Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I går var det en stankelbeinmann som stønnet så mye og høyt, og med så stor innlevelse at jeg trodde jeg hadde forvillet meg til et helt annet sted enn et treningsstudio. Han stønnet seriøst på hver eneste repetisjon, og man skulle tro det var en jente og ikke stangen han holdt på med. Jeg måtte gå ut i garderoben og fnise meg ferdig. :p

For all del. Det er greit å stønne, men alt til sin tid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den litt eldre mannen på sats i går,med verdens dårligste kroppsholdning som løftet vekter litt tilfeldig og sporadisk rundt seg, mens han stønnet og pustet tungt som om han aldri skulle kunne komme igjen. Grøss. Det hjalp ikke at han gjorde dette med åpen munn, med tungen hengende ut mot slutten...Jeg var ikke alene om å flytte meg når han satt i gang i "løftingen" sin for å si det sånn...:huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mange år siden da jeg var 15-16 år gammel og var rimelig ny så var jeg på spenst i Larvik rett etter skolen en dag. På senteret trente det en del Kolspasienter (folk som må gå med en sånn maskin med kabler opp i nesa som lager en Darth Vader lyd). Jeg var helt alene i garderoben og stod i dusjen i hjørnet å vasket meg. Dette var vinterstid så det var litt mørkt inni garderoben også. Plutslig hører jeg tidenes pedolyder bak meg, ordentlig ekle pustelyder og lyden av føtter som går i vannet mot meg. Jeg blir drittredd, men jeg ser jo ingen ting fordi jeg har såpe i øynene. Så jeg snur meg kjempefort og kaver meg ut av dusjen så fort jeg klarer og tryner nesten på veien ut, får tak i håndkle og da ser jeg jo at det var han karen med maskinen. Han blei sikkert mer sjokka enn meg over situasjonen, men det var ordentlig creepy for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er vel det motsatte av alle andre svar her inne. Men eg var på trening i går og klarte ikkje å slutte å glo. Var ei ganske så stram ungmøy i rett bak meg i racket. Eg tok litt kosebøy og ho trente mark. Ho var generøst utstyrt i "terrasse" området og gjekk kledd i ein særdeles stram kvit singlet greie. Brystvortene stod i stram givakt og eg kunne egentlig sjå begge jurene lett og fint. Eg var som ein hjort fanget i frontlys(pun intended). Det blei dagens høgdepunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dame på senteret mitt som er veldig spesiell. Ikke mulig å ikke legge merke til henne liksom. Hun er sikkert rundt 50 år, og ser rimelig veltrent ut. Problemet er at hun lager de merkeligste lydene. Skikkelig stønnelyder og høylytt pesing uansett hva hun gjør. Vet ikke helt hva slags form for trening hun driver med. Hun pleier løpe fra øvelse til øvelse og gjør alt i et rasende tempo. Har aldri sett hun gjøre mer enn 1 sett pr øvelse. Masse rare core-øvelser med tilhørende høye lyder.

Sist stod hun og kastet en medisinball kjempehardt i bakken 10-20 ganger. Merker at folk rundt henne ser litt rart på henne og småler med seg selv:p

Det som også er litt creepy er de som plent skal presse seg forbi foran meg midt i markløft-settet. Ikke så veldig kult i nesten få en rumpe i trynet når jeg bøyer meg ned...

Haha! Trener du på spenst i Grimstad eller? :p Har ei sånn der og :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare fine folk der jeg trener! Alle er snille og søte og elsker meg, og jeg er sikkert den som er den mest irriterende og kjipe siden jeg alltid synger og danser og snakker høyt og ler og detter og mister manualer og glipper vektskiver og hele pakka.

Og i går, når jeg kjørte strakmart, sa til og med min fantastiske treningspartner

"æ har no egentlig ingenting i mot at du kjør det dær. Det burd du gjør oftar ;) "

Kjempetrivlig, spør du meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel det motsatte av alle andre svar her inne. Men eg var på trening i går og klarte ikkje å slutte å glo. Var ei ganske så stram ungmøy i rett bak meg i racket. Eg tok litt kosebøy og ho trente mark. Ho var generøst utstyrt i "terrasse" området og gjekk kledd i ein særdeles stram kvit singlet greie. Brystvortene stod i stram givakt og eg kunne egentlig sjå begge jurene lett og fint. Eg var som ein hjort fanget i frontlys(pun intended). Det blei dagens høgdepunkt.

Kosecreepy kaller vi da det der, blir jo en win-win situasjon, om hun har gjort alt hun kan for å få guttene til å stirre =)

Folk med ølmage som tar benk, med en ALT for liten tskjorte virker som en klassisk gjenganger når jeg trener...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det kan kalles creepy eller rett og slett bare "tilfeldigvis feil sted til feil tid" kan diskuteres, men for en del uker siden var jeg midt i et sett hantelroing da jeg kikket opp på speilveggen rett foran meg for å se om jeg holdt ryggen rett - og da sto det plutselig intet mindre enn TRE karer rett bak meg og kjørte en eller annen arm/skulderøvelse synkront med hvert sitt sett hantler mens de stirrer rett frem! :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...