Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på GUTTER/MENN!


Marte83

Anbefalte innlegg

Er selvfølgelig forskjellig mening på hva en som er svær da :) En xl singlet kan jo virke som en vanlig singlet på en som er 190 høy, men for en som er 160-170 så blir det hengende litt anderledes :)

Ja selvfølgelig... Man er ikke svær før man er svær:D LOL... Men jeg mener svær ikke svær som "vanlige" mennesker mener. De fleste som trener her jeg trener er ikke så veldig høye... De som er høyre er tynne :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skjønner hva jeg mener da, med 5% mener jeg at det tyter ut muskler her og der og det nesten ser ut som de har fem størrelser mindre enn det de bruker til vanlig. :huh:

Sier ikke at folk ikke kan få gå i hva de vil, jeg bryr meg egentlig veldig lite, synes bare det er lite tiltrekkende, men nå er ikke jeg heller på treningsstudio for å sjekke opp gutter. Synes det virker så show off bare det er det eneste. Også jenter som nesten trener i truse, ærlig talt så går det ann å bruke en shorts som går under rumpa iallfall. Men lar for all del folk trene i hva de vil, Men tråden her handlet om hva vi syntes var ikke fint på gutter, og det er min mening om hva som ikke er ment på gutter, så tror du har missforstått meg litt :)

Deilige jenter kan trene nakene om de vil, for min del :D Uglene får ikle seg onepiece.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden jeg da nok vil komme inn i "Ugle kategorien" lurer jeg på hvorfor man ikke deler ut onepiece ved døra....:meh:

*himler med øynene...*

Kjipt for deg, men på den positive siden så har du vel tydeligvis bestemt deg for å gjøre noe med det- mtp at du er på fitnessbloggen.no :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger den rosa onepiecen min! har til og med gjort litt om på den ! har klipt av armene og deler av ryggen. Ville gjøre den litt mer GASP-aktig :D siden GASP er så sinnsykt fett ! :meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 7 måneder senere...

Syntes det var på sin plass at vi damene få lov til å fortelle hva vi ikke synes dere gutter bør gå med;)

Min absolutte anti-favoritt er utringede t-skjorter.

20091203_mancleavage_560x375.jpg

Cowboystøvler er heller ingen høydare, men der må jeg innrømme at noen menn kan slippe unna med stil. Kommer mye an på den som bruker de.

Plastslippers med tennisokker er aldri ok, verken på kvinner eller menn.

Weisse-Socken-Socken-in-Adiletten-Socken-in-Badelatschen-Aargauer.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes det var på sin plass at vi damene få lov til å fortelle hva vi ikke synes dere gutter bør gå med;)

Min absolutte anti-favoritt er utringede t-skjorter.

20091203_mancleavage_560x375.jpg

Minner meg om kompisen til en venninne som går kledd slik. Han fortalte at han hadde stått på jobb og snakket med en kunde også hadde han fått NIPPLE SLIP. Ahahaha, jeg må le. Hvorfor kler han seg slik på jobb liksom? x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge de kler seg etter personlighet, så er vel ingenting feil? Er vel ingen som går i silkeboxere lengre..

Såg en gang en mann med grove, grå strømpebukser under en ruskete denim-shorts og skikkelige vintersko i skinn eller noe. Høres jo ut som noe en jente kan ha på seg, men, jiiiises, han kledde det godt! :p

Men litt for korte bukser holdt oppe på hoftene av et smalt belte; dét bør lett kunne unngås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...