Jump to content

Melo

Members
  • Content Count

    635
  • Joined

  • Last visited

About Melo

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 11/12/1992

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Adebayo Akinfenwa: Dette er en fotballspiller med muskler (han spiller riktignok på et litt lavere nivå enn Pedersen). Han tar 180kg i benk og har blant annet uttalt at armene hans sannsynligvis er større enn beina til John Terry.
  2. Multitasker (kontorstol på badet)
  3. Melo

    Fettprosent

    Å bygge muskler og forbrenne fett samtidig er vanskelig. Er man flink med kostholdet så er mulig å bygge muskler uten å legge på seg voldsomt mye fett. Denne artikkelen er fin: T NATION | Truth About Bulking
  4. Melo

    Fettprosent

    Hvis du legger på deg muskler/holder mer vann uten å øke fettmassen vil du få en lavere fettprosent.
  5. Melo

    Fettprosent

    Ligge i underskudd eller øke kroppsvekten uten å legge på deg fett.
  6. Kan være bare stokke om dagene? 1 mark 2 press 3 bøy 4 hvile 5 mark 6press 7 bøy
  7. Melo

    Hva er verst?

    Hvis du bruker joggesko ved knebøy/markløft vil du få ulikt tyngdepunkt hver gang. Bruk flate sko, sko med opphøyd hel eller stå i sokkelesten. Da er det lettere å opprettholde et riktig tyngepunkt (midtfot-hælen) som er skadeforebyggende og du klarer å løfte mer.
  8. Ser interessant ut, tenker å implementere det i et eget program. I første omgang kun på benk, og så i bøy etter litt rehab på hofteleddsbøyerne.
  9. Har enda tilgode å smake den, for 30kr literen holder jeg meg til helmelk!
  10. Boks bøy brukes hovedsaklig av styrkeløftere for å bli bedre til å løfe med knebøydrakt. Ønsker du å bli sterk i knebøy uten drakt vil jeg anbefale å trene knebøy uten boks.
  11. Helt greit for meg at folk står og curler, hvis alle skulle kjørt bøy, benk og mark hadde det vært et helvete med ventetid på senteret.
×
×
  • Create New...