Jump to content

jimmy

Members
  • Content Count

    75
  • Joined

  • Last visited

  1. den er grei:) da har jeg et fint utgangspunkt på et snart nytt treningsår
  2. altså trene baseøvelser 3-4 ganger i uka (kjører en to splitt), så tar jeg en liten finish på armene med isolasjons øvelser 1-2 ganger i uka;) kunne okklusjontrenig vært en bra tanke her?
  3. men altså som jeg forstår deg rett, gi alt på alle økter, tren 1-2 ganger i uka. ha en jevn økning og spis nok:P?
  4. skriver de kloke ordene over senga mi! så skal jeg nyte reisen! igjen tusen takk for råd og tips:)
  5. wow! 82 kilo på 173 cm, greit imponderende;) men har prøvd å ligge på160 gram proteiner hver dag. men har prøvd å holde meg unna for mye karbohydrater. så kanskje problemet er løst! men da tar jeg markløft og slenger på et par roøvelser på neste økt! føler at tricepsen er god på vei, det er mest bicepsen som henger etter:P men da tar jeg til meg de rådene, og bruker dem godt på neste økt;)
  6. jeg tar ikke markløft. kjører heller ikke roing, tar andre øvelser på øvre rygg:) åpner som regel økta med å ta øvre rygg (husker ikke helt navnet på øvelsene her), tar deretter push-ups, chins, dips, bicepcurl og nedtrekk. har vel ca. 65 kilo på nedtrekk i tau, med 10 reps og 4 fire sett. og 15 kilo i belte på dipsa, med 6 reps med tre sett. veier 70 kg. er 175cm og 17 år:) er litt motsatt for meg, brysta kom ganske fort samt øvre rygg, mens armene henger litt etter ellers har jeg en storebror som har meste av muskler i hele overkroppen, men kanskje vi har forskjellige gener:) takk for svar:)
  7. har fått lagt på ett par kilo på push-upsa, og chinsa ganske jevnt i det sisste, det er de to første øvelsene jeg har på programmet, på dips, preacher curls og push down har det vært lite økning.
  8. trener 2-3 ganger i uka, hvor armene blir pumpa;)
  9. hei! Jeg får mye inntrykket av at styrketrening handler om å ta seg helt ut iløpet av øktene. for i bunn å grunn handler muskelbygging om at musklene skal brytes ned under styrke trening, for så å bygges opp igjen i restitusjons fasen, hvor man inntar et høyt protein inntak, nok karbohydrater og hvor man lar kroppen hvile. men hva om man kjører flere lette økter iløpet av en uke, istedenfor et par tunge. hva ville vært mes effektivt? lurer litt på dette, for i det sisste har jeg hatt mange av disse harde øktene, men ser lite effekt på armene, og dette irriterer meg litt. pleier å kjøre baseøvelser, med 7 reps og 3 sett. så lurer litt på om det kunne vært en tanke å trene oftere med lavere intensitet.
  10. jimmy

    Filmtips?

    - mr noboddy - boondocks saints - pulp fiction - american psycho - elling (surkål poeten)
  11. jimmy

    Filmtips?

    GENIAL film!
  12. har ikke prøvd magnesium, men det hørtes ut som en god idé
  13. etter en treningsøkt på mandag hvor jeg trente mage endte jeg opp med noen voldsomme muskelkramper i brystet. de ligger på venstre siden, overgangen mellom brystbeine. noen som er kjent med dette, krampene dukker stadig opp, spesielt når jeg ligger på venstre siden.
  14. dagen etter festen får jeg en melding fra en jente som inviterte meg på festen. hun spurte om jeg husket noe særlig fra gårsdagen, jeg svarte at jeg husket det meste men det var noen "hull" i hukommelsen. får høre at jeg sa at jeg elsket henne, for så å legge armene mine rundt henne , hun dyttet meg vekk og jeg rett i bakken . møtte hun igjen dagen etterpå var litt små kleint. men mest frustrerende er at jeg at jeg ikke husker noe selv...
×
×
  • Create New...