Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Jeg kjøper Pierre Robert sine truser:blush:. De er sååå gooood! Ikke fullt sååå hawt, men hallo, de er dritgod på.

Men hvor stram er de toppene? Jeg avskyr stramme topper som fremhever det jeg ikke vil skal fremheves :p

De er ganske stramme, slik som vanlige treningstopper du får kjøpt ellers. Men jeg synes at PR faktisk IKKE fremhever valkene, den jevner nesten mer ut, faktisk. Det i motsetning til den fra mxdc, som lagde nye valker. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er ganske stramme, slik som vanlige treningstopper du får kjøpt ellers. Men jeg synes at PR faktisk IKKE fremhever valkene, den jevner nesten mer ut, faktisk. Det i motsetning til den fra mxdc, som lagde nye valker. :p

I will try it. Jeg liker å late som om jeg er slankere enn jeg er:p. Haha, jeg hadde på meg en topp jeg ikke pleier å ha, jeg så svær ut, på en god måte, følte meg skikkelig sterk xD. Særlig når sidemannen tok manualene på 5 kg...da fniste jeg litt inni meg:blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På sats i midtbyen (trheim) så må man inn i dusjen for å komme til badstua..

Etter ei slitsom økt stod jeg å dusja alena, da jeg plutselig begynte å høre rare klaskelyder (ikke slik klaskelyd som når du slår deg selv på ryggn med slike grener nei..). Tenkte ikke mer over det før lyden ble mer intens og økte tempo..Lyden kom fra badstua.

Etter det brukte jeg ALDRI badstua mer og dusja hjemme istede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På sats i midtbyen (trheim) så må man inn i dusjen for å komme til badstua..

Etter ei slitsom økt stod jeg å dusja alena, da jeg plutselig begynte å høre rare klaskelyder (ikke slik klaskelyd som når du slår deg selv på ryggn med slike grener nei..). Tenkte ikke mer over det før lyden ble mer intens og økte tempo..Lyden kom fra badstua.

Etter det brukte jeg ALDRI badstua mer og dusja hjemme istede

Var bare meg som satt å klappa i hendene for å freake deg ut... PWNED! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjent666

haha mange gode:

Kan fortelle en litt "merkelig" today!

På senter jeg trener nå, har vi en slags "tøyemaskin" som drar foten oppover. Få som bruker!

Ihvertfall: sto og tøyde litt, plutselig kommer en litt eldre dame: 50-60år, RETT utenfra med sekken osv, første hun gjør er å sette seg ned på denne, fullt påkledd! og tar den på det steget som tøyer MEST! mens hun holder seg for hodet for å unngå å skrike i smerte! Snakk om å skade seg!

Ellers har vi gamle senteret:

Jeg og en kompis kommer inn, sitter en gammel fyr splitter naken med SPLITT i beina(showing everything) og han begynner selvfølgelig å smører seg med noe på INNSIDEN av lårene, men han stønner i vei... Ble raskt omkledning og ut ja...

Og så! Har vi en eldre kar i dusjen! Som lager lyd... vi sitter i garderoben og tenkte jaja.... Men det ble verre, han stønnet som, ja.. æsj...Fort ut, nok en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

har en gladmelding til våre asiatiske venner oppe på 3T rosten:

De stiller riktig nok med hårfønere og greier til menn også, men det er for folk "på farta" så de kan tørke

håret og komme seg vel-stelt videre til hva enn de skulle til etterpå.

De er altså ikke der for at dere skal stå og føne dere på skrukken, ræva, under armene også videre.

faen heller om jeg noen gang så mye plukker borti en av de jævla fønerne der as. :meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garderoben på gymmen hvor jeg trener:

trangt

3 dusjer (JA 3) som er forholdvis nære hverandre.

Ene gangen jeg var ferdig med en økt skulle jeg dusje der og brått var det en SVÆÆÆÆÆÆÆÆRinder som holdt på med sitt i dusjen brauta og sto i. brått hørte jeg en sånn heise opp slim fra hvor enn det kommer fra lyd og splætt i gulvet på dusjen og dusjen stoppa å spyle vann tror aldr jeg har brukket meg så mye før i hele mitt liv! Aff nei, creepy as fuck! portrait_of_a_very_colorful_and_big_indian_man_u73-703286.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg iallefall hvilket merke jeg ikke skal kjøpe.. :p Det finnes ikke noe verre enn treningstøy som ikke sitter der det skal sitte og som flasher sideflesket, pupper og ræv samtidig :huh:

Eg har ingen problemer med damer som flasher. Eg er ikkje sjenert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...