Gå til innhold

Magnusj

Medlemmer
  • Innholdsteller

    109
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Ser ingen problem med å dra på treningsstudio med krykker. Men av erfaring anbefaler jeg ikke trene til failure i armer og skuldre når man går på krykker!
  2. 3dl havregryn, 6dl vann, kanel og 100gram rosiner som kokes opp. har i ett eple kuttet i småbiter og en 420g boks mager cottage cheese og varmer opp til det koker igjen. Serveres med litt søtning og kanel på toppen
  3. Magnusj

    2048

    Lørdags kveld ftw!
  4. Magnusj

    Dagens Glade

    Oppkjøring på lastebil i dag og stod :happy:
  5. Da får jeg bare være dedikert og kjøre på nå da! Hva vil egentlig l3 si? Tipper det har noe med puls å gjøre, men noe usikker på akkurat hva. Og jeg regner med jeg kanskje var over det i dag da. Etter 1min med aktiv hvile etter 3. interval i dag sjekket jeg pulsen på målesaken på mølla, og da lå den på 180. Er vel sikkert ikke tegn på at jeg er i kjempeform. Men jeg har nok helt sikkert bra med forbedringspotensiale da! :cool:
  6. Takk for tips. Skal se om ikke jeg finner noen plasser det er greit å løpe ute så jeg blir mere vant til det. Eventuelt som Cardioqueen sier: løpe med 1.5% stigning. Men 3 ganger løping i uken. Med variasjon mellom diverse intervaller og 3000m og eventuelt noe roligere langkjør. Got it. Ett lite spørsmål som kanskje hører hjemme i tråden for dumme spørsmål: Er restitusjon etter kardio er like viktig som etter tung styrketrening?
  7. Som overskriften sier så ønsker jeg å forbedre 3000m tiden min i løpet av kort tid (les: 4uker ca). Har de siste årene trent styrke, men aldri fått kondisjonstrening til å bli gøy. Har hatt noen halvhjertede forsøk på å forbedre kondisjonen med å løpe litt intervalltrening. Fant ut for 1mnd siden at jeg egentlig aldri hadde løpt 3000m sammenhengende så prøvde meg en lørdag da. Tok det på mølle og startet kanskje litt vel rolig. Så endte opp med en tid på 18:30. Prøvde igjen 1 uke etter med litt høyere tempo og fikk det gjort på 17:20. Kjente at jeg sikker kunne presset meg noe mer. Men und
  8. Tok selv testene 1mnd etter at jeg hadde fått av gips etter legbrudd. Hadde ikke kondisjonstestene du nevner her, men hadde arbeidstilsyntes test med krav om å gå på mølle i motbakke med bekledning og flaskesett. Selv måtte jeg ikke konkurere om en plass, men bare bestå kravene. Så selv om jeg hadde mer inne så stoppet jeg etter å ha tatt minimums repetisjonene. Råd om hvor ofte eller hvordan man bør trene føler jeg meg ikke kvalifisert til å gi. Men kan si at jeg syntes minimumskravet var lett i motsettning til hvor fysiskt tungt det er å røykdykke. Skal du konkurere om en plass som r
  9. Grøt! 3dl havregryn 4dl vann 420g cc 300g jordbær 2scoops vaniljeprotein
  10. Fillern Chips og dip så ut som ett treningsprogram jeg kunne likt
  11. 100% Whey Gold Standard - Extreme Milk Chocolate
  12. Magnusj

    Dagens negative

    Skulle hatt min første ordentlige røykdykkerøvelse i dag etter kurset. Vi stiller opp med 2 fullbesatte brannbiler på brannstasjonen, også har de glemt oss bort og øvesle avlyst. Kommer så tilbake til kontoret for å lese på fb og drikke kaffe, så er det da en sånn teit vanlig brannøvelse hvor alle bare skal gå ut av bygget...
  13. Tok feil av tannkrem og barberskum og tok en god klatt tannkrem i hånda og skjønte ikke hvorfor det ikke begynte å vokse med det første. Men fant ut av det før jeg begynte å male trynet med det heldigvis. Men når jeg så skal pusse tennene litt senere samme morgen hadde hjernen tydeligvis bestemt seg for å bytte om helt på de 2 beholderene. Så blei en fin liten klatt barberskum på tannbørsten. Var ikke så heldig at jeg skjønte hva jeg hadde gjort før den var i munnen og i full gang med pussinga...
  14. "Whether you think you can, or think you can't. You're right." -Henry Ford "alt går med fart" -ukjent. Overraskende hvor mange plasser det stemmer..
×
×
  • Opprett ny...