Jump to content

Chocolate

Members
  • Content Count

    189
  • Joined

  • Last visited

  1. Hvor mye er vanlig å miste i vannvekt, og over hvor lang tid?
  2. Da skal jeg prøve ut det:) Det har du så absolutt rett i, det er bare det at jeg synes at vekt-tallet fremdeles er for "høyt", og at når jeg gjør såpass mye for å klare dette hadde det vært fint å se det på vekten også! Men ja, for all del, jeg er utrolig fornøyd over hva jeg har oppnådd utseendemessig på så kort tid!
  3. Nei, jeg kan vel ikke akkurat si at jeg sliter med det... Jeg har spist litt mer karbohydrater enn vanlig i det siste, vil vannet slippe om jeg holder karbo-inntaket lavt fremover? Edit: Hvis det er vann som er problemet, mener jeg. :-)
  4. Har gått ned 7 kg. på relativt kort tid, målet er å få til 7 til. Nå har det dessverre stoppet opp på vekten, nesten så jeg heller har gått litt opp de siste par ukene enn gått ned. Har kjørt ekstra strikt med treningen pga. dette, og jeg VET at jeg er i kaloriunderskudd. Jeg er såpass teit( ) at jeg har kjøpt masse klær i små størrelser som jeg i utgangspunktet ikke kommer inn i, men stadig kommer jeg inn i flere og flere av plaggene. Dette må hvert fall være et godt bevis på at jeg blir mindre, pluss at jeg ser det godt i speilet og blir stadig spurt om jeg har gått ned i vekt. Selv om det er motiverende i seg selv, er det samtidig ganske demotiverende å se at vekten er så stillestående, da jeg jobber ganske hardt for å klare dette. Trener ikke styrke for tiden(vet jeg bør), så det er ikke snakk om at jeg har lagt på meg muskler.. Hva kan være årsaken til dette?
  5. Jeg har beinhinnebetennelse i begge beina, som ikke ser ut til å forsvinne. Må finne alternative treningsformer. Svømming er ikke noe for meg. Spinning fungerer kjempefint, får aldri vondt under slik trening, men føler ikke dette gir meg like mye som løping. Løping er helt grusomt, logisk nok. Men hvordan er ellipsemaskinen? Er det skånsomt for bein med beinhinnebetennelse? Hvordan er det som trening? Hvor sliten(sliten er positivt:p) blir man vs f.eks. intervalltrening på tredemøllen? På forhånd takk!
  6. Jeg tror ikke de har sukrinMELIS der.. Men sukrin er erythritol, tror jeg.
  7. Har du et omega-3-tilskudd å anbefale? Jeg har selv tatt tran tidligere, vanlige Møllers-kapsler, men har lest at det ikke er noen god kvalitet på det? Eller er det tull?
  8. Jeg anbefaler også Nice. Nydelig by, og mye mer klasse over den enn de typiske party-destinasjonene mange reiser til. Strendene derimot er ikke mye å skryte av, da det er steinstrender der. Fikk blåmerker etter å ha ligget der.. MEN, man trenger ikke reise mer enn en mil(tror jeg?) før du finner sandstrender. Sett bort i fra det, er det en by som har sol/bading, shopping og fantastisk god mat. :-) Ang. at franskmenn er det du kaller "rasshøl", er en uttalelse jeg blir litt overrasket over. Jeg har ikke møtt en eneste uhyggelig franskmann.
  9. Varierer veldig! - Karbonadedeig - Grønnsaker - Egg - Proteinpulver - Pepsi max
  10. Vedkommende som sier det har jo rett. Går man ikke ned i vekt må man kutte ned på maten eller trene mer for å komme i kaloriunderskudd!
  11. Nøtter, sjokolade, potetgull, kake, is! oooog pizza, junkfood generelt..
  12. Jeg har ikke trent mye utholdenhet annet enn spinning de seneste månedene, grunnet beinhinnebetennelse, men jeg er nå fri for smerter og kan derfor begynne litt rolig med løpingen igjen. Jeg har veldig, veldig dårlig kondisjon. Ikke sånn at selv gåing i raskt tempo er slitsomt, men jeg klarer ikke jogge noe særlig mer enn 5-10 min sammenhengende, før jeg må ta en liten pause..... Sist jeg løp 3000-meteren(noen mnd. siden), løp jeg vel på litt under 16 minutter, og det sier vel kanskje sitt. Har som mål å kunne klare å løpe 5 km SAMMENHENGENDE rundt september/etter sommeren. Er dette realistisk? Har planer om å trene mye i sommer, og jeg har all verdens tid til å trene. Hvis det er realistisk, vil jeg også kunne klare å løpe dette på en grei tid? Har dere noe tips til løpeprogram jeg kan følge, som garantert vil gi god fremgang hvis jeg står på hardt? På forhånd tusen hjertelig takk!!
×
×
  • Create New...