Gå til innhold

The Shrinking Line

Medlemmer
  • Innholdsteller

    162
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om The Shrinking Line

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 04. aug. 1979

Kontaktmetoder

  • Website URL
    http://theshrinkingline.com/
  1. Jeg kan anbefale disse fra quest http://www.iherb.com/Quest-Nutrition-Quest-Cravings-Protein-Peanut-Butter-Cups-12-Packs-1-76-oz-50-g-Each/52695 Jeg var med å prøve de ut via Quest Nutrition da de skulle ha test personer, og jeg syntes de er knall. Ikke som Atkins sine Peanut butter cups, (snakker ikke om smak, er bare anderledes) og er utrolig mye sunnere. Og 20g proteiner for en pakke på 2.
  2. Helt greit å okkupere tråden. Dette skjedde forrige onsdag, tok det med ro. Fredag ettermiddag låste det seg opp igjen liksom og har hatt null smerte etter det. Har ikke løpt, men har hatt en god styrke økt og en spinning time uten problemer. Skjer det igjen så skal jeg få det sjekket. Takker for svar.
  3. Helt sikkert ikke det det heter, men skal prøve å forklare. Onsdag ettermiddag satt jeg med bena krysset på jobben, godt lent over pulten. Etter en stund da jeg skulle reise meg følte jeg at kneet var låst på en måte, vondt. Har hatt det før, men det har gått over etter å ha gått litt. Det har det ikke denne gangen. Jeg kan gå, men er vondt å rette ut kneet, så jeg halter. Visse bevegelser gjør at smerten skyter i hele benet. Jeg kan ikke lene meg på det, og føler at det kan gi etter når som helst. Virker som vridninger er spesielt ille, eller bevegelse hvor benet/kneet er litt vri
  4. Jeg løfter 2-3 ganger i uka, men nå har jeg løpt en stund, samt trente mye da jeg trente til triathlon tidligere i sommer. Jeg trener 6 dager i uka som funker greit. Pass på at du kanskje ikke kjører de tyngste ben øktene, jeg tar baseøvelser, men veldig lite ben utenom det, men overkroppen er det bare å kjøre på, etter min mening.
  5. Spørs hvor mange km du har i bena fra før, og hvor tung du er. Du kan risikere å ødelegge mye om du er utrent og noen kg for mye. Men er du vant til å løpe litt så google etter trenings planer og du finner mange som er gratis. Jeg er 5 uker unne min halvmaraton i år, men har et 16 ukers program, samt trente til triathlon en god stund før jeg begynte på halvmarathon trening. Jeg løper 3 dager i uka. 1 kort, 1 medium/tempo/intervaller og 1 langkjøring. Jeg har 1 rolig uke for hver 3 øke/raske uker. Er for å unngå skader og anbefales på det sterkeste. Er ingen rask løper men satser på en ti
  6. Kan vel slenge inn et par her jeg og. Brokkoli og blåmuggost suppe Du trenger: 3-500g brokkoli kuttet grovt 1-2 store «potet» str med sellerirot kuttet i kuber 1-1.5L grønnsaksbuljong 1 stor løk hakket Oliven olje 150-200g blåmuggost Bacon Surr løken i en litt større gryte med olivenolje til den er myk. Ha i selleriroten sammen med buljongen og la det småkoke i ca 10min. Ha så i brokkoli og la det koke i 3-5min. Baconet kuttes opp i biter og stekes. Ha i halvparten av osten før du tar en stavmikser eller hell blandingen over i en blender og miks til suppen er som fløyel. Suppe
  7. På lørdag fullførte jeg min første sprint triathlon (750m svømming/22km sykling/5km løping) på 1.49.20. (brakk albuen for 8 uker siden) Den begynte kl 13 og det var 30 grader ute. Kl 0930 spiste jeg 2 lavkarbo lumper med masse smør og ost, og en til kl 1130. Da jeg kom i mål var jeg ikke sliten etter løpet, men det var varmen som satte meg ut. Under løpet drakk jeg bare vann. Etter løpet drakk jeg vann, spiste 2 speltlumper med smør og tagatesse samt et egg. Spiste igjen et par timer senere, da ostepølse med bacon. Neste dag stod jeg opp kl 7 og jogget litt over 11km før frokost. Null pro
  8. Jeg deltok i min første Triathlon på lørdag. 750m svømming, 22km sykling og 5km løping. Kom i mål på tiden 1.49.20 og er kjempe fornøyd. Målet var under 2 timer da jeg brakk albuen for 8 uker siden. Er veldig stolt av meg selv.
  9. Tusen takk for svar, og du har helt rett, jeg kan vel egentlig dette gamet nå. Bure ihvertfall. Jeg veier nå 83.4kg, begynte på 109kg. Jeg er ikke mer enn 165 høy. Jeg tok denne testen for 3.5 år siden og den sa da at jeg burde ned til 73.7kg pga mye muskler, og selv om jeg ikke har trent hele tiden de siste 3.5 årene så tror jeg ikke at det har blitt noe mindre, jeg løfter ihvertfall mye mer nå og trener mye mer base øvelser nå. Forrige gang viste den Stek kropp, muskulær overkropp og tungt skjelett. Halvmarathon er først i september, så har enda litt tid, så om jeg flesker meg ned l
  10. Har de siste 10mnd gått ned ca 26kg, men den siste tiden har det stått ganske stille (2kg på 2 mnd, men inn en del cm). Om 4.5 uker skal jeg ta en bodyanalyse for å se hvordan jeg ligger ann. Jeg ønsker selvfølgelig å ha minst mulig fett før den tid.Og har et lite ønske om å komme ned under 30kg. Jeg løper 3 dager i uka (halv maraton trening) og løfter tunge 2-3 dager i uka. Skal renske opp mer i maten de neste ukene og få den så ren som mulig. Hvor mye kan jeg klare å gå ned i fett frem til da? Andre ting jeg burde gjør?
  11. Er vel slik han mente det og, der for jeg skrev at han tullet litt med det Men det første han sa til meg, om at stanga var tung, var ikke tull, mer at han ikke trodde jeg kunne løfte tungt.
  12. Ikke sant. Tok 5x80kg i går som siste sett, så jeg jobber meg heldigvis oppover igjen. Og etter lørdagens triathlon så settes det inn et lite høygir når det gjelder styrke.
  13. Takker! Skal bare komme meg opp til 120 først, brudd i albuen for snart 8 uker siden satte en liten stopper for progresjon en stund.
×
×
  • Opprett ny...