Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Esj.

Synes det er creepy med det faktum at det henger plakater på sentrene om at intimbarbering og fotpleie ikke er tillatt (altså at det er et såpass stort problem at man må henge opp skilter). Folk, ass! Eier ikke grenser og sjenanse i det hele tatt.

Litt vemmelig å stå i håndklet og klar for å gå i dusjen idet en eldre dame begynner å pøse på med negative kommentarer om tatoveringene mine. "Er det ikke vondt? Du er så UUUUNG", osv.

Har fått den æ og!! Æ har 7 tattiser, noen e veldi store. En gang æ kom ut fra dusjen, skulle t å rekke etter håndduken på knaggen og en dame røsker tak i armen min (ho va oxo kliss naken) og spurte koffør æ ville ødelegge kroppen mine me så mange tattiser, og æ måtte tenke på hvordan d ville se ut når æ ble eldre. Æ svarte bare at ingen e akkurat sexy når di e gamle, men i d minste æ vil fremdeles bære kunstverk på kroppen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest xxxxxx
Korte løpeshorts burde faen sprette meg være totalforbudt og bruk skulle straffes med nakkeskudd.

Skal drømme søtt i natt om at han jeg så i kort løpeshorts, matchende singlet og en type bart jeg bare hater, blir straffet av super skumle mannen som gliste og bare visste at jeg hadde hoppet i taket hvis han sa BØ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner med det er mannfolk som gjør det også, men jeg har aldri vært i garderoben deres for å sjekke :D

Guttegarderoben er en opplevelse i seg selv, på en bra dag slår guttegarderoben alt annet i ekkelhet, morsomhet, awesomeness og jævelskap. Annbefaler alle å sette av litt tid i en guttegarderobe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know, opplever det hele tiden. Og alltid er det veltrente, blonde jenter med store pupper. Så irriterende!

Altså, det er forskjell på å smugtitte litt, eller å glane på en ok måte om du vil.. :) Men når intimsoner brytes, så er det på tide å komme seg VEKK fra meg ihvertfall :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang var det en mann som spytta på meg på en spinningtime. Det er greit du er sliten men du kan vel for faen lukke kjeften om du ikke har kontroll over dine kroppslige væsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de som følger etter en, og alltid velger et apparat eller en øvelse tvers over en, så de får fulgt med, er creepy :huh:

Jeg har en sånn stalker type, han blir veldig frustrert når jeg klarer å gjemme meg bak noe, eller må stå med ryggen til:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dame på senteret mitt som er veldig spesiell. Ikke mulig å ikke legge merke til henne liksom. Hun er sikkert rundt 50 år, og ser rimelig veltrent ut. Problemet er at hun lager de merkeligste lydene. Skikkelig stønnelyder og høylytt pesing uansett hva hun gjør. Vet ikke helt hva slags form for trening hun driver med. Hun pleier løpe fra øvelse til øvelse og gjør alt i et rasende tempo. Har aldri sett hun gjøre mer enn 1 sett pr øvelse. Masse rare core-øvelser med tilhørende høye lyder.

Sist stod hun og kastet en medisinball kjempehardt i bakken 10-20 ganger. Merker at folk rundt henne ser litt rart på henne og småler med seg selv:p

Det som også er litt creepy er de som plent skal presse seg forbi foran meg midt i markløft-settet. Ikke så veldig kult i nesten få en rumpe i trynet når jeg bøyer meg ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...