Gå til innhold

Metal_Barbie

Medlemmer
  • Innholdsteller

    2 374
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Metal_Barbie

  • Rang
    Fitnessblogger
  • Bursdag 19. aug. 1985

Kontaktmetoder

  • Website URL
    http://anjasfitnessfigth.blogg.no

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Uten å være ekspert så virker det som du må reversere dietten din litt. Dvs prøve å venne deg til å spise på vedlikehold. Du må prøve å ligge på det samme hver dag tror jeg av kcal.Om det i første omgang er 2000 daglig og du greier å opprettholdet det så start der. Så går du over tid opp på kcal frem til du kommer på vedlikehold evt litt over om du tenker å bygge litt muskler / ha overskudd til treningen:) Bare for å ha et mål ang mat mengde da du spiser for lite. Noe som ikke er bra om du har en type angstlidelse. Der kan jeg prate av erfaring;) Og også da det virker som du er utslitt. Ang
  2. Selger et massasjesete fra obh nordica med infrarød varme. Nypris 2000,- selger til 800 ,-pluss kjøper bet frakt:) Fjernkontrollen er litt slitt. Plasten over den ene knappen er litt ødelagt men det funker fint. Den er faktisk omtrendt ikke brukt men knappen fikk en kakk under flytting.
  3. Pga problemer med tretthet og mye og ofte sykdom så fikk jeg i fjor diagnosen ME, og har fibromyalgi( bløtvevsrevmatisme) . Og pga mye problemer med å kvitte meg med de siste 15-20 kg ( så og si umulig , går jeg ned går jeg opp igjen pluss hovner opp i hele kroppen med vann selv om jeg spise lik mebgde kcal og trener like mye). Og symptomene som man har ved lavt stoffskifte er mye de samme med fibromyalgi men det er og vanlig å ha begge spes for damer. Ja, det er mye tilfeller av både revmatisme og lavt stoffskifte i familien. Kan ikke huske når det begynte å bli slik men mest trolig etter
  4. Hei:) Håper det er noen her med peiling for jeg blir så utrolig frustrert ang legen min som ikke skjønner at det ikke alltid bare er å sjekke t3 eller t4 for å finne ut om lavt stoffskifte. Nå har jeg i åresvis slitt med symptomer som er typisk for det og har pratet med flere bekjente om at det er andre ting man bør se på enn bare " standard" ting på prøver spesielt om man ligger i grenseland. Lurer på om noen har muliget til å fortelle meg hva slags ting jeg må be legen sjekke?
  5. Selger better bodies klær str l. Cherryl hill jazz pants i sort, lite brukt, i god stand 400,- Shaped jazzpant, nesten ikke brukt 500,- Grunge topp brukt to tre ganger 200,- T-back 150,- pr: Kjøper bet frakt selv:)
  6. Jeg har solgt de! Helt glemt å slette:/ men jeg har to til jeg aldri har brukt:) Str L og xl
  7. Pierre robert super undertøy genser svart, str L rosa: ubrukt, selges for 150,- Samme genser bare i mørkerosa, str M- ubrukt- 150,- Topp i microfiber , rosa -ubrukt- Str Xl -100,-
  8. Cherryl hill jazzpant str L 300,- TIlstand : pent og lite brukt. Grunge tights str L 450,- Tilstand:brukt lite , fremstår som ny. Camo tights str L 450,- Tilstand: brukt to ganger.
  9. Har litt av hvert å selge av klær. Stort sett str M/L , L og XL Det meste her er ubrukt eller lite brukt. Litt ymse klær , både gensere, tunikaer og tightser. ( Bokserskjortsen er ubrukt (str xl) , samme med bh'en. (75d) Bare send meg en melding på innboks om noen vil ha mer utfyllende om klærne:) Det meste her selges fra 50 til 150 stk. Utenom skinnskjortsen og rød, mørk grå/svart tunika, de er litt dyrere
  10. Det tar tid å lære seg å få et behagelig og fornuftig forhold til mat og trening om man har hatt tendenser til å misbruke det tidligere. Å overspise er noe alle kan gjøre fra tid til en annen,men hvis det er såppas at det eter deg opp innvendig slik det kan virke som på innlegget,så er det psykiske du bør jobbe med først og fremst. Jeg har hatt hva man kan kalle multispiseforstyrrelser. Altså alt gjennom en periode på 10 år. Og jeg vet at det ikke hjelper å si " jeg vet åssen du har det,vært der sjøl" men jeg kan ivertfall kjenne meg igjen - Uten at jeg tror du har spiseforstyrrelse altså,
  11. Går an å drite i å rotte seg sammen mot TS fordet da. Ingenting er faen meg bra nok for dere folk. Hvis man virker som man er i fornektelse hva gjelder inntak aka spiser for mye men nekter å høre på folk om at det er for mye så er dere der ..rotter dere sammen mot en pers. Nå er det samme greie bare motsatt. TS sier hun er helt klar for å faktisk måtte spise lite for å gå ned i vekt og da er det feil for dere det og. Kan jeg bare presisere at INGEN her har kompetanse til å sitte å påstå noe som helst igrunn OG at faktum er at dere ikke vet om ts troller eller ikke men likevel skriver dere
  12. Forbrenningen stopper ikke snuppa:) Det er flere hormoner som spiller inn på dette med humør og følelsen av å være sliten osv. Ghrelin er jo en av dem:) Hvis du spiser lite vil kroppen etter hvert bli vandt med denne mengden bare. Har ikke noe med forbrenningen å gjøre. Stoffskifte er en annen ting. Hvilestoffskiftet vil gå ltit ned dersom du slanker deg og dersom du venner kroppen til lite energi. Husk at energien i hverdagen vil gjenspeile seg i mengden du spiser. Moderat underskudd-3-700 kcal max mener nå jeg holder. Gjerne max 500. Og jo mindre underskudd jo mer energi som betyr du
  13. Jeg vet:) Har prøvd mye forskjellig selv jeg men finner ikke noe bedre eller dårligere foreløpig..har egentlig kjørt fint lite cardio tidligere men jeg har begynt å føle på at jeg trenger det med tanke på å få litt fart på ting samt også kanskje gjøre så jeg ikke blir så massiv..ja jeg er kraftig så jeg ser sikkert ikke så massiv ut når de siste kg er kommet av men det tar tid og jeg vet det er anbefalt hvs man vil bli mindre muskuløs på en måte...hvis dette gir mening. Uansett..har fått for meg at jeg må trene mer cardio pga kondisjonen også..for den er faktisk ræva:P
  14. Jeg vet det er mange forskjellige meninger ang hva slags cardio som er best når man skal ned i vekt. Og ikke minst når man er overvektig og når man ikke er det. Så egentlig lurer jeg på hva som er best a å ha lange økter på for eksempel elipsemaskin eller bare kortintervaller,korte cardioøkter altså. Hovedfkuset er på styrketrening,men jeg å få fart på ting her nå og det er så mange forskjellige meninger om dette..Når man har noe å ta av så er det vel bra å faktisk ha litt lengre økter på sykkel,gåturer osv også? Man skal tross alt forbrenne en del og man tåler gjerne å forbrenne e del før kro
×
×
  • Opprett ny...