Gå til innhold

Penisstørrelse betyr noe?!


StiligeCecilie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

14 cm +/-

Min ene x hadde det man kan kalle en vedkubbe. Jeg mener det seriøst, den var altså så tykk i omkrets at første gangen jeg så den så måpet jeg og spurte om han var seriøs med dette. Mente at den umulig kunne passe. Nuvel. Den gikk inn, men det var alltid litt vondt de første par jukkene.

Helt vanlige, normale peniser er som regel helt kurrant. Vil heller ha dem litt tykkere enn så veldig lange om jeg får velge. Jeg er ikke spesielt slapp der nede og det handler nok mer en personlig preferanse enn noe annet.

hvordan vet du at du ikke er slapp der nede? ;)

du får jo ikke akkurat målt.. Det er vell ingen gutter som kommer til å si til en dame.. ey du er ganske slapp i fetta..

Da blir det hvertfall ikke noe mer, haha :p Jeg har inntrykk av at så og si alle damer trur de er stramme der nede ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klaging på penis-størrelse vil jeg tro korrelerer godt med graden av feministiske verdier til gitt jente.

Nja... Ikke helt enig...

Tror vel jenter som har klare preferanser for størrelse - de har et godt og avklart forhold til sin egen seksualitet. De tar ansvar for egen tilfredsstillelse og min erfaring (og antagelse) er at slike jenter setter pris på at menn tar ansvar for sin. Det gjør sex mye mer morsomt.

Ja til jenter som vet hva de vil ha!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja... Ikke helt enig...

Tror vel jenter som har klare preferanser for størrelse - de har et godt og avklart forhold til sin egen seksualitet. De tar ansvar for egen tilfredsstillelse og min erfaring (og antagelse) er at slike jenter setter pris på at menn tar ansvar for sin. Det gjør sex mye mer morsomt.

Ja til jenter som vet hva de vil ha!

:)

Tror du glemte å lese det første ordet jeg skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonah-Falcon-01.jpg

Vad tycks tjejer? :)

Ååååå herreminhatt for en tråd. Ler så jeg griner.

Jeg hadde løpt ganske raskt om denne hadde kommet mot meg. Ikke LITT nysgjerrig på hva som skjuler seg der i gården! Tror alle jenter bare må si seg enige i å være uenige om størrelser i og med at vi alle er litt forskjellige, på samme måte som guttaboys er litt forskjellige. Men mener personlig at jeg heller vil ha "for liten" enn "for stor". Skal da tross alt klare å fungere i etterkant også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man si nei til det der!?

Hvis det er sånn andres ser ut, så må det være noe ekstremt mutert og feil med min...

I'd go gay for that!

Det skal du være glad for i så fall:p Den lille greia der er søt, ikke sant. Man får lyst til å puse på den og nusse på den. Og det er helt feil. Helt feil. =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig tråd å lese :)

Beste i hele tråden var uten tvil Frk Larsen's slangebilde svar!

WIN :D

Jeg for min del har forlengst slått meg til ro med det faktum at for at et gjennomsnitt skal kunne eksistere må noen (bra nært majoriteten) befinne seg under gjennomsnittet ;)

På den andre side tror jeg, uten at dette noensinne er bekreftet ved måling, at jeg drar opp gjennomsnittet når det kommer til omkrets.

Er vel ikke stort annet å gjøre enn å leve som man er :)

Litt mer on topic tror jeg vi kan konkludere med at for noen, både kvinner og menn, betyr penisstørrelse noe, og for andre er det irrelevant med mindre man beveger seg langt utover gjennomsnittet.

Der... /close thread (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det går an å diskutere dette å få et svar tilslutt som alle kan godta:P ;Min mening,str betyr noe enkelte ganger,det kommer helt an på hvordan jenta er der "nede" og hvor (liten eller stor?:p) dan han er i forhold til hennes ;) Passer man ikke sammen så blir det ikke bra uansett:) Er man brei som ei låvedør der nede og han ikke er veldig velutstyrt sier det seg selv....er man FOR velutstyrt går det ikke alltid bra da heller :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...