Gå til innhold

De mest idiotiske tingene du har gjort for å bli svær/tynn


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

400 kcal om dagen i form av to proteinshaker og en kyllingfilét i tomatsaus. Skal si det var morsomt når man jobba 8 timer hver dag. I 6 uker. Spisedagen i helga bestod av 3 rullekaker og en pose smågodt. Gikk vel bare ned 6 kg all together.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye idiotiske bulker = alt for mye fett ekstra..

Havregyn og melk var tingen en periode, lettere sagt: 750g havregyn, 3l melk, + et par kjøtt målltid og proteinpulver, HVER DAG.

Eller når eg hadde trent et år, og trudde at kalorioverskudd var bra, uansett hvor mye, og hvor kaloriene kom fra

= baconpølse, 1 pakke med sånne store kanelboller, og 1,5liter iste så og si etter hver økt.

......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte slankepiller på apotek.. alli eller noe... det var skumle saker! kunne bare glemme å lure ut en smyger,for å si det sånn.. *skitepåseg* i form av fett.. blææææh! hæslig opplegg!

Disse pillene er faktisk helsefarlig da kroppen ikke får ta opp viktige fettsyrer :(

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeelt off topic, men er det bare jeg som blir helt forundra over hvor utrolig kroppen er? Se hvordan vi behandler den og hva vi utsetter den for til tider, men alikevel så henter den seg inn(som oftest). Blir helt forelska.

Men ja, jo! På ungdomskolen pleide jeg og kjøpe meg en svær melkesjokolade hver dag, tygge den, og SPYTTE UT(?!) bitene igjen. Det skulle liksom hindre cravings da, siden det var jo smaken jeg ville ha, ikke selve sjokoladen. Det kan jeg bekrefte med en gang at IKKE stemte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutte ned bittelitt på maten, sånn over tid...Sånn at kroppen ikke merker det og opprettholder forbrenninga (har ikke annen forklaring på det som skjedde...)Fra 2 brødskiver til frokost, 2 til lunsj osv, til 1og ei halv, til 1 og ei kvart, til 1 til 3/4 til halv til 1/4....skive begge disse måltid..Gjorde det samme "trikset" med alle måltid altså...Øke "treninga" som var gåturere/joggeturer og situps......Og rase ned i vekt fra 75 kilo til 45 på 7mnd...Dermed bli matet av mamma i 2 mndr for og legge på seg, men fortsatt rase ned i vekt, til tross for at jeg spiste det HUN spiste, pluss mat innimellom......OG ha treningsforbud i den tiden..

Resultat; Skjegg og dun på hele kroppen var et annet lite hyggelig resultat. Håret på hodet derimot!!! På sykehuset endte de opp med og gi meg dobbelt så mye sondemat som de trodde jeg hadde behov for, pluss at jeg ble kontrollert at jeg spiste alle vanlige måltid de serverte...Alikvel gikk jeg opp senere enn de trodde....

Det var forresten den tid at FETT var farlig, jeg spise mye vingummi, sukkerspinn og drakk mye brus...Så lenge det IKKE var fett i maten, spiste jeg ubegrenest når jeg kunne...Og jeg brukte piller som skulle "stoppe fettet" i og bli tatt opp i kroppen..I dag er det piller som stopper karbohydrater og bli til fett..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Bade all mat i chili. Dat forbrenning. Ga en toleranse for sterk mat som har vært kjekk å ha senere, men middager med snørr og tårer i et halvt år var definitivt ikke verdt det. Ble ikke ripped heller.
  • PF. Kombinert med tilskudd av grønn te i tablettform. Spydde vel 3-4 ganger om formiddagen før jeg skjønte koblingen.
  • 1,5 time på ellipsemaskin i fettforbrenningssone
  • Nutrilettshakes
  • Trene leg extensions for å bli sterk nok til å kunne ta knebøy
  • Spiser du <50 gram karbohydrat vil du alltid gå ned i vekt. Nei.
  • Spiser du bare ren mat vil du aldri legge på deg. Jo. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid fun med Stig.

Det var i en periode der jeg var veldig flink til å tørrsteike kyllingen min. Så jeg ble til slutt så lei av å drøvtygge at jeg bare måtte teste noe annet.

haha, høres ut som verdens dårligste idee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse pillene er faktisk helsefarlig da kroppen ikke får ta opp viktige fettsyrer :(

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Det tror jeg på!! slutta etter 2-3 dager :p må presisere at dette er noen år siden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FrøkenFat

  • Sjøtangplaster
  • Alli-slankepillene
  • 30 days- pillene
  • Shakes
  • Kun innta drikke og appelsiner i 3 uker
  • Sulte, og trene som en gal i en mnd
  • Spise en boks nøtter hver dag, siden nøtter skulle være så sunt

Nå går jeg på "ønskekuren".. Ønsker og ønsker, og blir sur og lei når ingenting forandrer seg. Selv om jeg innerst inne vet jeg ikke bare kan ønske, men også må gjøre en innsats selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spise 15 brødskiver med peanøttsmør daglig første året jeg trente.

Viktig å ha litt ekstra å gå på når man bygger muskler.

Opp 30 kg+

Sykt gøy å deffe etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...