Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Tror kanskje jeg var litt creepy på trening i dag jeg..

Meg til stor og muskuløs mann: Du, vet du hvor den pussypad-en er?

Han: hæ? pussy-hvafornoe?

Meg: eeh.. den pad-en.. hvisker: pussypad..

Han: der bak :D og så lo han litt

Takket være dere her inne så trodde jeg den het pussypad.. Skulle forresten bruke den til hip thrust :)

Hahahahah, fantastisk bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom inn i garderoben etter trening en gang, og der sto det en dame (ca 55 år?) og høylytt kjefta på to andre damer i garderoben. Ho virkelig hylte til dem "Ikke snakk dritt om meg! Jeg gjør hva jeg vil i mitt eget hus! Dere bestemmer ikke hva jeg gjør i mitt eget hus! Dere har tatt i fra meg barnet mitt! Jævla sykepleiere" osv i den duren. Har aldri sett noen så sinna før tror jeg. Knall rød i tryne. Uansett, så trodde jeg først at disse damene kranglet, men så begynte jeg å høre etter hva hun sa, og det var helt irrasjonelle ting. Endte med at en av de ansatte på senteret eskorterte henne ut... Det viste seg at de damene som hun hadde skjelt ut aldri hadde møtt henne før og at de aldri hadde jobbet som sykepleiere... Hun som jobbet der fortalte at dette hadde hendt en gang før også.

Et par uker senere var jeg tilbake på treningssenteret, og da jeg bevegde meg bort til frivektene oppdaget jeg samme dama på romaskinen. Jeg hadde musikk på ørene, men så at hun snakket. Det var bare meg og henne som var i rommet, så jeg tok av høretelefonene. Hun var drittsur og kjefta på den stakkars somaskina. Hylte skjeldsord utover hele gymmet, og det gikk i samme duren som sist "Andre mennesker skal ikke bestemme hva jeg gjør i mitt eget hus!" osv. Jeg løp forbi og så til min store lettelse at en av de asatte geleidet henne ut atter en gang...

Hun må ha psykiske problemer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje jeg var litt creepy på trening i dag jeg..

Meg til stor og muskuløs mann: Du, vet du hvor den pussypad-en er?

Han: hæ? pussy-hvafornoe?

Meg: eeh.. den pad-en.. hvisker: pussypad..

Han: der bak :D og så lo han litt

Takket være dere her inne så trodde jeg den het pussypad.. Skulle forresten bruke den til hip thrust :)

Hahahaha!!! :rofl: Så evig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk lesing her inne! Mye eg kjenner igjen også fra situasjoner på gymmen..

Kommer nok aldri til å glemme en gang på SATS for mange år siden. Jeg var bare 16 år.

Skulle ta meg en tur inn i badstuen, som jeg alltid gjorde. Badstuen var formet med en benk ¨på langs innerste veggen og en på langs mot meg. Det avtr dogg på vinduet så jeg såg ikke det var noen der inne. Men jammen meg når jeg åpnet døren, låg det en gammel dame, på veggen mot meg og skværet mot meg. Eg såg ALT eg ikke ville se. Hadde lyst å snu i døren, men satt meg inn, type 3 minutter, og løp ut.. Småkvalm it is..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom inn i garderoben etter trening en gang, og der sto det en dame (ca 55 år?) og høylytt kjefta på to andre damer i garderoben. Ho virkelig hylte til dem "Ikke snakk dritt om meg! Jeg gjør hva jeg vil i mitt eget hus! Dere bestemmer ikke hva jeg gjør i mitt eget hus! Dere har tatt i fra meg barnet mitt! Jævla sykepleiere" osv i den duren. Har aldri sett noen så sinna før tror jeg.

Første gangen jeg møtte på henne på Spicheren ble jeg faktisk skikkelig redd og skalv litt i joggebuksene. Bedre ble det ikke da hun skulle på samme yoga-kurs som meg :meh: Hun var heldigvis rolig gjennom hele kurset. Har møtt på henne flere ganger på UiA også, oppfører seg alltid på den måten og skjeller ut totalt ukjente mennesker. Det er bare å skygge banen så hun ikke oppdager deg og lar det gå utover deg :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen jeg møtte på henne på Spicheren ble jeg faktisk skikkelig redd og skalv litt i joggebuksene. Bedre ble det ikke da hun skulle på samme yoga-kurs som meg :meh: Hun var heldigvis rolig gjennom hele kurset. Har møtt på henne flere ganger på UiA også, oppfører seg alltid på den måten og skjeller ut totalt ukjente mennesker. Det er bare å skygge banen så hun ikke oppdager deg og lar det gå utover deg :whistling:

Ja, jeg syns det er litt ubehagelig, men hun er jo helt klart ikke seg selv når hun holder på sånn... Og heldigvis vet de ansatte på Elixia om det, så de bare geleider henne ut hvis hun setter i gang. Møtte forresten på henne på trening på mandag. Kun vi to i garderoben. Veggene der inne har aldri vært så interessante før:confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er kanskje mer komisk enn creepy, but here hoes:

Jeg: trener bryst på benk m/hantler

Jente1: tar stående skulderpress ved siden

Jente1: snur seg mot meg med det største smilet i hele verden,

mens jeg venter på å ta neste sett, peker på benken ved siden av

og sier: "eh, heh, eh Jeg bruker ikke den der altså"

Jeg: "Det går bra, jeg sitter fint her"

Jente1: svarer nervøst "å åh ah åja, hehe he"

Jente2: Står bak og kjører knebøy mens hun lager veldig rare grimaser, muligens for å holde igjen latteren

Edit: "goes" mente jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var på trening i dag var det en skikkelig creepy fyr der.

For hver ting jeg gjorde fulgte han etter meg rundt omkring.:meh: Glana og stilte seg nesten oppå meg... :huh: WTF... Det var IKKE trangt om plassen heller... Jeg bare lata som jeg ikke så han men jeg kjente blikket hele tiden..

Han var vel ca 40 år og ikke trent for å si det sånn...Dreiv litt med bicepscurl, så litt skulderpress så triceps...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var på trening i dag var det en skikkelig creepy fyr der.

For hver ting jeg gjorde fulgte han etter meg rundt omkring.:meh: Glana og stilte seg nesten oppå meg... :huh: WTF... Det var IKKE trangt om plassen heller... Jeg bare lata som jeg ikke så han men jeg kjente blikket hele tiden..

Han var vel ca 40 år og ikke trent for å si det sånn...Dreiv litt med bicepscurl, så litt skulderpress så triceps...

hahaha, uff, det er så ekkelt med sånne!

Jeg hadde en som konstant fulgte med på hvor fort jeg løp på mølla i dag.. men det var mer irriterende enn creepy egentlig:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, jeg fikk gleden av å oppleve en av disse oppmerksomhetssyke gutta i dag!:D Det starter med at jeg er på tredemølla og han strever med å se forbi meg, i speilet, for å sjekke ut leggmusklene sine. Når han endelig oppdager at jeg ser dumt på n, så "klør han bare på leggen". Derfra og utover, så var det en evig kamp om å bli sett, tydeligvis, for det var kun apparater innenfor min rekkevidde og synsvinkel som ble brukt, samtidig som han stirrer intenst på meg, tydeligvis i håp om at jeg skal se hans vei..:oP Vi var kun tre stk, og han hang kun rundt meg, og blåste seg opp kun rundt meg.. Whyyy...?:rolleyes: Tror noen menn bare vil vise seg for å gjøre seg attraktive, ikke fordi de er interesserte, mer for at vi jentene skal synes han er kjekk, sånn bare derfor :p Så fikk vi plutselig et ivrig publikum hele gjengen! En skokk barnehageunger på tur oppdaga at det gikk an å se inn, gjennom døra, så hele gjengen sto samla der, med trynet klint oppi døra;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg fikk gleden av å oppleve en av disse oppmerksomhetssyke gutta i dag!:D Det starter med at jeg er på tredemølla og han strever med å se forbi meg, i speilet, for å sjekke ut leggmusklene sine. Når han endelig oppdager at jeg ser dumt på n, så "klør han bare på leggen". Derfra og utover, så var det en evig kamp om å bli sett, tydeligvis, for det var kun apparater innenfor min rekkevidde og synsvinkel som ble brukt, samtidig som han stirrer intenst på meg, tydeligvis i håp om at jeg skal se hans vei..:eek:P Vi var kun tre stk, og han hang kun rundt meg, og blåste seg opp kun rundt meg.. Whyyy...?:rolleyes: Tror noen menn bare vil vise seg for å gjøre seg attraktive, ikke fordi de er interesserte, mer for at vi jentene skal synes han er kjekk, sånn bare derfor :p Så fikk vi plutselig et ivrig publikum hele gjengen! En skokk barnehageunger på tur oppdaga at det gikk an å se inn, gjennom døra, så hele gjengen sto samla der, med trynet klint oppi døra;) hihi

Ett ord, frøken: 'Tiurleik'.

Rent biologisk er det veeeldig enkelt å forklare ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, nå ble jeg litt satt ut. Det blir snakket om hvor forferdelig det er med folk som trener i løse joggebukser for eksempel, men unntaket er overvektige kvinner? Jeg skjønner greia, men det er i utgangspunktet flott at vedkommende gjør noe med sin situasjon! I tillegg må det være veldig vondt å gjemme seg i store plagg som får en til å føle seg større og kanskje enda mer varm :/ Ikke minst må det være vondt å lese innlegget ditt og føle seg truffet. Bare en tanke...

De aller fleste med litt oppi nøtta tenker ikke slik. Hvis de gjør det, har de vett nok til å holde det for seg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom inn i garderoben etter trening en gang, og der sto det en dame (ca 55 år?) og høylytt kjefta på to andre damer i garderoben. Ho virkelig hylte til dem "Ikke snakk dritt om meg! Jeg gjør hva jeg vil i mitt eget hus! Dere bestemmer ikke hva jeg gjør i mitt eget hus! Dere har tatt i fra meg barnet mitt! Jævla sykepleiere" osv i den duren. Har aldri sett noen så sinna før tror jeg. Knall rød i tryne. Uansett, så trodde jeg først at disse damene kranglet, men så begynte jeg å høre etter hva hun sa, og det var helt irrasjonelle ting. Endte med at en av de ansatte på senteret eskorterte henne ut... Det viste seg at de damene som hun hadde skjelt ut aldri hadde møtt henne før og at de aldri hadde jobbet som sykepleiere... Hun som jobbet der fortalte at dette hadde hendt en gang før også.

Et par uker senere var jeg tilbake på treningssenteret, og da jeg bevegde meg bort til frivektene oppdaget jeg samme dama på romaskinen. Jeg hadde musikk på ørene, men så at hun snakket. Det var bare meg og henne som var i rommet, så jeg tok av høretelefonene. Hun var drittsur og kjefta på den stakkars somaskina. Hylte skjeldsord utover hele gymmet, og det gikk i samme duren som sist "Andre mennesker skal ikke bestemme hva jeg gjør i mitt eget hus!" osv. Jeg løp forbi og så til min store lettelse at en av de asatte geleidet henne ut atter en gang...

Hun må ha psykiske problemer...

Eller en smule dement. Hørtes iallefall ikke ut som om hun hadde det bra :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, nå ble jeg litt satt ut. Det blir snakket om hvor forferdelig det er med folk som trener i løse joggebukser for eksempel, men unntaket er overvektige kvinner? Jeg skjønner greia, men det er i utgangspunktet flott at vedkommende gjør noe med sin situasjon! I tillegg må det være veldig vondt å gjemme seg i store plagg som får en til å føle seg større og kanskje enda mer varm :/ Ikke minst må det være vondt å lese innlegget ditt og føle seg truffet. Bare en tanke...

..Jeg synes ikke du skal legge så mye mer i det utsagnet, du vil se at Plyo mener sitt uansett hva:p.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde noe passa creepy selv i dag. Senteret jeg trener på er høyt oppunder taket og stort til senter å være. Midt i rommet er det en en innrettning som tillater en å kjøre kabelcross. På denne innretningen er det mulig å kjøre pull-ups. Jeg tok 4 muscle-ups, etterfulgt av 10 clapping-pullups. Altså at jeg klapper på toppen for eksplosivitetens skyld og at jeg liker calisthenics.

Etter dette begynte å ei jente å glane på meg fra tredemølla si. Det er greit det, men etter andre settet var det minst 10 random folk som glante nå og da der jeg satt å drakk vann. De ble litt i overkant, så stakk i frivektavdelinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...