Gå til innhold

ZuZu

Medlemmer
  • Innholdsteller

    155
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om ZuZu

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 18. mars 1986

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Hehe, det merkelige er at det ikke har skjedd en eneste gang de siste to månedene, det lover jo bra Er nå også flinkere til å ta lange nok pauser mellom setta f.ekss også har matinntaket økt med treningsmengden så det var nok det som gjorde susen
  2. Kommer selvfølgelig ikke på alt for mange episoder, de er nok fortrengt for lenge siden Men er en episode for fire år siden da jeg akkurat hadde møtt kjæresten min og skulle hilse på broren og dama hans. Broren til typen er av de som snakker mye og fort og er en liten selværklært komiker, jeg er av typen som som regel er veldig forsiktig og lavmælt når jeg møter nye mennesker, denne gang var intet unntak så jeg hadde ikke sagt stort mer enn "hei" og siden navnet mitt. På et tidspunkt var det noe veldig festlig som ble sagt av min fremtidige svoger hvor jeg, i et forsøk på å ikke spytte ut i
  3. Helt greit å prøve å øke med noen prosent hver gang, 2,5 kilo høres bra ut i starten. Men det ser da ut som om du klarer mer enn dette? Er greit som du sier å trene teknikk begynnelsen, og varme opp hver økt ved å begynne med lettere vekter å så legge på litt og litt. Men du bør ikke stoppe før du føler at det er passe vekt bare fordi du vil legge på mer neste gang. Som mange sier her så vil du også med mer vekter lettere se (og føle) om du har god teknikk. 3 elementer er startposisjonen, hvordan du holder press i kroppen og ikke bøyer/svaier ryggen og sist men ikke minst at stanga går rett op
  4. Er 68 cm. i omkrets under ribbeina (når jeg ikke trekker inn) og jeg lurer på hvor ei lita jente kan kjøpe seg nyrebelte?
  5. Høres ut som muskulære smerter siden du strekker musklene i brystkassa når du puster inn.
  6. Tilbake til start, nå satser vi på Starting Strength pogrammet og det føles aweeeesome! :D

  7. ZuZu

    Dokumentar-tråd!

    *klappeklappe* denne tråden likte jeg Vet nå hva jeg skal finne på resten av uka.
  8. Anbefaler også nybegynnerprogrammet Har trent siden januar nå, men begynte først for et par uker siden på dette programmet siden det var noen øvelser jeg var skeptisk til å prøve ut alene der. Det hjelper mye om man trener sammen med noen eller får hjelp av andre i riktig teknikk første gangen. Det positive med programmet er at det er veldig få øvelser men de trener hele kroppen. Jeg ble støl for første gang på lenge, hehe.
  9. Aha, shake har ennå ikke blitt en del av min treningsrutine men det var et godt tips
  10. Regna med det var en fysiologisk forklaring på dette ja, får bare gjemme meg bort når jeg driver å gaper
  11. ZuZu

    Trekke visdomstann

    Du har litt erfaring med andre ord kan vel legge til at det var to totalt ulike opplevelser på de to tenne jeg trakk, så tiden viser vel hvordan det blir for deg. Godt man kan få narkose når man har tannlegeskrekk da.
  12. Hehe, dårlig luft på Stamina med andre ord
  13. Jeg er motivert Så det er nok en annen reaksjon på noe.
  14. I fare for å stille et dumt spørsmål (men det bør det jo være lov til her inne) så lurer jeg på om dette er vanlig? Jeg gjesper meg, bokstavelig talt, gjennom mange treningsøkter og da har jeg ikke følt meg videre trøtt i det momentet jeg dro hjemmefra. Men gjesping har vel ikke nødvendigvis noe med tretthet å gjøre heller, det kan være en fysiologisk reaksjon på at man til en viss grad holder pusten ved styrkeløft? Dette plager meg ikke nevneverdig, bortsett fra at det ser merkelig ut når jeg går rundt på Stamina og gaper i ett sett, men jeg blir jo nysgjerrig.
×
×
  • Opprett ny...