Gå til innhold

De mest idiotiske tingene du har gjort for å bli svær/tynn


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heh! Nei, hadde det nå enda vært så vel. :D Tror den het noe som 13 dagers stoffskiftediett fra det danske rikshospitalet.

ååh hjelpes, leste bloggen til ei dame som nettopp gikk på denne dietten. To ord: hva faen? Det er den sykeste dietten jeg noen sinne har lest om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jogge hver dag på bar asfalt uten særlig gode sko i 6 måneder mens jeg trodde smerten i leggene bare var utmattelse - gikk til legen å sjekket hva det faktisk var, endte med 5 timer hos fysioterapeut og 12 måneder uten jogging pga helt syk beinbetennelse..

så resultater men #denfølelsen i leggene etter jeg hadde jogget den siste måneden, siste joggeturen endte med tårene rennende ned kinnene etter 1 time med 13kmh etter asfalt, no pain no gain right?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde en periode i mine yngre dager at yoghurtnøtter var veldig sunt - og at jeg garantert ville gå ned i vekt, hvis jeg bytta lørdagsgodis med dette. Spiste mengder med nøtter, men ble verken tynnere eller mer trent :p

+1, selvom det var for ca et og et halvt år siden :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levde et halvt år på røyk, cola, øl, 90gr burger hver 4dag, og omtrent ingen søvn (jobba som servitør 20-22timer om dagen) drakk resten av tida og sov ca hver 7 dag (fridagen)

Gikk ned halve meg ca, og kom hjem helt totalt knekt utslitt og kaputt.. Satt i sofaen 2-3mnd og gikk ikke ut av huset engang og gikk opp absolutt ALT jeg hadde mista pluss en del til :meh::p

Har også noen andre fine livsstiler jeg har testa.. Men inegn av de er vel å anbefale :confused::rofl::rofl:

Har også testa et par mnd på kun mariekjeks og andre kjekstyper.. Endte opp med alvorlig B12 mangel, fikk da noen artige hendelser ut av det.. Men å være konstant utslitt er lite gøy :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Drikke 4l h-melk til dagen i 1/2 år, jeg var jo hardgainer

- Drikke havregryn med vann rett etter siste sett var avsluttet, karbohydrater var jo viktig

- Spise etter lavkarbo i 1/2 år (Paleo), det var jo det sunneste og beste

- Presse i meg 6 måltider der alle bestod av 2 knekkebrød, 1 appelsin og en boks tunfisk.

- Drikke en shake av tunfisk, melk, råe egg, havregyn, olivenolje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååh hjelpes, leste bloggen til ei dame som nettopp gikk på denne dietten. To ord: hva faen? Det er den sykeste dietten jeg noen sinne har lest om!

Ja, ikke sant. Dietten er ikke fra det danske rikshospitalet. Det er vel omtrent 500 - 600 kcal per dag. Oppskrift på katastrofe med andre ord. Det skal sies at jeg la på meg alt sammen, og litt til like fort igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikke ett glass vann med eddik før ett måltid-> joggetur rundt lungårdsvannet i Bergen, trigget tidenes "fight or flight" respons i kroppen! Vet ikke om noen vet hvor lungårdsvannet er men der er det altså ingen steder å skjule seg, og relativt mange som går tur/jogger, så ja, måtte bare la "flighten" komme, hadde ikke noe valg! Endte med meg med bukse på knærne bak en liten kvist mens sjokkerende hundeluftere ikke visste om de skulle løpe for livet eller gi meg en hundepose så jeg kunne "plukke opp" etter meg!

Hadde seriøst angst for at jeg skulle bli anmeldt for offentlig tliskitning eller noe..... Oppsummert, KATASTROFE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...