Gå til innhold

Penisstørrelse betyr noe?!


StiligeCecilie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan ikke vise til noe studie altså kan godt hende at jeg tar feil, jeg vet det ikke er bein i pikken men det mannlige hormonet testosteron spiller nok en liten rolle på penis størrelsen, og da er det vanskelig og tro at spinkle, små menn har generelt like store peniser iforhold til større og gjerne mere muskuløse menn.

Er ikke asiaterne kjent for å være lavere enn andre og også ha en mindre penis en andre?

Kom gjerne med studier som motbeviser teorien min, for jeg er langt ifra helt sikker :)

Det med testosteron er sant, men høyde og testosteron nivå hos menn har liten sammenheng, er mer veksthormon det.

Men testosteron er nok bare en bitteliten del av det.. Vet at hvis man tar steroider før eller under puberteten så kan pikken vokse mer enn normalt. Men høyden vill stoppe å vokse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med testosteron er sant, men høyde og testosteron nivå hos menn har liten sammenheng, er mer veksthormon det.

Men testosteron er nok bare en bitteliten del av det.. Vet at hvis man tar steroider før eller under puberteten så kan pikken vokse mer enn normalt. Men høyden vill stoppe å vokse.

Høyden stoppe å vokse? hvilke lipider er dette snakk om? Kunne vært spennende å ha litt kunnskap om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyden stoppe å vokse? hvilke lipider er dette snakk om? Kunne vært spennende å ha litt kunnskap om.

Altså høyden kan stoppe, når man slutter på testosteron (om man har startet) fordi da er jo den normale testosteron produksjonen kuttet. Å kroppen trur puberteten er "over". på en måte. Så da lukker epifyseskivene seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Altså høyden kan stoppe, når man slutter på testosteron (om man har startet) fordi da er jo den normale testosteron produksjonen kuttet. Å kroppen trur puberteten er "over". på en måte. Så da lukker epifyseskivene seg.

hehe ja har vel hørt den før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Size matters! Føler meg slem som sier det, but the truth hurts!

For liten = Er du inne? Drit kjedelig

For stor = AU AU AU Slutt.

Men alt har jo ikke med størrelsen å gjøre heller da, masse har med "hvordan du bruker den".. Bruker kroppen og hendene. Alt er ikke avhengig i hvor stor eller liten penis er. Etter min mening.

Ikke for liten, ikke for stor, men litt større ann passelig. Greit å kjenne at det er noe der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Penis vokser individuelt i pubertetsalderen. Normal penisstørrelse hos en utvokst gutt (det vil si 18-20 år) er mellom 10 og 20 cm i stiv tilstand. Gjennomsnittet hos voksne menn i Norge ligger på 14-16 cm. Omkrets målt inne ved penisroten er gjennomsnittlig ca 10-13 cm. I slapp tilstand varierer størrelsen en hel del, men dette har ingen betydning for hvordan den er i stiv tilstand.

Penisstørrelsen har lite å si når et par er sammen seksuelt. Det som er viktig når det gjelder seksualitet er at man tar hensyn til hverandre, at man føler seg trygge på hverandre, at man gjør spennende og gode ting, og at man blir kåte og får tenning.

Det har ikke noe med penisstørrelsen å gjøre, men lysten og evnen til å være åpen for å utforske og gjøre hverandre godt.

Skriver helsesøster fra klara-klok.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger for moro skyld inn denne: Jes extender - En forlenger med god kvalitet for din penis

Går ut på å strekke vevet i snoppen, da kontinuerlig strekk over lang tid visstnok skal medføre celledeling. Tenk folk (som meg) med store tuneller i ørene. Det må nesten ha blitt "mer" øreflipp enn det var, i allefall når man ser dem med virkelig store tunnels. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...