Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på GUTTER/MENN!


Marte83

Anbefalte innlegg

Skjønner hva du mener :). Jeg kommer imidlertidlig aldri til å tenke på å kle meg atraktivt når jeg er på jakt eller fisketur :)

Edit: Har 1 selv ja. GENIALT plagg :D

Helsetrøyer eller nettingtrøyen(svart som ble visst tidligere), bruke som regel som et ekstra underlag da det er skikkelig kaldt for å øke isolasjon? Litt usikker på om det er dette som faktisk skjer, men uansett så danner det et lite "luftlag" som holder personen varmere samtidig har det fordelen med at det ikke "veier ned" personen grunnet den lave vekten. Så en trøye lik den første varte er ganske populær i hæren :)

Så for dere som ikke visste det; now you know!

Har da sett folk som kjører dette på sommeren, og det er jeg helt enig med er grusomt. Rett og slett grusomt..

For å si det slik da: det er mye som er praktisk ;)

Men fint? Ehhh...

Ikke bruk det på jaktdate med en jente, så går det nok bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å si det slik da: det er mye som er praktisk ;)

Men fint? Ehhh...

Ikke bruk det på jaktdate med en jente, så går det nok bra :)

Hvis jeg hadde hatt en kjæreste som hadde forlatt meg for et plagg jeg bærer under jakka hadde hun ikke vært mye å samle på. Men jeg hadde forstått det om a ikke hadde likt at jeg hadde gått rundt med klesplagget i hus eller på stranda :) Da hadde jeg heller brukt vanlig singlet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde hatt en kjæreste som hadde forlatt meg for et plagg jeg bærer under jakka hadde hun ikke vært mye å samle på. Men jeg hadde forstått det om a ikke hadde likt at jeg hadde gått rundt med klesplagget i hus eller på stranda :) Da hadde jeg heller brukt vanlig singlet :)

Ok, jeg gir meg! Er enig med det argumentet... *kverulant :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at folk med massive lår bruker disse buksene, men det er fortsatt litt harry imo :) Selv hadde jeg på meg en t-skjorte som det står "OMG!!Are you watching yourself curl!?" her om dagen, og jeg fikk mange stygge blikk av gutta i Gasp Klær :)

hehe

Har bra erfaring med sjokidorisei/tittentei t-skjorta på trening altså:D mye blikk og fliring:p

https://www.facebook.com/NRKbutikken.no/posts/255946024438276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uansett alder, fysikk, setting (selv ikke som utkledning!), er denne IKKE NOE DIGG eller ATTRAKTIVT å se på en gutt:

Jeg mener da selvsagt den meget grusomme helsetrøyen!

Hvorfor produsere noe så fantastisk stygt?

Fordi den funker?

Ikke som noe man viser seg i, men selvfølgelig som undertøy når det er kaldt eller varmt. Helly Hansen LIFA aint got shit on helsetrøyen IMO...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lo inni meg av tjukke gutter som gikk i fullt GASP-outfit da jeg gikk på videregående, husker jeg.

Slapp heldigvis å se så mye av det på vgs, men jeg kjenner hvertfall en fyr som gikk i heftig GASP-outfit :p Velger å le inni meg jeg også, ettersom han er et par år yngre og dobbelt så sterk som meg :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sokker i sandaler

sånn beltetaske, eller hva det heter

ikke så veldig fan av suuuper skinny jeans på gutter

av en eller annen grunn så takler jeg ikke rødrutete skjorter på gutter.. :)

men må si meg ueing i det med singleter, kler de det så gooo for it:)Synes det er sexy jeg da..

(ikke den hullete homo typen)

Får håpe Andre ikke leser dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...