Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjører mye eksplosive glutebridge?

Det og markløft, men siden jeg er så liten så kreves det ekstra kraft. Dermed må jeg bruke armene til å trekke ekstra hardt bakover, så kroc rows kommer godt med det også.

Annonse

Du kan jo naturligvis bare snakke for deg selv. Og enten har alle du har hatt sex med vært greit utstyrt, eller så er det du selv som ikke er så stor der nede så de fleste er bra nok for deg. Mens jenter som er svær og slapp i glufsa trenger naturligvis større saker for å bli fornøyd.

Burde jo egentlig være ganske logisk det her.

Dagens!

Hva med menn som bare har litt under gjennomsnittet str. på penis men har kjempe-komplekser og maser om hvor liten den er så han BØR få analsex, BJ osv fordi han har såååå lite utsyr? DET er irriterende ;)

Hva med menn som bare har litt under gjennomsnittet str. på penis men har kjempe-komplekser og maser om hvor liten den er så han BØR få analsex, BJ osv fordi han har såååå lite utsyr? DET er irriterende ;)

Wtf? Forekommer dette...?

Annonse

Selv så bruker jeg ofte noen dager på skikkelig å få kjørt inn dama, ikke alle riktignok, men de fleste! Masse oppvarming er the order of the day i begynnelsen selvsagt, men når innkjøringsperioden er overstått er det som regel bare å peise på! Jada, fingerbøl damer er bare et spørsmål om dager, så moroa er som regel over før den får skikkelig begynt, og dama har blitt vannbøtte istedet! Så tiden kommer fort for å finne på noe nytt, move on, og la andre få ha litt moro med vannbøtta istedet...

Ikke for å senke selvtilliten til noen her men det er veldig påfallende at den marginale prosenten med over gjennomsnittet skulle treffes på et internettforum for trening og havne her for å diskutere størrelse på utstyret sitto_O

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...