Gå til innhold

jimmy

Medlemmer
  • Innholdsteller

    75
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av jimmy

  1. den er grei:) da har jeg et fint utgangspunkt på et snart nytt treningsår
  2. altså trene baseøvelser 3-4 ganger i uka (kjører en to splitt), så tar jeg en liten finish på armene med isolasjons øvelser 1-2 ganger i uka;) kunne okklusjontrenig vært en bra tanke her?
  3. men altså som jeg forstår deg rett, gi alt på alle økter, tren 1-2 ganger i uka. ha en jevn økning og spis nok:P?
  4. skriver de kloke ordene over senga mi! så skal jeg nyte reisen! igjen tusen takk for råd og tips:)
  5. wow! 82 kilo på 173 cm, greit imponderende;) men har prøvd å ligge på160 gram proteiner hver dag. men har prøvd å holde meg unna for mye karbohydrater. så kanskje problemet er løst! men da tar jeg markløft og slenger på et par roøvelser på neste økt! føler at tricepsen er god på vei, det er mest bicepsen som henger etter:P men da tar jeg til meg de rådene, og bruker dem godt på neste økt;)
  6. jeg tar ikke markløft. kjører heller ikke roing, tar andre øvelser på øvre rygg:) åpner som regel økta med å ta øvre rygg (husker ikke helt navnet på øvelsene her), tar deretter push-ups, chins, dips, bicepcurl og nedtrekk. har vel ca. 65 kilo på nedtrekk i tau, med 10 reps og 4 fire sett. og 15 kilo i belte på dipsa, med 6 reps med tre sett. veier 70 kg. er 175cm og 17 år:) er litt motsatt for meg, brysta kom ganske fort samt øvre rygg, mens armene henger litt etter ellers har jeg en storebror som har meste av muskler i hele overkroppen, men kanskje vi har forskjellige gener:) ta
  7. har fått lagt på ett par kilo på push-upsa, og chinsa ganske jevnt i det sisste, det er de to første øvelsene jeg har på programmet, på dips, preacher curls og push down har det vært lite økning.
  8. trener 2-3 ganger i uka, hvor armene blir pumpa;)
  9. hei! Jeg får mye inntrykket av at styrketrening handler om å ta seg helt ut iløpet av øktene. for i bunn å grunn handler muskelbygging om at musklene skal brytes ned under styrke trening, for så å bygges opp igjen i restitusjons fasen, hvor man inntar et høyt protein inntak, nok karbohydrater og hvor man lar kroppen hvile. men hva om man kjører flere lette økter iløpet av en uke, istedenfor et par tunge. hva ville vært mes effektivt? lurer litt på dette, for i det sisste har jeg hatt mange av disse harde øktene, men ser lite effekt på armene, og dette irriterer meg litt. pleier å kjøre
  10. jimmy

    Filmtips?

    - mr noboddy - boondocks saints - pulp fiction - american psycho - elling (surkål poeten)
  11. jimmy

    Filmtips?

    GENIAL film!
  12. har ikke prøvd magnesium, men det hørtes ut som en god idé
  13. etter en treningsøkt på mandag hvor jeg trente mage endte jeg opp med noen voldsomme muskelkramper i brystet. de ligger på venstre siden, overgangen mellom brystbeine. noen som er kjent med dette, krampene dukker stadig opp, spesielt når jeg ligger på venstre siden.
  14. dagen etter festen får jeg en melding fra en jente som inviterte meg på festen. hun spurte om jeg husket noe særlig fra gårsdagen, jeg svarte at jeg husket det meste men det var noen "hull" i hukommelsen. får høre at jeg sa at jeg elsket henne, for så å legge armene mine rundt henne , hun dyttet meg vekk og jeg rett i bakken . møtte hun igjen dagen etterpå var litt små kleint. men mest frustrerende er at jeg at jeg ikke husker noe selv...
  15. hørtes ut som en plan som er skredesydd meg
  16. gerilja kardio? hva er det for no?
  17. planlegger å begynne å løpe, har ikke løpt så mye tidligere, men har bestemt meg for å gå ned i fett %. hørt at intervaller er det beste for å miste fett %, er bare usikker på hva slags intervall som passer til en ung gutt på 16 år med lite løpe erfaring. noen tips?
  18. prøver jeg en to splitt istedet, men skal jeg ta meg helt ut på alle øktene, eller skal jeg ha litt lavere intensitet på noen økter enn andre?
  19. deillig om du lurer inn noe spensthopp i pausene mellom setene:P
  20. istedenfor å trene to dager med styrke på bein, funker det like bra å ta en intervall en av bein dagene?
  21. hvor trener du henne, trener på elixia majorstua, hvis du trener i nærheten hadde det vært morro å få til en økt sammen:P
  22. har trent i to år ca, men halvt år hvor det har vært ordentlig seriøst. dips er vel den øvelsen jeg føler jeg mestrer best, kjører ti kilo rundt nakken i kjetting, 3 set 6 reps. chins er jeg ikke så viderekommen på... da er det ingen ekstra vekt, kjører sisst 3 set, og 7 reps, men for å få DE armene er det eksplosivitet som gjelder? ellers så holder jeg meg til 2 gram pr. kropps kg prinsippet:P
  23. idag er jeg 173 cm, og 70 kg. 16 år. føler jeg er greit stor over skuldrene, men for tynn rundt armene, mulig å få justert dette med trening uten å se ut som en firkant i nær fremtid? jeg trener nå en firesplitt mandag: fri tirsdag: skuldre armer onsdag: fri torsdag: bein, mage, korsrygg fredag: biceps, øvre rygg lørdag: fri søndag: triceps, byrst, skuldre
  24. er ikke ekspert, men med tanke på kostholdet ville det å øke protein inntaket med naturlige proteinkilder, kylling, laks, bønner, havregryn, ostesmørbrød, egg, noen fine proteinkilder. hvis du har problemer med smaken er det mulig å bruke krydrene, til laks kan du spise en agurk salat ved siden av, tikka masala og kylling, eggsalat, og ostesmørbrød er alltid godt;)
×
×
  • Opprett ny...