Gå til innhold

De mest idiotiske tingene du har gjort for å bli svær/tynn


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

veide 96,7 kilo, ville ikke være chubby lenger spiste oppimot 900 kcal dagen trente alt av maskiner på treningssenteret, løp 4 kilometer 4 ganger uken var redd for karbs og fett. en proteinshake litt pålegg oglitt middag fra mamma varm in matglede oh wait no potetoes or rice! gikk ned 20 kilo på 4 måneder. Fant fort ut at jeg ikke ble sånn jeg ville så begynte å spise litt normalt igjen. Så var det tid for å tjene kongen og fedrelandet! jeg kastet meg over mat i messen, gainet mye muskler men masse fett og=) it's been a long journey ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Løpe, hele dagen. Spise ca ingenting. EAT ALL THE FOOD, hver helg, hele dagen.

Sjæl! Er det mulig. I ukedagene levde jeg på hvit fisk og grønne salatblader, men når helgene kom..... ALL THE FOOD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

- Opp og løpe før frokost HVER dag, uansett sted, vær, humør etc.

- Ikke spise mat senere enn tre timer før leggetid, kroppen klarer ikke forbrenne når den er helt i ro.

- I alle fall ikke spise karbohydrater senere enn fem timer før leggetid, da legger det seg RETT rundt magen vet dere.

- Bruke 300 kroner på BCAA før jeg i det hele tatt hadde begynt å trene styrke.

- Alltid kaste eggeplommen på grunn av "dårlig fett". Hvorfor jeg brukte seksti kroner i uka på å spise eggehviter jeg ikke liker en gang vil forbli et mysterium.

- Kjøpe en såkalt fitnessball til 300 (eller var det 400?) kroner for å komme i form. Pumpet den opp og plasserte den inne på soverommet mitt. Det er nå snart to år siden, og den står fremdeles ubrukt på rommet mitt og er i veien hele tiden. Får ikke tatt ut luften på den uten å måtte skjære opp hele greia. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har tryna på grunn av den ballen.

- Nyere tid: Gå fem på alle disse overfitnessifiserte sjelene som skryter av hvor lett det er å holde seg unna sjokolade etter at de fikk Walden Farms-produkter (sjokoladedip/saus etc) i hus. Bitch please, det smaker råtten maling og hører hjemme i bosset.

Det har gått jævlig mye penger på dumskapen. Når jeg ser tilbake på dette innser jeg at jeg kunne ha skyldt alle hundrelappene i dass og fått samme effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Naturlig hygiene" (tror jeg det het) spisemønster. Kun frukt frem til 12, aldri blande protein og karbo (bortsett fra grønssaker) for da klarte ikke kroppen å fordøye maten og den ble liggende og råtne i magesekken og man kunne ikke spise igjen på 8 timer. Gjevnlige dager der man kun spiste frukt. Levde på frukt, grønnsaker og brød. Gikk ned masse på veldig kort tid, men var så sliten at jeg ikke kunne gå, gikk opp igjen og litt til enda forterer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg overskrifta på tråden og tenkte *lista mi blir rå-lang*, men etter å ha skummet meg gjennom de fire sidene trur jeg jommen meg ikke jeg har noe nytt å komme med. Kudos t eggeplommen i vasken, makan til bortkasta penger (men jeg liker faktisk hviten:D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Cayenne pepper plaster, fikk det riktignok gratis så var med litt 'kan ikke skade' mentalitet.

  • Trene 6-8 timer om dagen med aerobic, sykling, svømming osv på 2 knekkebrød og et eple om dagen. Det funka, men det gjorde ikke jeg. Standard chick-fail :p
  • Bo hjemme.....Meget effektivt for ekstremt dårlig selvfølelse og utvikling av spiseforstyrrelser "spiser du nå igjen? Skal du ha sånn du da? Du som sier du føler deg så tjukk!' Eller den aller beste, i en alder av 24 kommer min far styrtende mot meg, river smultringen ut av henda mine og hyler DU SKAL IKKE HA SÅNN i sin sinteste, mest truende stemme, rørte ikke NOE resten av jula i ren protest, gretten som et uvær, men ikke noe tjukkere iallefall, så de skal ha for effektivitet :p

Edit: Har forøvrig også vært gjennom alle pillekurer on this planet som mange andre her i tråden, inkludert ulovlig importerte ting fra Kina jeg ikke aaaante hva var for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Cayenne pepper plaster, fikk det riktignok gratis så var med litt 'kan ikke skade' mentalitet.

  • Trene 6-8 timer om dagen med aerobic, sykling, svømming osv på 2 knekkebrød og et eple om dagen. Det funka, men det gjorde ikke jeg. Standard chick-fail :p
  • Bo hjemme.....Meget effektivt for ekstremt dårlig selvfølelse og utvikling av spiseforstyrrelser "spiser du nå igjen? Skal du ha sånn du da? Du som sier du føler deg så tjukk!' Eller den aller beste, i en alder av 24 kommer min far styrtende mot meg, river smultringen ut av henda mine og hyler DU SKAL IKKE HA SÅNN i sin sinteste, mest truende stemme, rørte ikke NOE resten av jula i ren protest, gretten som et uvær, men ikke noe tjukkere iallefall, så de skal ha for effektivitet :p

Edit: Har forøvrig også vært gjennom alle pillekurer on this planet som mange andre her i tråden, inkludert ulovlig importerte ting fra Kina jeg ikke aaaante hva var for noe.

haha, jeg ler meg i hel :rofl: :thumbsup: Dette var dagens innlegg for meg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spise to brødskiver stekt i smør, med ost, bacon, egg og grønnsaker som kveldsmat nummer to i et halvt år, for å nå tresifret kroppsvekt. Ble småfeil gitt, men nådde målet. Er hakket tøffere å få til det samme med muskelmasse, bare fem kilo igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest idiotiske jeg har gjort er trolig å være totalt nazi på alt jeg gjorde. All mat skulle være perfekt, skulel aldri sove for lite og ingenting måtte være feil :p Når jeg starta å chille litt mer, spise mer som jeg ville, ta livet som en lek og dra på fylla når jeg følte for det økte faktisk framgangen :) Viktig å leve livet i tillegg til å skulle bli sterk/stor eller whatevs målet er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx

  • Cayenne pepper plaster, fikk det riktignok gratis så var med litt 'kan ikke skade' mentalitet.

  • Trene 6-8 timer om dagen med aerobic, sykling, svømming osv på 2 knekkebrød og et eple om dagen. Det funka, men det gjorde ikke jeg. Standard chick-fail :p
  • Bo hjemme.....Meget effektivt for ekstremt dårlig selvfølelse og utvikling av spiseforstyrrelser "spiser du nå igjen? Skal du ha sånn du da? Du som sier du føler deg så tjukk!' Eller den aller beste, i en alder av 24 kommer min far styrtende mot meg, river smultringen ut av henda mine og hyler DU SKAL IKKE HA SÅNN i sin sinteste, mest truende stemme, rørte ikke NOE resten av jula i ren protest, gretten som et uvær, men ikke noe tjukkere iallefall, så de skal ha for effektivitet :p

Edit: Har forøvrig også vært gjennom alle pillekurer on this planet som mange andre her i tråden, inkludert ulovlig importerte ting fra Kina jeg ikke aaaante hva var for noe.

Familien burde fått juling innimellom.... Gjelder min også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...