Gå til innhold

eliii89

Medlemmer
  • Innholdsteller

    70
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Ja, good mornings kan jeg prøve! Og jeg kjører jevnlig planke, pallof press og rygghev. Så da skal jeg også prøve rollouts etterhvert, men tror ikke jeg får til det helt enda Men da bør jeg med andre ord fortsette som vanlig da, med å legge på vekt sakte, men sikkert. Kommer seg vel etter hvert får man håpe!
  2. Heisann! Jeg sliter med at jeg er veldig svak i knebøy, noe som kommer av at jeg hadde en prolaps som omtrent gjorde meg stillesittende i 1.5 år og medfølgende operasjon i korsryggen for å få fjernet jævelen. Noen her inne som har samme erfaring, eller kan noe som saken og kan komme med råd og tips om hvordan bli sterkere i knebøy når korsryggen er så svak? Blir jo litt redd for å legge på vekter også når man har en kronglete rygg, så sitter jo nok litt psykisk også
  3. De ble iallefall chips-formet og rådigge! Jeg bruker det kun som snacks så metthetsfaktoren spiller ingen rolle sånn sett i mitt tilfelle! ^^
  4. Jeg lager av og til mine egne ostechips, tar bare å river litt ost, jeg liker best cheddar eller parmesan, legger de i spiseskje-store hauger på bakepapir enten i mikroen eller i ovnen! Smaker digg, men er jo litt kalorier i ost da
  5. Jeg startet også med kaloritelling, og det er jo som poengtert her - slitsomt i lengden. MEN, etter en liten stund så trenger man ikke lenger telle, da det går automatisk, og man vet sånn ca hvor mye kalorier som er i hva osv. Og da kan jo fokuset gå over på andre ting som også er viktig ved vektnedgang, og da er det veldig greit at ca mengde på mat går automatisk Datt litt ut mellom all diskusjonen, men om det ble så du prøver kaloritelling, så håper jeg du også får samme opplevelsen
  6. Om jeg noen gang får en rumpe som din trenger jeg egentlig ikke mer her i livet.
  7. Vel og bra å kunne bestemme over egen kropp og eget liv, men personlig kjenner jeg at jeg ikke blir særlig lei meg over at folk ikke lenger skal ha lov til å være så dumme at de doper seg.
  8. Jeg er mye stillesittende, men prøver å på trent styrke 3 gr pr uke + gåturer på 45 min 3-4 gr pr uke. Ellers er det mye sitting med skoleoppgaver osv. 1500 kalorier er forresten på treningsfrie dager og ja, pleier å beregne det "lille ekstra" i helgene inn i budsjettet, overstiger sjelden 2500 kalorier den dagen jeg spiser ekstra. Takk for at du svarer
  9. Jeg har akkurat startet omtrent, men jeg føler meg da hvertfall ikke spesielt sulten, og jeg håper jo på en sakte men sikkert vektnedgang, så da er det vel bare å vente og se! Men kalorimessig er det greit med 1500-1800 kalorier pr dag? Blir jo litt ekstra på lørdagene
  10. Oi, flott tråd! Jente, 23 år, 157 høy, 75 kg(ca). Er student så har ikke den mest aktive hverdagen, men prøver å trene styrke 3 dager i uka + gåturer på ca 45 min 3-4 ganger i uka. Målet er vektnedgang og bli sterkere i kroppen da jeg sliter med prolapser i ryggen! Matmessig kan en dag for meg se slik ut: Frokost: Omelett av 3 egg, litt melk ,50 g kokt skinke og litt ost Lunsj: 2 brødskiver med makrell i tomat eller 2 knekkebrød med 2 egg og litt kaviar. Middag: Ørret med enten potet og grønnsaker og litt lettrømme, eller bare grønnsaker og rømme eller pitapizza av pitabrød med ost
  11. Min guilty pleasure er fylla hver lørdag, med tilhørende fyllemat! huff huff!
  12. Hei, jeg har et spørsmål angående omega 3. Jeg spiser fisk(ørret eller laks) minst 3 ganger i uken, og i tillegg en boks makrell i tomat pr dag flere ganger i uken. Hvordan er behovet for omega 3-tilskudd da? Får jeg i meg nok omega 3 gjennom maten?
  13. Jeg pleier å ta en halv boks mager CC og en halv boks mager vaniljekesam blandet sammen, og har over bær/sukkerfritt syltetøy, holder meg mett ganske lenge
  14. Syndet med en vaffel i dag. Men jeg kjenner det er helt ok i dag Spørs hva jeg synes i morgen
×
×
  • Opprett ny...