Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Om det kan kalles creepy eller rett og slett bare "tilfeldigvis feil sted til feil tid" kan diskuteres, men for en del uker siden var jeg midt i et sett hantelroing da jeg kikket opp på speilveggen rett foran meg for å se om jeg holdt ryggen rett - og da sto det plutselig intet mindre enn TRE karer rett bak meg og kjørte en eller annen arm/skulderøvelse synkront med hvert sitt sett hantler mens de stirrer rett frem! :confused:

Ta det som eit tegn på at du har bra ræv. Eg hadde sikkert stirret eg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I svømmehallen: En haug med gutter fra asylmottaket svømmer konsekvent under meg hver gang jeg nærmer meg 4meteren og kretser rundt meg under vannet når jeg gjør hengende mageøvelser.

I svømmehallen 2: Under pausen i 4x4 svømmer en engelsk fyr bort og prater til meg. Jeg, våt, i badedrakt, uten sminke, osv. Litt chitchat og han bare "can I have your phone number? Very nice body". Joda, takk skal du vel ha :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det kan kalles creepy eller rett og slett bare "tilfeldigvis feil sted til feil tid" kan diskuteres, men for en del uker siden var jeg midt i et sett hantelroing da jeg kikket opp på speilveggen rett foran meg for å se om jeg holdt ryggen rett - og da sto det plutselig intet mindre enn TRE karer rett bak meg og kjørte en eller annen arm/skulderøvelse synkront med hvert sitt sett hantler mens de stirrer rett frem! :confused:

1839942_o.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fere artige personligheter ved 3t Trondheim :D

Husket en fyr som ser ut som en pirat. Han bruker alltid å sette seg rett bak ellipse maskinene og ta værdens lengste økter på pec dec apperatet , slik at han kan se på jentene trene 2m framfor seg :S creepy!

Lite med creepy folk på Ås.

Men Vi har ei litt creepy jente på sentret som bruker å stirre av og til mens jeg kjører setta :S

Ellers bruker hun å flexe i speilet etter vært sett, danse til "ai se eu te pego" , snakker høyt og avbryter folk under øktene , miste manualer og glipper vektskiver for så å late som ingenting.. Ellers veldig hyggelig da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite med creepy folk på Ås.

Men Vi har ei litt creepy jente på sentret som bruker å stirre av og til mens jeg kjører setta :S

Ellers bruker hun å flexe i speilet etter vært sett, danse til "ai se eu te pego" , snakker høyt og avbryter folk under øktene , miste manualer og glipper vektskiver for så å late som ingenting.. Ellers veldig hyggelig da :)

Let me guess, CamillaLor? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite med creepy folk på Ås.

Men Vi har ei litt creepy jente på sentret som bruker å stirre av og til mens jeg kjører setta :S

Ellers bruker hun å flexe i speilet etter vært sett, danse til "ai se eu te pego" , snakker høyt og avbryter folk under øktene , miste manualer og glipper vektskiver for så å late som ingenting.. Ellers veldig hyggelig da :)

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er en mann i 60-åra med diger ølmage og stor bustete bart som går rundt og glor på alle under 25. Pleier å gå rundt og prate med seg selv og "tilfeldigvis" stå rett foran når jeg trener ja/nei muskelen. En gang jeg tok knebøy stod han og en bekjent av han(?) og prata åpenbart om meg. Snakka, pekte og gliste. Vet jeg kanskje har litt utståendes rumpe, men fins da grenser! :eek: Gjemte rumpa mi resten av treninga :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det er en 50 år gammel mann på gymmet som er veldig glad i å snakke med unge jenter. I dag varmet han opp med skyggeboksing/skyggekarate før han fortsatte med stående roing i redcord. Akkurat da jeg hadde gått ut fra knebøystativet og var klar til å bøye, begynte han å snakke med blondina som trente hip thrust. Jeg stod og humret med stanga på ryggen og hadde store problemer med å konsentrere meg, men jeg klarte i hvert fall å fullføre settet uten å tryne :p.

En stund senere ser jeg at han er på vei til å gå akkurat idet ei annen ungjente hopper av ellipsemaskinen. Da får han det for seg at han skal vise henne forskjellige mageøvelser. Ti minutter senere er jeg ferdig med økta, mens han og den femten år gamle jenta fortsatt er inni salen. Han var på alle fire i redcord, mens hun så litt ukomfortabel ut ved siden av. Jeg bare smilte og lo til henne da jeg gikk forbi :D.

Dette er forresten samme mannen :):

En svett, gammel mann som ville massere treningspartneren min :p
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sto en fyr i dusjen i dag, i herregarderoben, med garderobedøra oppe. Jeg sniktittet inn (som jeg altid gjør når døra er oppe), og der satt jæveln på huk, med ryggen mot døra, med ene hånda godt plassert mellom hver rævkjæke og grynta.. Det var ikke kult! :(

Hahah, nå var du strengt talt den som var creepy da peeping tom :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah, nå var du strengt talt den som var creepy da peeping tom :p

Nei vettu, når garderobedøra er åpen, så er det fritt vilt! Hvem prøver Ikke å se inn i garderoben til det motsatte kjønn? :p

Det var forøvrig bare jeg og han på hele senteret, så døra var åpen med vilje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil ikke si at dette var creepy, men rart var det. (Er det en tråd for rare ting? Prøvde å finne men mislyktes..:confused: )

Stikkordet her er buksa.. Smårutete, tjukk bomullsbukse, som så ut som den var sydd på henne.. Veldig kul 50-talls look, men på trening?? WTF? :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikkje om eg har nemt han her før, men eg gjentar.

På VT er det ein mystisk hettegenser fyr. Går alltid med hettegenser på trening og trener eindel tulleting. Han kan finne på å ta med ein bok på gymmet og sitte på ein benk å lese mens han glor på dei som går forbi. Viss han ser ei fager ungmøy går han bort og stiller seg vedsiden av henne og berre står der. Han kan kanskje strekke seg til å sei hei, men etterpå berre står han der. Før etter 1 minutt eller 2 går derifrå og tilbake til benken sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke si at dette var creepy, men rart var det. (Er det en tråd for rare ting? Prøvde å finne men mislyktes..:confused: )

[ATTACH=full]37826[/ATTACH]

Stikkordet her er buksa.. Smårutete, tjukk bomullsbukse, som så ut som den var sydd på henne.. Veldig kul 50-talls look, men på trening?? WTF? :confused:

Bare jeg som syns det er litt ufint å snikfotografere fremmede folk på senteret bare fordi man ikke liker klærne de har på seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som syns det er litt ufint å snikfotografere fremmede folk på senteret bare fordi man ikke liker klærne de har på seg?

Sto det ikke i starten av tråden at videoklipp og bilder av uvitende folk her hjemme ikke skulle ut? Kun alt som er lagt ut på youtube - fra USA f eks) evt egne videoer av en selv? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...