Gå til innhold

De mest idiotiske tingene du har gjort for å bli svær/tynn


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Megadosing av C-vitaminer 20 g pr dag, få swole bindevev og aldri bli syk. Leve evig også.

.

Hoho her var det mye bra. Måte google swole da jeg mistenkte at det IKKE var skriveleif

swole

June 5, 2006 Urban Word of the Day

Extremely muscular or buff.

Craig: yo Ray Ray have you seen Trey lately?

Ray: yeah he's been hittin the weights hasn't he?

Craig: yeah he's swole dawg

[ATTACH]44366[/ATTACH]

post-13840-14440871195966_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • I 14-16 årsalderen (tynn som en strek) og et ønske om å bli like tynn som Olsentvillingene:eek: (why!?) noe som resulterte i 1 kjeks om dagen og et glass melk og timevis med steppemaskin, gåing og løping. Gjerne en kaffe eller ti for å dempe sulten. Har heldigvis fått meg bedre forbilder!
  • Streng lavkarbo i 1 mnd (forbanna og umotivert. siklet på alt søtt hver dag)
  • Veganer en liten stund (enda mer humørsviginger)

Min stakkars kropp! Neida jeg er ikke et lettpåvirkelig kvinnfolk som slukte alt. Å kopiere dumme kjendis dietter hadde jeg gullmedalje i. Har endelig kommet ut av fengselet:p Nå håper jeg kroppen min tilgir meg å gir meg tilbake en velfungerende forbrenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Omg, nå kom jeg på noe litt pinlig :blush:

Styrtet en halv flaske med avføringsmiddel som virker etter noen timer og tok sjansen på å gå med en tur litt senere den dagen. Det skulle jeg aldri gjort - jeg har aldri måttet drite så mye i hele mitt liv! Takk og lov at det var mørkt, sent og ingen andre i nærheten, slik at jeg kunne komme meg på do på en passende plass. :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg, nå kom jeg på noe litt pinlig :blush:

Styrtet en halv flaske med avføringsmiddel som virker etter noen timer og tok sjansen på å gå med en tur litt senere den dagen. Det skulle jeg aldri gjort - jeg har aldri måttet drite så mye i hele mitt liv! Takk og lov at det var mørkt, sent og ingen andre i nærheten, slik at jeg kunne komme meg på do på en passende plass. :whistling:

Ble du tynn da?:wub: hahaha:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Kjøpt slankeplaster (Plaster med metalldings på, jeg var 17 år)
  • Kjøpt herbalife og noka (Aldri vært så sulten, vil heller LA VÆRE å spise, det metter mer)
  • Kjøpt sucoblokk (Did not work, what a shock)
  • Kjøpt sukkerfri sjokolade (Par år siden, og det er jo bare latterlig, det både smaker kunstig og har like mange kaloriene som vanlig sjokkis. Men man legger jo ikke på seg av sukkerfritt, så det går jo helt braaaa, ikke sant? Litt tørketrommel i magen får man tåle, tar av seg litt ekstra da)
  • Drakk kun vann i 14 dager (Var 17-18år)
  • Fått kyssesyken (I fjor)
  • Trent på meg ødelagt immunforsvar (I fjor)
  • TEIPET magen med gaffateip (tror jeg var sånn 12-13år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:thumbsup: :D

haha, ofte hadde jeg ikke så mye kcal og gå på så hendte jeg kokte meg ett egg og sånt :p

Måtte holde forbrenningen oppe vettu.

Funket jo forsåvidt. Gikk fra 95kg til 69, men fungerer like bra å spise få måltider. MYE mindre stress også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om det passer i tråden, men jeg tok med JOGGESKO på ferie på Kreta i Juli for å holde matinntaket i sjakk

Etter 1,2mil ca midt på dagen, tror jeg det hadde vært sunnere å fortsette å veie 125kg. Temperaturen var omlag 37-38 grader, og sola var ikke HELT fraværende for å si det sånn.

Resten av ferien tonet jeg ned jogginga....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...