Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Creepy/Disgusting:

En fyr som alltid kommer inn og "trener", går i dusjen, tar på seg de samme svette klærne som han alltid har på seg og går igjen..

Stirrer forøvrig intenst på alle når han er i dusjen..! :meh:

Jeg bare; "Unnskyld, voksne....?" :D

Skjønner ikke hvem som vil ha på seg ekle svette klær når man har dusjet :confused: æssj..

Kanskje han er sjalu på alle andres kropper :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er helt greit :) Følte bare for å si min mening om akkurat den kommentaren, i og med den kan oppleves som sårende for folk som ikke er videre kry av å faktisk dra på seg et slikt plagg in the first place.

Hvis man setter det hele i perspektiv, er det - etter min mening - ganske heftig å skrive noe slikt i en tråd hvor en stort sett kommenterer hendelser som de fleste opplever som negative avvik i samfunnet.

Jeg kan forstå at det er kvalmt å måtte puste inn svettelukt midt under en intervalløkt, eller å ufrivillig være vitne til en gammel dame sitt underliv i en tvilsom og lite diskret posisjon...Men det får være grenser for hvor mye en skal legge seg opp i og la seg selv bli kvalm/irritert/uvel/forstyrret av under en treningsøkt. Se en annen vei da, vel! :)

Jeg er fullstendig enig i det du skriver!!

(Desverre(?) så har jeg lært meg å ignorere hva enkelte skriver. Jeg ser det rett og slett ikke, fordi jeg vet på forhånd at det er noe jeg er dypt uenig i og vil bare bli forbanna på hva som står der..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fullstendig enig i det du skriver!!

(Desverre(?) så har jeg lært meg å ignorere hva enkelte skriver. Jeg ser det rett og slett ikke, fordi jeg vet på forhånd at det er noe jeg er dypt uenig i og vil bare bli forbanna på hva som står der..)

Det må fortsatt være greit å mene og skrive noe som ikke nødvendigvis er normalen innenfor rimelighetens grenser. Jeg mener, vi diskuterer vel ikke her bare for å være enige..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

' date=' post: 52369, member: 544"']Det må fortsatt være greit å mene og skrive noe som ikke nødvendigvis er normalen innenfor rimelighetens grenser. Jeg mener, vi diskuterer vel ikke her bare for å være enige..?

Sant det, men man kan bruke pittelitt folkeskikk og ikke si vemmelige ting om andre, bare fordi man selv ikke synes det er fint. Det skjer ikke bare i denne tråden, for å si det sånn. Det er forskjell på å være uenig om en sak og at vedkommende skal være ufin mot andre mennesker bare fordi disse her er ikke like bra som seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, nå ble jeg litt satt ut. Det blir snakket om hvor forferdelig det er med folk som trener i løse joggebukser for eksempel, men unntaket er overvektige kvinner? Jeg skjønner greia, men det er i utgangspunktet flott at vedkommende gjør noe med sin situasjon! I tillegg må det være veldig vondt å gjemme seg i store plagg som får en til å føle seg større og kanskje enda mer varm :/ Ikke minst må det være vondt å lese innlegget ditt og føle seg truffet. Bare en tanke...

Amen to that!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir forvirra.. Feite kjerringer er ekle, og bør ikke bli sett.. Men å gjøre noe med det kan de heller ikke, fordi det kan støte noen at de viser seg i treningstøy...?

Skal jeg heller være hjemme, og støte resten av samfunnet med å være feit, eller skal jeg gjøre noe med det, og risikere å støte noen med de feite, knudrete låra mi fordi jeg velger tøy jeg holder ut treninga i...? Ikke bruker jeg tights når jeg trener, men det kunne jo tenkes jeg gjør det en gang, eller andre feite kjerringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne sikkert ha brukt hold in og push up og gudene veit av mirkalundertøy, for å glede/ikke støte andre, men da blir, for det første, slankinga en illusjon;) og ikke minst, det er ikke akkurat laga for prestasjon, så treninga, eller forsøk derpå, vil ha fint liten hensikt... Såå.. Hva blir det til..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamla: Kunne ikke ha blitt mer enig! Forståelig at enkelte her sikkert synes det er litt spesielt å henge seg opp i en slik kommentar, men innholdet i den var så utrolig usaklig og stygg. Da må man si ifra :-)

Nano: Var det størrelsen på tightsen som var greia? For meg virket det som vedkommende kun ønsket å få fram hvor stygt det er å være overvektig for å føle seg bedre selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du veier 100 kg trenger du ikke å ta på en tights i XS. Store jenter trenger ikke å se "ekle" ut i tights dersom de vet de er 100 kg og velger størrelse deretter.

Jeg har aldri brukt thights i str small, det måtte jo være ubehagelig!

Det noen kanskje ikke skjønner, er at tights skal sitte tett på, være ettersittende, og da kanskje virke for små, for de som anser tights for å være en slags bukse.

Jeg tror egentlig ikke dere hadde blitt fornøyde uansett hvilken størrelse tights damene hadde valgt, så be dem heller trene i jeans eller potittsekker eller no?

Personlig så driter jeg i hva andre måtte mene om hva jeg ikler meg på trening, fordi nr1; jeg stikker aldri rævva mi oppi trynet på noen, og om de legger så jævlig godt merke til flæsket mitt, så burde de kanskje slutte å glo og kanskje konsentrere seg om sin egen trening? Fordi,nr2; jeg er der for å trene, komme i bedre form osv, det er det JEG konsentrerer meg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamla: Kunne ikke ha blitt mer enig! Forståelig at enkelte her sikkert synes det er litt spesielt å henge seg opp i en slik kommentar, men innholdet i den var så utrolig usaklig og stygg. Da må man si ifra :)

Nano: Var det størrelsen på tightsen som var greia? For meg virket det som vedkommende kun ønsket å få fram hvor stygt det er å være overvektig for å føle seg bedre selv.

Desverre har mange det behovet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For ei time sia:

Jeg står og tar tricepspress i en sånn kabeldings som har en annen kabeldings helt inntil, sånn at man står og ser på personen foran (ok, dårlig forklaring?).

To menn på 40-ish år står på den andre sia, og han andre tar over og skal trene.

Han: "Jaja, men da har jeg i alle fall noe fint å se på"

Jeg: "Hva sa du?" (måtte forsikre meg om at jeg hørte riktig)

Han: "Jeg sa at jeg har noe fint å se på når jeg står her" (sleskt, ekkelt smil og blunk).

Jeg hvisker: "what the fuck? (tar et sett til og går).

Ble litt satt ut et øyeblikk.

Og tanken min var: for en creepy mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spes crrepy, men noe spesielt.. En mann kom inn på treningssenteret idag, iført full kammo! Fra topp til tå! Tskjorte i kammo farge.. og "joggebukse" i kammo farge! Han var mellom 45-60 år... vanskelig å si.. gliste litt for meg selv da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spes crrepy, men noe spesielt.. En mann kom inn på treningssenteret idag, iført full kammo! Fra topp til tå! Tskjorte i kammo farge.. og "joggebukse" i kammo farge! Han var mellom 45-60 år... vanskelig å si.. gliste litt for meg selv da!

Litt midtlivskrise?:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...