Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på GUTTER/MENN!


Marte83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan noen som helst kan synes utringning på gutter er pent. Det er faktisk det styggeste jeg kan se på en gutt. Han får heller gå rundt i rosa tights for min del enn utringning. Om samboeren min en gang dukker opp med utringning, er det oppsigelsesgrunn på dagen.

Mhm. I fare for å høres ut som en skikkelig douche; det blir rett og slett for feminint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Gasp bukser

T-shorter som er altfor korte

Skatesko

Singlet(om man er halvfeit vel og merke)

Saggebukser

Vide boksere

Sokker langt oppå leggen sammen med shorts

Hullete boksere

[ATTACH]20979[/ATTACH] No,no,no,no..

For å være sikker på treningsklær fronten mener nå jeg at det er best med en grå nike treningsbukse og en halvtight t-shorte.

post-2662-14440844758944_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merker at det er mye fordommer mot singleter for gutter. Jeg har et par stykker etter å ha bodd i Australia og lurer på når det er greit å gå med de?

Jeg elsker de, men tørr rett og slett ikke gå med de ute da jeg får så sinnsykt med tyn for det, selv om det bare er en liten tur ned for å hente posten/avisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Kombinasjonen: Seggebukse, svær t skjorte (evt hettegenser), caps og bling -.-

Utover det så er det ikke så mye jeg misliker av klær på gutter, er en fyr kjekk og veltrent kan han slippe unna med nesten alt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merker at det er mye fordommer mot singleter for gutter. Jeg har et par stykker etter å ha bodd i Australia og lurer på når det er greit å gå med de?

Jeg elsker de, men tørr rett og slett ikke gå med de ute da jeg får så sinnsykt med tyn for det, selv om det bare er en liten tur ned for å hente posten/avisen.

Gå med singlet, og gjerne trykk: Jeg driter i hva DU mener, eller ja, jeg vet jeg er HOT på den.. så trenger du ikke være engstelig mere..hehe

Slapp av, og ha på deg det du vil innenfor rimelighetens grenser:) Synes menn passer med singletter jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

berre eg som irriterer meg en smule over at man ikkje kan gå med singlett som viser skuldre og treningsshorts på treningssenter? Er vertfall ikkje lov her i Førde (sjølvom eg bryter det innimellom!!)

syns det er utrulig teit ! ofte altfor varmt med treningstights...

har ei venninde som jobber på det andre treningssenteret vi har i førde (spenst), og ho meinte det var pga meir svette på utstyret og meir hygienisk og noke anna med at folk skal ikkje føle seg pressa eller lei seg når dei ser andre lettkledde.

uansett grunn så er det fortsatt irriterande !!! eg tenker jo litt omvendt då, ser eg ei jente med nydelige lår så gir det meg meir motivasjon!

Edit ; snakker forresten ikkje om mini shorts eller hot pants her, men for eksempel vanlig umbro/adidas/hummel shorts som eg har hundre stk av pga min tideligare "karriere" som fotballspiller (mislykka), haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjonner ikke helt fuzzet rundt det at gutter bruker singletter mens de trener? Eller er dette mer rettet for når folk går ute i gata og ellers utenfor gymmen?

Jeg for en går med singlet, og gjor ikke dette for å "vise" meg frem for noen som helst, men heller for å se at jeg presser hver muskel når jeg trener, og se at blodårene i hver eneste del av kroppen min faktisk blir pumpa. Jeg foler jeg får mer ut av treningen når jeg faktisk ser hvordan musklene i kroppen jobber!

Kanskje er dette en mer mental greie jeg har satt for meg, men kunne virkelig ikke brydd meg mindre om hva andre synes for å være helt ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...