Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

gamle mannfolk som går forbi 3-4ganger når du ligger i redcorden og glor heftig på kløfta di, og de gjør ingenting imellom disse 3-4 passeringene. Hadde til og med en som satte seg tvers over meg på et apparat han ikke brukte 1 gang imens jeg gjore 3 sett, han pustet tungt, jeg har aldri vært så ubekvem før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg forstår han godt. Det ligger ei snerten liten sak på gulvet og puster og peser med minimalt med tøy. Og det tøyet som er på er så trangt at det nesten er mulig å telle eggene som er igjen i eggstokkene. Kløften pirrer og for oss menn er det alltid eit håp om at noko skal "dette ut".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg forstår han godt. Det ligger ei snerten liten sak på gulvet og puster og peser med minimalt med tøy. Og det tøyet som er på er så trangt at det nesten er mulig å telle eggene som er igjen i eggstokkene. Kløften pirrer og for oss menn er det alltid eit håp om at noko skal "dette ut".

Kanskje creepy, men kommentaren var konge :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer som bytter tampong/bind i garderoben.. i tillegg til at de er kliss nakne.. Husker jeg tok av meg skoene, kikka opp og rett.. inn? haha. Hun hadde plassert det ene beinet på benken og skræva så det sang. Uff, det ødela meg litt. Ellers har jeg funnet brukte tamponger i dusjen også, herlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var en gang jeg trente litt før stengetid på treningssenteret, og når jeg var ferdig med dagens økt gikk jeg ned til garderoben. og i det jeg åpnet garderobedøren så står det en kar og synger på "paradise city" mens han er fult igang med helikopteret. slapp taket i døra ,gikk opp å fullførte et par sett før jeg gikk tilbake til garderoben igjen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med folk som spør om du snart er ferdig/har mange sett igjen/om noen har benken ved siden etc. mens du er midt i en øvelse? Forventer disse personene egentlig svar?

Gjør akkurat det samme på dem, evnt stå litt for nærme når de løfter tungt. Så lærer de nok til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nødvendigvis creepy, men utrolig irriterendes når jeg er foran speilet og tar skråbenk med manual, så bare finner en dude han skal stille seg direkt foran meg og stå der og ta øvelsene sine....

Spark ham i ræva og be ham om å flytte seg. "Jeg vet jeg er liten og lett å overse her inne blant alle de store bicepsene altså, men jeg sto her faktisk først - vær litt oppfinnsom og finn deg en plass der det ikke sto noen fra før".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spark ham i ræva og be ham om å flytte seg. "Jeg vet jeg er liten og lett å overse her inne blant alle de store bicepsene altså, men jeg sto her faktisk først - vær litt oppfinnsom og finn deg en plass der det ikke sto noen fra før".

Frista jevlig, men den gravide dama hans satt rett bortenfor så jeg sparte meg, men kun for i dag ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frista jevlig, men den gravide dama hans satt rett bortenfor så jeg sparte meg, men kun for i dag ;D

Ta igjen neste gang. Om du så må stå med snuten i speilet. Berre still deg fremfor han og det er valgfritt om du tilfeldigvis kjem borti nøttefestet hannes med ein 12,5kg hantel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...