Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har en eldre kar som liker å vrenge av seg klærne midt i studioet, da som regel på overkroppen fordi han finner ut han vil bytte tskjorte eller noe. Dette er forsåvidt ikke så gale. Men her om dagen så kom han inn i garderoben i fyr og flammer da dusjen ikke virker i herregarderoben. Tok av seg alle klærne, dro håndkle rundt livet og trasket ut av garderoben og inn i damegarderoben og dusjet der.

:rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: Menn i løpetights.. som ALDRI løper men gjør alt mulig annet.. også iført t-skjorte som er LITT for kort, slik at kulemagen titter frem mellom altor trange tights.. og bitteliten skjorte... IKKE pent. :confused:

2: Damer som står butt naked midt i garderoben mens de kler på seg trusa og skræver og ordner fælt før de smekker på plass bindet..det finnes TOALETTER til slikt :sick:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: Menn i løpetights.. som ALDRI løper men gjør alt mulig annet.. også iført t-skjorte som er LITT for kort, slik at kulemagen titter frem mellom altor trange tights.. og bitteliten skjorte... IKKE pent. :confused:

2: Damer som står butt naked midt i garderoben mens de kler på seg trusa og skræver og ordner fælt før de smekker på plass bindet..det finnes TOALETTER til slikt :sick:

Haha, æsj ass... Nr. 1 har vi noen av på gymmet også... Men nr.2 har jeg heldigvis ikke sett... Ja det finnes toaletter til sånt ja... Æsj.. :( Bra det ikke var tampong da:sick:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1: Menn i løpetights.. som ALDRI løper men gjør alt mulig annet.. også iført t-skjorte som er LITT for kort, slik at kulemagen titter frem mellom altor trange tights.. og bitteliten skjorte... IKKE pent. :confused:

Jeg ser t-shirt-problemet ditt og høyner med feit mann i tights og sykkelsko med KOMPRESJONS-t-shirt som tuslet rundt i frivektsavdelingen bare "for å titte"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt creepy kar på trening i dag....

Den typen som sniktitter i speilet heeelt tida... Og når man ser opp så ser han vekk :p

Kanskje ikke sååå creepy men...

Hvis han er borte, altså bortevekk når du ser opp, er du sikker på at det ikke er et tidligere medlem som ikke har gått over på den andre siden enda..?:unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, æsj ass... Nr. 1 har vi noen av på gymmet også... Men nr.2 har jeg heldigvis ikke sett... Ja det finnes toaletter til sånt ja... Æsj.. :( Bra det ikke var tampong da:sick:

Noe sier meg at vedkommende sikkert hadde stått der med tampong også :p Men ja, meeeeget glad for at det kun var bind!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldre menn som stirre, og smiler til deg mens du trener (Jeg snakker om pedoblikk/smil altså). Og bare er i området der du er, mens du trener spør han plutselig om å hjelpe med å løfte opp vekta for deg og du har kommet til siste sett. Jepp, det har hendt meg 2 ganger, værst av alt, samme mann! ..:mellow:

:rolleyes: Hjelp med å løfte opp vekta faktisk..:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en eldre kar som liker å vrenge av seg klærne midt i studioet, da som regel på overkroppen fordi han finner ut han vil bytte tskjorte eller noe. Dette er forsåvidt ikke så gale. Men her om dagen så kom han inn i garderoben i fyr og flammer da dusjen ikke virker i herregarderoben. Tok av seg alle klærne, dro håndkle rundt livet og trasket ut av garderoben og inn i damegarderoben og dusjet der.

Dette minner meg på noe som skjedde meg på SiB sentrum... Jeg skulle fylle vann i krana som er like ved dusjen og der inne ser jeg ei feit negerdame såpe seg inn og synge høyt... Ja i guttegarderoben! Droppa å dusje der den dagen og gikk heller de 5 minuttene det tar å komme seg hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette minner meg på noe som skjedde meg på SiB sentrum... Jeg skulle fylle vann i krana som er like ved dusjen og der inne ser jeg ei feit negerdame såpe seg inn og synge høyt... Ja i guttegarderoben! Droppa å dusje der den dagen og gikk heller de 5 minuttene det tar å komme seg hjem :)

KOmmer opp noen bilder fra Little Britain..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her om dagen stod jeg i dusjen på elixia og ante fred og ingen fare.. plutselig går det opp for meg at "damen" ved siden av, egentlig er biologisk mann(!) Jeg droppet hårvasken for å si det sånn.. :whistling:

hahaha, og hvordan visste du det? ;) ikke vanskelig å unngå tenke eg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn
Var på trening veldig tidlig, typ når de nettopp hadde åpnet for dagen for en stund tilbake. En fyr med trang tights av noe slag lå på en treningsbenk med en halvstiv en. Hawt. Evt. ikke. FYSJ!

Dette har alltid vært en liten frykt når jeg har hatt på meg tights på trening. Har vel og merke aldri skjedd, men det kan fort skje - er ikke alltid så lett å kontrollere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...