Gå til innhold

Tinti

Medlemmer
  • Innholdsteller

    33
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Tinti

  • Rang
    Nykommer

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Haha, huffamei, det var skikkelig feil, beklager så mye!! Ja der har du engasjementet i et nøtteskall, klarer ikke å svare riktig person engang........ Lat som ingenting skjedde fra min side og fortsett det bra arbeidet du gjør
  2. Jeg er heller ikke utdannet, og nybegynner innen styrketrening (men jeg holder nesten på å dø her fordi jeg ønsker for deg så innmari at du skal føle deg bedre med deg selv), derfor skriver jeg dette skikkelig på spissen for å poengtere det folk prøver å fortelle deg: "De 10 kg du har gått ned, er 10 kg i muskelmasse". Fettet har tydeligvis ikke kroppen din rørt (ergo - ja, den "tviholder" faktisk på det), siden du sier at du (fremdeles) ikke er fornøyd med fettet på lår, rumpe og mage. Det er nettopp dette miaheart mener når hun sier at du blir tynnfeit. Du har rett og slett opplevd å bli ty
  3. 41 er ingen alder da, hallo!! Har du sett denne dama? Sånn skal jeg også være i en alder av 75, det er eksakt 40 år til, så derfor jeg ikke stresser. Hvis jeg når målet mitt imorra, så er det litt kjedelig mht at jeg har planer om å trene i nettopp 40 år til, minst Og PS: den spreke mormoren tenker neppe så mye på tallet på vekta si... Innfør markløft, men LOV meg/alle andre her inne på FB at du gjør det ordentlig, ok? Vil ikke ha noe av skader på sikt. Les nybegynnerguiden og sett deg inn i utførelse ved å se videoer, og prøv deg frem med kun stanga i starten, her må du ta det rolig. S
  4. Magen er kanskje det vanskeligste å "ta av", jeg også merker det, men det kommer sakte men sikkert, det kan jo ikke IKKE skje noe med magen hvis du jobber målrettet! Hvor nøyaktige mål trenger du, egentlig..? Da må du tusje opp streker på deg selv for å kunne måle eksakt på samme sted hver gang. Jeg regner med at du uansett gjør alt du kan for å prøve å måle på ca det samme stedet når du måler, og det burde holde spør du meg Ingen vits i å måle seg for ofte, da blir du bare stressa og ser heller kanskje ikke de resultatene du vil ha. Husk at magen "blåser seg opp eller går inn" i forhold til
  5. Synes du 79kg er mye? Du ruver 173cm over bakken. Du er ganske høy, ta det helt med ro Dine 79kg forteller deg vekta på vannet i kroppen din, blodet i kroppen din, innholdet i tarmer og magesekk, hva innvollene dine veier, hjerte, hjerne, lunger, skjelettet, fett og muskler. Jeg er 175 og veier 87kg+ og føler meg bra og sterk og er ikke topptrent! Hva med at det faktisk er noe rundt der kroppen din skal veie for å "trives", og at om du stresser deg ned ytterligere kilo, jobber den imot deg alt den kan fordi den "ikke trives"..? Ikke se på tallet på vekta, se på mengden fett du har på kroppen
  6. Kan dette være noe..? (scroll litt ned til "Startpakke kost- og treningsprogram 2500,-") http://www.le-invest.net/#!program/cuy0
  7. You will get it! :D Gøy at du bygger lett muskler Ikke gi deg, går du ned i cm men øker i styrke, eller at vekta står stille som du sier, men du øker i styrke, da er du jo på rett vei!! Bli bestevenn med deg selv så kroppen kan få "slappe av" litt, da kommer resultatene. Have fun!! Det virker for meg som at du liker det du driver med :happy:
  8. Hei! Jeg har ikke den peilingen du etterlyser, men har du sjekket din BMR (Basal Metabolic Rate) og gått igang med fordelinga? Camilla Hoel har peil Uten at jeg vet hvordan du fysisk ser ut, så er vi ganske like i tall du og jeg, jeg er 175cm og da jeg veide 85-87kg så jeg smashing ut, haha Er du sikker på at du ikke ser smashing ut? Fra spøk (egentlig ikke) til alvor, fuck tallet på vekta. En vekt på 85kg er bare en vekt. Det har blitt sagt hundre tusen ganger her inne før, og det er så sant som det får blitt: vekta sier ingenting om hvordan du ser ut, er og føler deg. Den sier kun no
  9. Tusen takk! Har fått høre fra andre at det kan være forkalkning, men følte at du oppklarte mysteriet, og det virker sannsynlig at det er dette som er problemet etter litt googling Will do, skal ha fokus på dette fremover. Sjekket ut skapular push-up, og kjente allerede der at det var noe galt på høyre side (virket nesten fraværende den serratus'en ), så den øvelsen skal jeg legge inn
  10. Googla enda litt mer, og da fant jeg bl.a. dette: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=118543.5;wap2 http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=118543.10;wap2 Er det dette som er greia...?
  11. .....hvilket av disse skulderbladene på dette bildet tilsvarer det skulderbladet som er "feil"? Jeg ser at det ene stikker mer ut enn det andre Jeg skal få noen til å sjekke for meg. Dette var interessant! Jeg har forøvrig testa den øvelsen der du står med ryggen klistra inntil en vegg, og så tar du armene opp og ned over hodet med albuene ut inntil langs veggen. Da kjenner jeg at det er et punkt (det kjennes ut som det er under det høyre skulderbladet faktisk, eller iallefall i forbindelse med) der det knepper ganske godt hver gang. Det er som om noe (som en sene eller noe) knepper over noe
  12. Hei alle! Jeg får frysninger av all kunnskapen her inne, og føler nesten at jeg ikke kvalifiserer til å "forstyrre dere" med mitt teite spørsmål en gang, men jeg håper det er noen der ute som kan hjelpe meg litt og tipse meg om hva jeg skal gjøre med skulderen min, jeg er litt bekymra. Jeg er ganske ny mht styrketrening (starta høsten 2013, nazi-fokus på riktig gjennomføring av de tre store, vært litt mindre aktiv dessverre etter ca oktober 2014, men prøver så godt jeg kan å ta noen tunge løft i garasjen til brutter'n ca annenhver uke nå for tiden). Jeg er veldig ydmyk i forhold til erfar
  13. Dette er en fin tråd! Jeg slenger meg på bare fordi jeg ble så motivert, selv om jeg føler det kanskje ikke er så interessant for andre Hva var dine høydepunkter og nedturer? Fra å ikke ha trent før, til å trene fast 3 ganger i uka i 2014, synes jeg er et høydepunkt i seg selv, spesielt når det viser seg å være gøy og ikke et ork. Og det å oppleve at lyspæra tenner over hodet, høre englene synge og sin egen stemme inni der juble "Styrketrening, hvor har du vært hele mitt liv??" var et stort høydepunkt! Kan man ikke bli tynn, kan man bli sterk (kjempestor og takknemlig takk til F B for utøm
  14. Jeg synes dette var utrolig bra gjort av deg! Og som andre nevner, du tok skikkelig ansvar, og det kan gjøre en stor forskjell, det er jeg selv et eksempel på! Ca 15 år tilbake i tid hadde jeg en opplevelse som jeg husker like godt idag: Jeg var ung og dum og (innbilt) kul og gikk ute en høstkveld uten refleks.... En bil kjører forbi meg, jeg titter opp og får med meg at den bråstopper så det skriker i dekka på veien foran meg. Det går noen sekunder og så kommer det løpende mot meg ei totalt fremmed dame. "Du ser til HELVETE å få på deg en refleks, skjønner du det!!!" brøler hun og bokstave
  15. Hei! jeg er rimelig nybegynner jeg og (litt over 7 mnd m/styrke), har stått litt stille på fett på mage/hva jeg klarer å løfte etc, og kom over en veldig interessant artikkel fra PT Espen B. Andersson om "døde kalorier", sjekk den ut! Innlegget er postet 1.juni, så du må nok scrolle bittelitt Og for å si det sånn, jeg tror det tar mye, mye lengre tid å bli ordentlig kjent med kroppen sin, enn de få mnd vi har holdt på, så ikke gi opp!!
×
×
  • Opprett ny...