Gå til innhold

De mest idiotiske tingene du har gjort for å bli svær/tynn


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har også Six Pack Abs diet boken til Mens Health liggende en plass.

"Du trenger ikke telle kalorier, bare velg retter fra denne menyen og kombiner"

Jeg leste "du trenger ikke telle kalorier" --> Mandler og rosiner i kombo flere ganger til dagen for å "holde forbrenningen gående" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Kjørte fettfestival i 2 uker. Det er grovt regna sånn ca 90% fett og 9% protein. 1000kcal.
  • Drukket slankeshakes
  • Kjørt PSMF
  • Kjørt periodisk faste
  • Trent 5-6 timer om dagen
  • Kjørt mageøvelser hver dag i 3 uker, ble ikke noe flatere men fikk faktisk litt dårligere kondis
  • Trent daglig styrketrening
  • Trent intervaller på over en times varighet totalt
  • Trent step med akillesbetennelse og beinhinnebetennelse
  • Spist sellerirot (æsjamei)
  • Levd på appelsiner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • Kjørte fettfestival i 2 uker. Det er grovt regna sånn ca 90% fett og 9% protein. 1000kcal.
  • Drukket slankeshakes
  • Kjørt PSMF
  • Kjørt periodisk faste
  • Trent 5-6 timer om dagen
  • Kjørt mageøvelser hver dag i 3 uker, ble ikke noe flatere men fikk faktisk litt dårligere kondis
  • Trent daglig styrketrening
  • Trent intervaller på over en times varighet totalt
  • Trent step med akillesbetennelse og beinhinnebetennelse
  • Spist sellerirot (æsjamei)
  • Levd på appelsiner

er PSMF og PF de mest idiotiske tingene du har gjort? Jeg er fortsatt på PF! syns det er ålreit jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er PSMF og PF de mest idiotiske tingene du har gjort? Jeg er fortsatt på PF! syns det er ålreit jeg :D

Bruker å si at folk skal utvise bittelitt forsiktighet, spesielt med PSMF :p

Mistet min tante rød etter å ha kjørt PF en måned, og det var den faktoren som var forandra i livet mitt, så jeg stoler ikke helt på PF:P MEN, jeg tenker at dette er høyst individuelt og passer ikke alle - dessuten vet jeg jo ikke om det var akkurat det som var årsaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testet ut avføringspiller.. hadde lest om de som tok mange, veldig mange, og tenkte at hvorfor ikke ta litt fler enn anbefalt.. One and only, 30piller konsumert:sick: Episk magevondt fra helvete en hel natt, dobbelsyn, 2liter svette, kunne ikke bevege meg to m. unna do og tilbrakte vel natten i forsterstilling på badegulvet.. :p Ble med den ene gangen:rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...