Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Menn i tights er ikke verre en han jeg så på torsdag. Han hadde på seg en kort shorts, noe alla denne http://stellamagasinet.no/article/72322-varens-fargerike-treningsklaer/gallery/382240, bare litt mer splitt på sidene, og man kunne se omtrent halve rumpa hans. Vi snakker 50år +-

Sånne shortser er bare uberstygge, uansett hvor heit man er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest creepy på trening er de folka som sniker seg innpå deg og står å stirrer på deg, mens de venter på at du skal bli ferdig. De kommer liksom ikke bort å spør om du er ferdig snart, de setter seg gjerne på en flatbenk ved siden av benkpressen og stirrer på deg, eller står bak deg ved knebøy racket slik at du ser de stirrer i speilet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Runder av menn-i-tights-diskusjonen med denne ;)

Word! kompresjontights er absolutt viktig! :D Trener i det selv, idag faktisk å jeg driter i hva andre syns om det så lenge det faktisk gjør en god jobb(forebygger skader, øker restitusjon osv) Trening handler ikke om å kle seg fint, det handler om å gjøre en jobb. punktum. ;)

Nå skal det sies at jeg har en shorts over tightsen så det eneste folk ser til tightsen er over leggene men trener ofte i kun kompresjonstights :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om det er så utrolig creepy eller morsomt, men på det treningssenteret jeg pleier å trene på dersom jeg trener inne, er det en god del utlendinger:

1. Hadde akkurat begynt å løpe på mølla, da to utenlandske menn satte seg på apparatene foran meg, pekte på meg og kviskra ting til hverandre på deres språk. Prøvde så godt jeg kunne å ikke "glimte" bort på dem for å se om de fortsatt var der, men hver gang jeg sjekka var de enda der, vinka og sto i! litt skummelt, kanskje?

2. Så har man også dem som bruker 20 minutter på å veive med vekter, for så å stirre intenst på seg selv i speilet; flekser litt, sjekker om bicepsen er større. <- ikke noe big deal, fram til de begynner å bokse mot seg selv i speilet, sparker og hopper mot speilbildet sitt. Må le litt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Har også opplevd at en eldre dame (les: 30, eldre enn meg hvertfall hehe) titta på meg i fellesdysjen etter trening og smilte, i tillegg presterte hun å gi meg bh'en min da jeg skulle kle på meg.. hadde aldri sett dama før engang!

Tror jeg hadde fortrengt dette igrunn :confused:

hahahha... der snakker vi creepy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fitnesss

I dag på trening var jeg sammen med treningspartneren (Lasse) å kjørte bryst. Så er det en fyr der som trener hver dag, og som har med dama si på trening hver gang (som for øvrig kommer inn med sorte klær, goth make-up, og en kåpe full av nagler, åsså er hun "litt" overvektig). I det jeg skulle fra en øvelse til skråbenk følger øynene hennes oss, og fremme ved øvelsen står Lasse med det ene benet mellom knærne mine slik at jeg kan holde bena rundt fordi jeg ikke rakk gulvet med beina, og jeg begynner å kjøre første sett, etter litt slit og mye "PUST ORDENTLIG" kommentarer fra Lasse var det pause, og jenta ser alvorlig på oss enda. Etter denne øvelsen følger hun nøye med på oss resten av treningen, og når vi endelig var ferdige med ubehageligheten skulle jeg opp i garderoben for å hente tingene, da kommer hun inn å sier "Typen din som du kysset for noen dager siden kommer til å få vite om dette (da hadde hun sett med å samboeren sammen på trening), benet hans mellom beina dine å at han pusher deg så hardt, da kommer dere til å bli straffet." etter det gikk hun, og jeg ble selvfølgelig helt satt ut! Kom ned til Lasse, gikk inn i heisen og fortalte hele greia, han lo selvfølgelig. Men, i det vi kom ut av heisen sto hun og kjæresten hennes der, da så hun på Lasse å sa "jeg holder øye med deg". Lasse lo, så på typen å sa "bra det ikke er bare deg hun holder øye med"(da hun ikke trener mens de er der, men okkuperer benkpressen).

Det er mye rare mennesker her i verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag på trening var jeg sammen med treningspartneren (Lasse) å kjørte bryst. Så er det en fyr der som trener hver dag, og som har med dama si på trening hver gang (som for øvrig kommer inn med sorte klær, goth make-up, og en kåpe full av nagler, åsså er hun "litt" overvektig). I det jeg skulle fra en øvelse til skråbenk følger øynene hennes oss, og fremme ved øvelsen står Lasse med det ene benet mellom knærne mine slik at jeg kan holde bena rundt fordi jeg ikke rakk gulvet med beina, og jeg begynner å kjøre første sett, etter litt slit og mye "PUST ORDENTLIG" kommentarer fra Lasse var det pause, og jenta ser alvorlig på oss enda. Etter denne øvelsen følger hun nøye med på oss resten av treningen, og når vi endelig var ferdige med ubehageligheten skulle jeg opp i garderoben for å hente tingene, da kommer hun inn å sier "Typen din som du kysset for noen dager siden kommer til å få vite om dette (da hadde hun sett med å samboeren sammen på trening), benet hans mellom beina dine å at han pusher deg så hardt, da kommer dere til å bli straffet." etter det gikk hun, og jeg ble selvfølgelig helt satt ut! Kom ned til Lasse, gikk inn i heisen og fortalte hele greia, han lo selvfølgelig. Men, i det vi kom ut av heisen sto hun og kjæresten hennes der, da så hun på Lasse å sa "jeg holder øye med deg". Lasse lo, så på typen å sa "bra det ikke er bare deg hun holder øye med"(da hun ikke trener mens de er der, men okkuperer benkpressen).

Det er mye rare mennesker her i verden!

Hahaha... offamej.. ikke alle er på treningssenteret for å gjøre sitt beste, for sin egen del men mer opptatt av hva andre gjør.!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småheslig med menn som absolutt må sitte naken på benkene i garderoben både før og etter å ha dusjet. For guds skyld, legg i det minste en håndduk under!

Også heslig med menn som ikke klarer å ta på seg undertøy (men gjerne tar på seg bare en t-skjorte) før de går bort til speilet og føner håret og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småheslig med menn som absolutt må sitte naken på benkene i garderoben både før og etter å ha dusjet. For guds skyld, legg i det minste en håndduk under!

Også heslig med menn som ikke klarer å ta på seg undertøy (men gjerne tar på seg bare en t-skjorte) før de går bort til speilet og føner håret og sånt.

Nå må du tenke litt på andre. Kan hende de er våte og glatte på skinkene og trenger sugekoppen for å holde seg fast :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom inn i garderoben etter trening en gang, og der sto det en dame (ca 55 år?) og høylytt kjefta på to andre damer i garderoben. Ho virkelig hylte til dem "Ikke snakk dritt om meg! Jeg gjør hva jeg vil i mitt eget hus! Dere bestemmer ikke hva jeg gjør i mitt eget hus! Dere har tatt i fra meg barnet mitt! Jævla sykepleiere" osv i den duren. Har aldri sett noen så sinna før tror jeg. Knall rød i tryne. Uansett, så trodde jeg først at disse damene kranglet, men så begynte jeg å høre etter hva hun sa, og det var helt irrasjonelle ting. Endte med at en av de ansatte på senteret eskorterte henne ut... Det viste seg at de damene som hun hadde skjelt ut aldri hadde møtt henne før og at de aldri hadde jobbet som sykepleiere... Hun som jobbet der fortalte at dette hadde hendt en gang før også.

Et par uker senere var jeg tilbake på treningssenteret, og da jeg bevegde meg bort til frivektene oppdaget jeg samme dama på romaskinen. Jeg hadde musikk på ørene, men så at hun snakket. Det var bare meg og henne som var i rommet, så jeg tok av høretelefonene. Hun var drittsur og kjefta på den stakkars somaskina. Hylte skjeldsord utover hele gymmet, og det gikk i samme duren som sist "Andre mennesker skal ikke bestemme hva jeg gjør i mitt eget hus!" osv. Jeg løp forbi og så til min store lettelse at en av de asatte geleidet henne ut atter en gang...

Hun må ha psykiske problemer...

Åååh, det måå ha nødt til å vært den samme damen som kom inn når jeg jobbet i butikk før jul. (Kristiansand). Hun kom trampende inn i butikken, sinna som en lemen, og begynte å kjefte på en stakkars dame som sto i køen til kassen jeg ekspederte. "Du ditt ludder! Hold deg unna min sønn din h***, også MIN sønn! Du skulle aldri hatt barn!" osv osv. Guri maluri, jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre jeg, det så nesten ut som hun skulle begynne å slå en stund.. Hun hadde visst vært innom butikken før og kjeftet på folk fordi de hadde ringer i ørene, og aldri skulle hatt barn :rofl: Etter hva jeg har hørt, så surrer hun rundt for seg selv og kjefter både på den ene og på den andre.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...