Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne artikkelen ble liksom bare dummere og dummere:

http://www.dagbladet.no/2011/09/27/tema/helse/klikk/18317990/

Kokte i hodet av den artikkelen ja! Måtte kaste meg over fitnessbloggen for å se om noen hadde skrevet noe om den hehe!

En svært underernært PT-dame på gymmet mitt tok Tanita-test på meg for to uker siden. Resultatet samsvarte overhodet ikke med virkeligheten (10-15% for høy fett%). Hun mente at treningen min ( personlig opplegg fra Marianne Aas Krog) umulig kunne være spesielt effektiv, selv om jeg påpekte at denne Marianne garantert hadde peilig. (Den påtrynet) testen viste jo tross alt at jeg var langt fra noen fitnesskropp på nåverende tidspunkt. Jeg måtte jo kjøpe PT-timer av henne!

I dag så jeg henne kjøre grunne beinpress og slange-rygghev til stor jubel med en kunde. *kremt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg følgende spørsmål:

"hey kompis, noen tips om hvordan jeg får shakeren til å ikke stinke så surt hele tiden?"

Jeg svarte smålig sarkastisk "hva med zalo og varmt vann?" siden jeg tenkte han ble å svare "jeg har prøvd alt liksom" å egentlig bare tøva for å få fram hvor jævlig de stinker om man glemmer de.

"Åh? har jeg ikke tenkt på, takk skal du ha" var svaret jeg fikk. Da han åpna shakeren for å tømme innholdet holdt jeg på å prosjektilspy, MAKAN til sur eim! og dette har han drukket av! Å gud vet hvor lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hahaha, alt man kommer over når man kjeder seg på nettet :rofl:

sixpack på jenter?

"Hva synes du om jenter med six-pack ?

Har tenkt å få det : )

Men hva skal jeg gjøre ?

- Situps elns ?"

Hadde det bare vært så enkelt:p

"pent når det ikke er sånn sinnssykt synlig."

Det problemet har jeg løst! Under magefettet har jeg sixpack. Men siden det er mindre pent med synlig sixpack så tenkte jeg at det var best å ikke holde den så synlig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt på gymmet:

"Jeg spiser havregrøt til frokost, med sukker og smør på.... og masse kanel da! Tar så mye at den forbedrede forbrenninga jeg får fra kanelen annullerer kaloriene fra sukkeret og smøret."

Nå fikk jeg et bilde av en helstekt kamel med litt havregrøt smurt på ryggen. Kanskje greit jeg tok en liten pause fra dietten :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Hva synes du om jenter med six-pack ?

Har tenkt å få det : )

Men hva skal jeg gjøre ?

- Situps elns ?"

Hadde det bare vært så enkelt:p

"pent når det ikke er sånn sinnssykt synlig."

Det problemet har jeg løst! Under magefettet har jeg sixpack. Men siden det er mindre pent med synlig sixpack så tenkte jeg at det var best å ikke holde den så synlig;)

Sånn sixpack har jeg også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...