Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

...Hvordan det? Se på det slik - ved å gjøre henne mindre dum vil hun kunne gjøre andre mindre dum, til du tilslutt får høre 'Proteiner til frokost, ja? Svært hensiktsmessig for å redusere belønningssystemer assosiert med matinntak og øke nivåene av nevrotransmittere.' av en random kollega :D

Haha, ja den har jeg allerede brent meg på, plutselig er alle veldig opphengt i "matpakkene" mine. Har prøvd å forklare, men er faktisk så lei av kommentarer fra andre om maten min at det går meg litt hus forbi. Vent til neste bikinisesong, så får vi se hvem som ler høyest :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chili nei, gåing i all slags vær, HELL YES.

Flere timer om dagen gåing>jogge intervaller. Jogging og intervaller er en dårlig kombinasjon.

Ja men de KJEDER seg jo noe intenst når de labber rundt der, det må da være noe som forbrenner mer enn å tygge chili og gå i en slik fart at den eneste svetten som pipler frem er fra den chilien de nettopp har tvingt i seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde med meg ei vennine på trening og vi skulle begge ta en tur på mølla.

Når jeg lurer på om hun ikke skal løpe slik at hun blir sliten og svett (det er ingen søndagstur dette) svarer hun: "Jeg er sliten, det synes bare ikke, fordi jeg ikke svetter på overkroppen."

Og så går hun over til et apparat som trener innside/utside lår (ser nesten ut som om man føder) og tar 30 reps, men hun sitter å ser seg rundt, ser i taket, klør seg på haka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nettopp en diskusjon om styrketrening for jenter.

Hun: "Det er best for jenter å ta mange lette repetisjoner og ikke ta seg ut, sånn at man får lange muskler".

Jeg: "Okei, først..: det er bare en myte at man kan trene spesifikt mot lange muskler fremfor klumpete. Og for å få fremgang, så må jo vi også løfte tungt og ta oss ut, sånn at vi klarer å øke på vektene".

Hun: "Jo, man kan trene opp lange muskler! Og jenter burde ikke løfte så tungt. Tro meg, dette vet jeg, jeg har gått idrettslinja".

Jeg: doh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nettopp en diskusjon om styrketrening for jenter.

Hun: "Det er best for jenter å ta mange lette repetisjoner og ikke ta seg ut, sånn at man får lange muskler".

Jeg: "Okei, først..: det er bare en myte at man kan trene spesifikt mot lange muskler fremfor klumpete. Og for å få fremgang, så må jo vi også løfte tungt og ta oss ut, sånn at vi klarer å øke på vektene".

Hun: "Jo, man kan trene opp lange muskler! Og jenter burde ikke løfte så tungt. Tro meg, dette vet jeg, jeg har gått idrettslinja".

Jeg: doh...

Jeg har så mye jeg vil svare på det der, men spør neste gang om hvordan hun har planlagt å få lengre armer, ettersom det vil være eneste måten å få lengre muskler?

Evt en eller flere av følgende sitater:

Your muscles cannot get “longer” without some rather radical orthopedic surgery.

Muscles don’t get leaner—you do.

There is no such thing as “firming and toning.” There is only stronger and weaker.

The vast majority of women cannot get large, masculine muscles from barbell training. If it were that easy, I would have them.

Women who do look like men have taken some rather drastic steps in that direction that have little to do with their exercise program.

Women who claim to be afraid to train hard because they “always bulk up too much” are often already pretty bulky, or “skinny fat” (thin but weak and deconditioned) and have found another excuse to continue life sitting on their butts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nettopp en diskusjon om styrketrening for jenter.

Hun: "Det er best for jenter å ta mange lette repetisjoner og ikke ta seg ut, sånn at man får lange muskler".

Jeg: "Okei, først..: det er bare en myte at man kan trene spesifikt mot lange muskler fremfor klumpete. Og for å få fremgang, så må jo vi også løfte tungt og ta oss ut, sånn at vi klarer å øke på vektene".

Hun: "Jo, man kan trene opp lange muskler! Og jenter burde ikke løfte så tungt. Tro meg, dette vet jeg, jeg har gått idrettslinja".

Jeg: doh...

Kjenner jeg blir oppgitt av å lese det. Spør henne om hun har noen kilder på det :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...