Tjoms Skrevet 23. februar 2013 Skrevet 23. februar 2013 Som denne snasne greien her? Agreed. Det er vel ikke fargen som er den buksas største problem!? Herregud for et snitt. Fysj Kari Amalie, Titanium, melis1988 og 2 andre 5 Siter
Espenc Skrevet 23. februar 2013 Skrevet 23. februar 2013 Ey.. hørte noen sa krocs her.. KROCS ER MUST! Splae 1 Siter
Linni91 Skrevet 23. februar 2013 Skrevet 23. februar 2013 Awesome skjorte!!11! Hakke sett den røveren der på mange år desverre:D Haha, desverre og desverre, fru Blom Tror det er like greit at den holder seg unna rampelyset Siter
Tor Skrevet 23. februar 2013 Skrevet 23. februar 2013 Er det bare jeg som syns han ovenfor her så litt rå ut? fff, Kavring og olveh 3 Siter
bittersweet Skrevet 23. februar 2013 Skrevet 23. februar 2013 Burde vært skuddpremie på menn i slike skjorter: [ATTACH=full]91158[/ATTACH] Det gjelder forøvrig også de som går med samme type skjorter som Pelle i Hotel Cæsar ofte går med. Burde ikke vært lov;s Linni91 1 Siter
bittersweet Skrevet 23. februar 2013 Skrevet 23. februar 2013 Hullete, slitt joggebukse! Egentlig ikke greit til trening men kan gå men hører best hjemme i søpledunken! Siter
Tor Skrevet 23. februar 2013 Skrevet 23. februar 2013 Hullete, slitt joggebukse! Egentlig ikke greit til trening men kan gå men hører best hjemme i søpledunken! say what! Nå gir jeg opp, jeg må ut av denne tråden. ca bare ingen bukser igjen i skapet mitt FatUnicorn, langaard, wingeer og 2 andre 5 Siter
isadres Skrevet 23. februar 2013 Skrevet 23. februar 2013 Har traumer fra ungdomsskole og vgs fra de grå, baggy joggebuksene der "noe" stakk litt mer ut i blant. Kremt. Ellers enig med sæggebukse, utrigning, bling i øret. Siter
Sondre Aalbotsjord Skrevet 23. februar 2013 Skrevet 23. februar 2013 1.Gutter som bruker ALT for store klær og har buksen nedenfor rompa. 2. Snapback 3. Skatesko Siter
wingeer Skrevet 23. februar 2013 Skrevet 23. februar 2013 Noen bør lansere egen jeans-kolleksjon til vektløftere og andre personer som tar mye knebøy ... catober, FatUnicorn, Tor og 3 andre 6 Siter
Metal_Barbie Skrevet 24. februar 2013 Skrevet 24. februar 2013 Det er vel ikke fargen som er den buksas største problem!? Herregud for et snitt. Fysj Haha,fjollete du var da:P Siter
Opcode Skrevet 24. februar 2013 Skrevet 24. februar 2013 Noen bør lansere egen jeans-kolleksjon til vektløftere og andre personer som tar mye knebøy ... Ja! Uforbeholdent ja! Og ikke bare jeans, men skjorter og jakker også. Det er nitrist å se godt trente gutter gå i boleklær eller bukser som slenger om livet men strammer over rumpa bare fordi de ikke er A4 i kroppsfasong. Jenter også for den saks skyld... okveine og Splae 2 Siter
Sara Sofia Skrevet 24. februar 2013 Skrevet 24. februar 2013 Crocs. Adidas- "träningsbyxor" med stripes stora, pösiga jeans. polotröja shorts, på träning eller "civilt" som går över knäet. aldrig OK. aldrig. Siter
Drlegendary Skrevet 24. februar 2013 Skrevet 24. februar 2013 Gutter som går i altfor kort t-skjorte gir meg rykninger i øyet. Da snakker jeg om så kort at det kommer ett lite parti med hud, så boksershorts og deretter buksekant Ellers er jeg imot Hunterstøvler (ja, eksisterer for gutter også), altfor tettsittende t-skjorter, sokker i sandaler og så tettsittende bukser at det ser ut som tights. Det gjelder hverdagsklær da, ikke treningstights. Siter
memorable Skrevet 25. februar 2013 Skrevet 25. februar 2013 Hva med skjerf? Hva er galt med det? Siter
Gundersen™ Skrevet 25. februar 2013 Skrevet 25. februar 2013 Jeg syns ikke menn bør gå i rosa. Rosa er en jente- og damefarge! fff 1 Siter
StiligeCecilie Skrevet 25. februar 2013 Skrevet 25. februar 2013 Toms er fint, men synes det kan fort bli litt for feminint på en mann? Så et par i sentrum her som gikk sammen med samme Toms på, hahaha! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.