Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Er to damer på 60+ som har på seg treningsklær fra 80 tallet. Jeg kødder ikke, skikkelige bleka klær som sitter helt sykt på de.

Hun ene har rosa treningsbukse og jakke, buksa er laaaaangt opp på magen. Hun har som regel en rosa handduk rundt hodet som en turban og sånne 60talls "spisse" briller og til sko har hun splitter nye Adidas vektløftersko... :confused:

Nummer to har på seg rosa Reeboksko (jeg ble så satt ut av hu her at jeg stirra som om jeg fikk et apatisk anfall eller drypp), leggvarmere som var limegrønne med rosa shorts. Hun hadde en supertettsittende tskjorte som er limegrønn den og...

Jeg må finne meg en ny gym :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååh, det måå ha nødt til å vært den samme damen som kom inn når jeg jobbet i butikk før jul. (Kristiansand). Hun kom trampende inn i butikken, sinna som en lemen, og begynte å kjefte på en stakkars dame som sto i køen til kassen jeg ekspederte. "Du ditt ludder! Hold deg unna min sønn din h***, også MIN sønn! Du skulle aldri hatt barn!" osv osv. Guri maluri, jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre jeg, det så nesten ut som hun skulle begynne å slå en stund.. Hun hadde visst vært innom butikken før og kjeftet på folk fordi de hadde ringer i ørene, og aldri skulle hatt barn :rofl: Etter hva jeg har hørt, så surrer hun rundt for seg selv og kjefter både på den ene og på den andre.. :p

Dette lukter av demens/Psykiatri.. Hun trenger jo hjelp :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu glad jeg ikke er dame på treningstudio, høres ut som dere har mye og slite med.. Litt enklere å være mann og ikke ta seg selv så høytidelig virker det som.. Syns dog det er rart at folk kommenterer at dem syns det er creepy at folk står og flexer foran speila på et treningstudio, knapt noe annet sted der det er mere naturlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu glad jeg ikke er dame på treningstudio, høres ut som dere har mye og slite med.. Litt enklere å være mann og ikke ta seg selv så høytidelig virker det som.. Syns dog det er rart at folk kommenterer at dem syns det er creepy at folk står og flexer foran speila på et treningstudio, knapt noe annet sted der det er mere naturlig..

Alt innen rimelighetens grenser:p Hvis en må leke akrobat eller slangemenneske for å "nå speilet", og kanskje oppnå whiplash eller no, da er det kanskje på tide å rulle inn:rolleyes: Greit nok når de står borte ved frivektene, og det er et speil der, men når de er ved et apparat, og de må anstrenge seg, og kanskje vri seg og knekke nakken for å skimte fiskepuddingen...da har det gått for langt syns jeg.. :rolleyes: Ihvertfall hvis de blir sure fordi noen står i veien, fordi de faktisk er på et apparat o.l...:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaggu glad jeg ikke er dame på treningstudio, høres ut som dere har mye og slite med.. Litt enklere å være mann og ikke ta seg selv så høytidelig virker det som.. Syns dog det er rart at folk kommenterer at dem syns det er creepy at folk står og flexer foran speila på et treningstudio, knapt noe annet sted der det er mere naturlig..

Flexing er et must.. kke noe er bedre enn å se resultater i fint lys på treninga :D (Men tilfellet jeg nevner får oppmerksomhet pga atferd som virker unormal.. ikke bare andre jenter som sier det, gutter har også kommentert. Så jeg vil ikke dras over selvhøytidelig-kammen) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Creepy opplevelse..

Eldre ukjent fyr som plutselig bestemte seg for å spotte meg midt i ett bøy sett.. Reiser meg opp etter første rep og idet jeg skal begynne på neste står han brått fryktelig nære bak meg og blir med på veien ned.. Da var jeg ferdig med bøy den dagen!:eek:

hehehe leer

jeg hadde fått helt noia:eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke så creepy, men ille nok: Jeg så en mann av god størrelse på gymmet her en dag, som gymmet i svart, løs (helt normal) shorts, og mørkeblå t - skjorte, som ikke var så veldig lang. Ikke noe galt i det selvfølgelig, men shortsen var ikke dratt lenger opp enn at den avslørte 5 cm av sprekken bak.. Med en slik ikke-så-veldig-lang t-skjorte, var det ikke så mye som skulle til før den gikk opp. Jeg har alltid lurt på hvordan mennesker ikke kan kjenne at shortsen/buksen er for langt nede bak? Jeg mener, man MÅ jo kjenne det? :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, igår så jeg en mann i en veldig tynn treningsbukse... som tydeligvis digga å gå rundt kommando. For hvert skritt han tok så dingla ting frem og tilbake. Nå skal det sies, det er jo mitt eget valg å se nøyaktig i den retninga, men det var ganske hypnotiserende. Han skulle bare vært kjekk(ere). :p (Shallow? Me? Nooo...)

Ellers syns jeg ikke så mye er "creepy". Jeg er så i min egen verden når jeg trener, at jeg går vel glipp av det meste. Dog er det litt creepy me de jentene som har sminke på seg alà "edderkoppvipper", og står med 1kg vekter og løfter de helt tilfeldig rundt. Da tar jeg heller mine sjanser hos eldrebølgen midt på dagen. (Trening mellom 10-12 er en sikker vinner hos meg!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! at jeg ikke har sett den her før :-P Reddet en lang og kjedelig nattevakt i allefall :D

Merker at jeg har trent på forholdsvis rolige treningssentere, hatt få episoder som her :p

Med unntak når jeg trente på friskis så kom jeg inn i garderoben en dag, tilsynelatende tom, helt til jeg setter meg ned på benken for å få i meg shaken. Idet jeg tar ut øreproppene høres jeg en urovekkende høy stønnelyd fra dusjen.. Litt seinere kommer en eldre kraftig herremann i 60årene but naked med håndkle i hånda og puster tungt. Fant fort ut at jeg skulle ta resten av shaken i bilen :p Mens jeg på vei ut av treningssenteret krysset fingrene for at mannen bare hadde kols >.<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! at jeg ikke har sett den her før :-P Reddet en lang og kjedelig nattevakt i allefall :D

Merker at jeg har trent på forholdsvis rolige treningssentere, hatt få episoder som her :p

Med unntak når jeg trente på friskis så kom jeg inn i garderoben en dag, tilsynelatende tom, helt til jeg setter meg ned på benken for å få i meg shaken. Idet jeg tar ut øreproppene høres jeg en urovekkende høy stønnelyd fra dusjen.. Litt seinere kommer en eldre kraftig herremann i 60årene but naked med håndkle i hånda og puster tungt. Fant fort ut at jeg skulle ta resten av shaken i bilen :p Mens jeg på vei ut av treningssenteret krysset fingrene for at mannen bare hadde kols >.<

Det der er definitivt ikke noe som hører hjemme i garderobedusjen xD. Håper litt på dine vegner at han hadde kols :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som sitter unødvendig lenge i garderoben...

Kom inn i garderoben en gang, å der satt en eldre fyr, butt naked, å spilte Angry Birds på telefonen....

Hahah, jeg leer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visualiser dette:

ca 50 år gammel stor mann av øst europeisk utseende.

I bar overkropp og med en hårvekst som gjør gorillaer til skamme.

Settingen er en sen lørdagskveld, med veldig få tilstede.

Gorillaen spør: Eeeey, I havnt seen you before! You train here !?!!?

Meg (10kg lettere og nesten akkurat begynt å trene): ah, ahea, eh *kremt* yes I do

Gorillaen: Tell me your name! Whats your name!?!!?!

Fikk ikke trent ferdig den kvelden, og har forsatt mareritt!

Har i det minste gjort at jeg har stor sympati og forståelse for jenter som blir sjekket opp av sleskete menn når de prøver å trene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visualiser dette:

ca 50 år gammel stor mann av øst europeisk utseende.

I bar overkropp og med en hårvekst som gjør gorillaer til skamme.

Settingen er en sen lørdagskveld, med veldig få tilstede.

Gorillaen spør: Eeeey, I havnt seen you before! You train here !?!!?

Meg (10kg lettere og nesten akkurat begynt å trene): ah, ahea, eh *kremt* yes I do

Gorillaen: Tell me your name! Whats your name!?!!?!

Fikk ikke trent ferdig den kvelden, og har forsatt mareritt!

Har i det minste gjort at jeg har stor sympati og forståelse for jenter som blir sjekket opp av sleskete menn når de prøver å trene...

:eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...