der jeg trener, som trener hardt (og kanskje en liten tanke alternavtivt i forhold til standard utføring av øvelser), og det er jo greit. Men h*n har alltid på seg masse klær (type jakke-genser-og sikkert noe mer under) så h*n blir jo ganske svett/illeluktende etter ganske lite. Det er litt kvalmt når du lukter h*n er der før du ser personen.. Men facinerende å se på treningsmåten da :p

Skjønner ikke at enkelte klarer å trene i store joggegensere med t-skjorte under og turbukser. Er flere som gjør det. Aldri skjønt greia! Sikkert de samme som sitter i badstua for å forbrenne fett :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, eks dagen etter man han spist ekstra med karb, så holder kroppen mye vann, da er det såå digg å trene med masse klær, og etter økten så BOMM, ser du blodårer der du aldri har sett de før :D haha

menne, om man lukter ille, da er det greit å kle av seg. eller kanskje vurdere ny deodorant :p

Sant. Greia med denne personen er ikke at det er så store/baggy klær, det er bare at h*n har så himla mange lag på seg, så da blir det jo nødvendigvis varmt og ikke så god lukt. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...