Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Åååh, det måå ha nødt til å vært den samme damen som kom inn når jeg jobbet i butikk før jul. (Kristiansand). Hun kom trampende inn i butikken, sinna som en lemen, og begynte å kjefte på en stakkars dame som sto i køen til kassen jeg ekspederte. "Du ditt ludder! Hold deg unna min sønn din h***, også MIN sønn! Du skulle aldri hatt barn!" osv osv. Guri maluri, jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre jeg, det så nesten ut som hun skulle begynne å slå en stund.. Hun hadde visst vært innom butikken før og kjeftet på folk fordi de hadde ringer i ørene, og aldri skulle hatt barn :rofl: Etter hva jeg har hørt, så surrer hun rundt for seg selv og kjefter både på den ene og på den andre.. :p

Usj, får litt vondt av henne jeg... Klarer ikke skille realitet fra hennes eget hode:thumbsdown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som sitter og venter ca 2 m fra deg til du er ferdig med benkpress, knebøy, markløft etc, mens de stirrer intenst når du utfører øvelsen. Irriterer meg også over folk som spør om du har mange sett igjen mens du driver og løfter.

Er også en merkelig fyr med kritthvitt krøllete hår (selv om han trolig "bare" er ca 50 år) og ALLTID hvit t-shorte, ganske tynn, som vandrer rundt i treningslokalet (Spicheren) HELE tiden. I stedet for å sitte ved apperatene, går han rundt, frem og tilbake, hele tiden, ofte med det ikke-eksisterende brystet frem. Ikke at han gjør meg noe galt, men har begynt å småirritere meg litt over mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en fyr som løp intervaller med vernemaske i dag! :eek: Lignet litt på Darth Vader... Selv om førsteinntrykket var litt creepy så det egentlig ganske kult ut. Jente, jente, jente, Darth Vader, jente, jente når man kikket bort på tredemøllene...

Haha, slik maske er jo helt SUPERB for å trene opp kondisjonen! Når vi kjører sirkeltreninger før kamsporttrening er det ikke sjeldent vi har med oss en Darth Vader for å si det sånn;)

Mye artig lesing, tydeligvis endel spesielle mennesker på treningssenterne rundt om. For min egen del trener jeg som regel med iPoden i øret og en caps ned i ansiktet, min "Spenst-camo". Da får jeg opp fokuset på min egen trening, samt at jeg slipper og se og snakke med andre mennesker:ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, slik maske er jo helt SUPERB for å trene opp kondisjonen! Når vi kjører sirkeltreninger før kamsporttrening er det ikke sjeldent vi har med oss en Darth Vader for å si det sånn;)

Mye artig lesing, tydeligvis endel spesielle mennesker på treningssenterne rundt om. For min egen del trener jeg som regel med iPoden i øret og en caps ned i ansiktet, min "Spenst-camo". Da får jeg opp fokuset på min egen trening, samt at jeg slipper og se og snakke med andre mennesker:ninja:

funker som gull å være helt tett i nesen også:) hehe. Blir en helt annen verden om man doper seg på nesesprøy neste økt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Creepy guy #1: En eller annen muslim på dragvoll idrettsenter, han har verdens verste pedosmil og mangler en tann. I tillegg så kan han ikke dusje med oss andre så han bruker heller 15 min på å vaske seg i vasken på dass, skummel type.

Creepy guy #2: Min far... For mange år siden da jeg var ny i gamet trente jeg litt med pappa for å lære en ting eller 2. Og da vi var ferdig og gikk mot garderoben gikk 2 jenter feil og inn mot guttegarderoben ( jeg viste hvem hun ene var), og siden vi gikk rett bak det brøyt pappa ut. " Endelig skjer det noe i guttegarderoben også, hahaha." Glemmer aldri blikket vi fikk fra de jentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en av de som vanligvis trener styrke samtidig som jeg gjør det står å sikler og stirrer på ei som står på mølla å jogger i shorts og treningsbh. Han er type på alder med min far og flyr også å ta bilder mens man trener og ikke av seg selv i speilet for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på treningssenteret og oppdaget at det var en fyr som så på meg hver gang jeg så i hans retning, altså rett fremover som er en ganske naturlig ting å gjøre når man står rett opp ned og prøver å slappe av mellom settene.Da han gikk forbi meg til styrkerommet så han på meg hele tiden mens jeg prøvde å finne en god grunn til å kikke ned på bakken. Så må det sies at fyren var minst 20 år eldre enn meg og ikke noe særlig å se på heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke helt hvor denne passet inn, men bør helt klart leses

Regler for trenings sentre

http://online.wsj.com/article/SB10001424052970203471004577140900388728374.html

Håper linken funker, om ikke prøv denne

http://mobile2.wsj.com/device/article.php?CALL_URL=http://online.wsj.com/article/SB10001424052970203471004577140900388728374.html?fb_ref=wsj_share_FB

Sorry om det ikke funker, poster fra mobilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...