Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på GUTTER/MENN!


Marte83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther
Whaat. Tuller du?

Hvit skjorte, mørk grå/sort bukse og sorte bukseseler er så utrolig fint! (noe ala dette: )

4-francisco_lachowski_dolce_gabbana_fw11-61.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nå fan av hullete klær, altså slitte arbeidsklær offentlig. Da ser man litt sjusk ut, gjelde uansett kjønn det.. Malingsflekker er heller ingen høydare.

Motsatt så syns jeg karer som kler seg litt etter fasongen (om de har en), og som legger litt innsats i utseendet uten å bli metrofil av det, er snasent. Så kan arbeidsklærn, helsetrøya og denslags ligg te man har blitt såpass godt kjent at det å stå ved vedklyveren en søndag formiddag er helt ok :)

PS, det meste kler den smukke, og mene fremtoninga til enkelte karer har mer å si enn klesstilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit skjorte, mørk grå/sort bukse og sorte bukseseler er så utrolig fint! (noe ala dette: )

4-francisco_lachowski_dolce_gabbana_fw11-61.jpg

Sykt mye fetere om man går med bukseslene hengende ned langs bena da. #SWAG #YOLO

Dessuten ser det dust ut å kneppe skjorta helt opp om man ikke har slips, like dumt som å ha øverste knappen åpen om man går med slips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Herregud, det er få klesstiler som er mindre kult enn de man kan hashtagget med swag, for å si det sånn.

Han på bildet er så flott at jeg gjerne skulle likt min egen post, haha - oppkneppet skjorte og bukseseler er ikke noe annet enn tommel opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Tank tops på trening, spesielt de som er så utringet at man ofte ser niplene. Skjønner ikke hvorfor så mange gutter går i dette! De ser verken sterkere eller mer muskuløse ut selv om de går i en såpass utringet topp. Det ser faktisk bare latterlig ut spør dere meg. Ser gjerne poenget i at man ikke vil ha svetteringer under armene, men jeg synes fortsatt ikke det er fint.

(Dagens tips til mannfolka: Det er SÅ mye finere og mer tiltrekkende når menn har på seg langermede, stramme gensere på trening. http://www.fitnessfactory.no/products/-flex-tight-longsleeve *sikle* Menn i slike gensere får min oppmerksomhet med én gang, mens de i tanktoppene sine ofrer jeg ikke et blikk! Kan ikke beskrive hvor mye kjekkere mannfolka ser ut hvis de bytter ut fjortistoppene sine med en slik genser. Bare jeg som synes dette? :whistle: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes du dette ser feil ut?

photo-11-12-13-11-53-49.jpg%3Fw%3D638

Ser ikke feil ut ;) formulerte meg litt feil nå ser jeg, mente utringede tanktops;

tumblr_mgpaveDAuI1rn2inbo1_400.jpg

321280013327_2.jpg

--> Like greit å trene i bar overkropp! Skjønner at mange har behov for å vise seg fram på gymmet og vise hud + muskler, men jeg synes det bare ser teit ut. Hvis man er veltrent og har muskler, ser man jo musklene under en tettsittende genser - mye mer tiltrekkende i mine øyne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...