Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

ja, det har du helt rett i :)

Men for min del trener jeg kampsport 3 timer i uken, sykkler og går på mølla 1 time hver dag, følger kosthold oppsatt av erneringsfysolog, å hjelper ikke så bra enda. meeeen, time will show :)

Skal ikke ta den diskusjonen her inne nå, men alt handler basically om energibalanse. Det er enkle regnestykker for Ola og Kari Nordmann ;) medisinske årsaker er igjen noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

at det ikke hjelper å tøye bevegeligheten i musklene før trening. At det riktige er å tøye etter trening, fordi da unngår man å bli støl.o_O:mad: Altså, jeg er enig i at noen ganger er ting individuellt, men fakta er fakta liksom, og ikke noe som PT´n min har funnet på. Dessuten trodde jeg det var "common sense"?! :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at det ikke hjelper å tøye bevegeligheten i musklene før trening. At det riktige er å tøye etter trening, fordi da unngår man å bli støl.o_O:mad: Altså, jeg er enig i at noen ganger er ting individuellt, men fakta er fakta liksom, og ikke noe som PT´n min har funnet på. Dessuten trodde jeg det var "common sense"?! :huh:

Man kan alltid tøye bevegeligheten, men det er bedre å gjøre det mens musklene er varme - da er det mindre risiko for forstrekkelser:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan alltid tøye bevegeligheten, men det er bedre å gjøre det mens musklene er varme - da er det mindre risiko for forstrekkelser:)

Ja, den ser jeg. Men når det er snakk om dynamisk oppvarming, det er jo gradvis og nettopp for å varme opp muskelen. Da er det liten risiko for forstrekkelse uansett;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du løfter alt for tungt, du kommer til å bli stor og da blir du aldri gift" - Jente på gymmen

Ikke treningsrelatert:

"Jammen, du kan jo ikke vite forskjellen på øst og vest i Amerika, når du er her!" - Mann som prøvde å briljere med sine navigasjons kunnskaper..

*knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venninne 1: sør-Afrika er ikke et land, det er en betegnelse på den sørlige delen av kontinentet!

Meg: det er et land

Venninne 2: ja det er et land ja, dumma (henvisning til venninne 1). Det er jo akkurat det samme som at sør-Amerika er et eget land og det!

Meg: *facepalm*

:eek:

Steike! Det finnest faktist folk som er endå meir patetiske enn meg når det gjeld geografi???:eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg trente var det en som sa til treningskompisen sin "Det er SÅÅ 2013" :woot:

og like etterpå var det en annen som begynte å skyggebokse mot seg selv (etter å ha kjørt en eller annen form for sittende press på skråbenk i Smith maskinen). Sistnevnte hører vel hjemme i "Det dummeste du har sett"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uttalt av meg for 2-3 år siden mens en venninne påpekte at jeg spiste popcorn på en onsdag: - Halloo, det er jo faktisk masse proteiner i popcorn, og det er bare tomme kalorier så det legger man ikke på seg av. :D

hahaha - lillesøstra mi igår;

Nå skal jeg bare spise popcorn og sånt på lørdager. Det er helt sykt sunt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mot bedre vitende gikk jeg inn på den åpne Facebook-gruppa "Veggispreik".

Der var det ei som lurte på dette med smør og hadde vel ikke fått med seg alt det som var så ille med det og bare om litt opplysninger.

Et av de beste svarene var dette:

"du kan gå over til plantebasert smør, jeg smaker knapt forskjell (:"

facepalm01.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...