Gå til innhold

De mest idiotiske tingene du har gjort for å bli svær/tynn


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke gjort dette selv men jeg vet at noen har tatt avføringspiller i troen på at siden den tømmer tarmen vil man ha bli kvitt det man spiste før det ble tatt opp i kroppen. De har ikke lært at maten opptaes primært i tynntram, ikke tykktarm, og at det kun er tykktarmen som blir tømt. De ødelegger tarmen sin og blir avhengige av pillene, og mista bare kaloriene de brukte for å holde ut magekrampene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke gjort dette selv men jeg vet at noen har tatt avføringspiller i troen på at siden den tømmer tarmen vil man ha bli kvitt det man spiste før det ble tatt opp i kroppen. De har ikke lært at maten opptaes primært i tynntram, ikke tykktarm, og at det kun er tykktarmen som blir tømt. De ødelegger tarmen sin og blir avhengige av pillene, og mista bare kaloriene de brukte for å holde ut magekrampene.
:confused: Høres ikke bra ut..da vil jeg si min medtide var bedre:P:D Ikke at den heller anbefales:O
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanndrivende og lakserende midler er vanlige vidunderkurer, siden det gir markant forskjell på badevekten. Folk ser ut til å være for dumme til å skjønne at det ikke er fett som forsvinner og at dette er langt ifra sunt...

Det burde stått på pakka til advarsel, siden mange ikke kjenner til fordøyelsessystemets funksjon godt nok. Nå tipper jeg det bare advares mot langvarig bruk på pakka/vedlegget, men hvilken iherdige slanker bryr seg om det om det fjerner deres dårlig samvittighet for å ha spist noe "ulovlig"? Jeg leste en gang om ei som tok 20 piller av gangen og sånn. Helt vilt. (Jeg tipper man bare skal ta 1, men vet ikke.) Og senest i forrigårs knuste jeg håpet til ei som trodde pillene tømte ut maten fra tarmen. Veldig glad jeg fikk advart henne. Man får masse smerter uten gavn, men verst må være at de ikke skjønner hvorfor de ikke får mindre fett på kroppen når de jo tar slike piller og dermed spiser enda mindre! Og dermed roter det skikkelig til for seg selv med sulting og overspising om hverandre og får et privat lite helvete. (Jeg er så glad jeg har internett så jeg lett kan finne info om alt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp lest gjennom tråden, og dette er jo episk! :D hahaha, er så glad jeg kun er 19 og har hatt sider som dette til å hjelpe meg på veien så jeg ikke har laget noen superduper ekle proteinshakes, eller liknende.

Det dumme jeg har gjort må være:

Rå egg etter joggetur(spiste bare 2 fordi jeg hata å svelge de rå! :p)

Kvartbøy, for å få større vekt, og dermed bli svær! :D

Fotballtrening 7 ganger i uken på kunstgress og jumpers knee....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Proteinshake 6 ganger om dagen for å ikke bli katabol (y)

Resulterte med vond mage samt dasstrøbbel

- Spise masse godteri i helgene for da får kroppen en "anabolsk sjokk" siden den bare har intatt sunn mat på ukedagene :D

WTF? dårligste broscience evver, resulterte med en muffintop som rant over beltespennet. Da jeg klaget på dette svarte mr.bro : "Du er ikke sunn nok på hverdagene" :facepalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest noen123

spise veeeldig lite + jobbe veldig mye fysisk arbeid + null/ lite trening = ingen energi etter endt arbeid og et sinnsykt tap av vekt og muskelmasse. endte opp på fattige 64 kg fordelt på 179cm (!) før det gikk opp for meg at dette ikke var noe bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha jenter...jeg har bare spist bananer i dag. Fått dilla på bananer med brune flekker. Oppdaget at jeg blir både mett og går ned i vekt selv om jeg spiser det (jada, jeg trodde GIen i bananen hindra vektnedgang for litt siden).

Bananer <3

Jeg burde kanskje spise litt protein...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 sit-ups, ti armhevinger, the hundreds, beinløft og planken praktisk talt HVER kveld, med det ene mål å forbrenne kalorier. Fikk dårlig samvittighet hvis jeg ikke gjorde det, og endte opp med blåmerker oppetter den etterhvert utstikkende ryggraden min pga hardt underlag. Glad de dagene er bak meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jenter...jeg har bare spist bananer i dag. Fått dilla på bananer med brune flekker. Oppdaget at jeg blir både mett og går ned i vekt selv om jeg spiser det (jada, jeg trodde GIen i bananen hindra vektnedgang for litt siden).

Bananer <3

Jeg burde kanskje spise litt protein...

Hahaha.. Og du som har gitt meg side opp og side ned med protein-anbefalinger og treningstips! Hadde kanskje ikke fulgt dine anbefalinger hundre prosent og prøvd å undertrykke alle mine instinkter om jeg hadde sett det innlegget der før ;) haha.. Neida.. Takk igjen for alle gode råd. Har vært veldig flink! (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Cayenne pepper plaster, fikk det riktignok gratis så var med litt 'kan ikke skade' mentalitet.

  • Trene 6-8 timer om dagen med aerobic, sykling, svømming osv på 2 knekkebrød og et eple om dagen. Det funka, men det gjorde ikke jeg. Standard chick-fail :p
  • Bo hjemme.....Meget effektivt for ekstremt dårlig selvfølelse og utvikling av spiseforstyrrelser "spiser du nå igjen? Skal du ha sånn du da? Du som sier du føler deg så tjukk!' Eller den aller beste, i en alder av 24 kommer min far styrtende mot meg, river smultringen ut av henda mine og hyler DU SKAL IKKE HA SÅNN i sin sinteste, mest truende stemme, rørte ikke NOE resten av jula i ren protest, gretten som et uvær, men ikke noe tjukkere iallefall, så de skal ha for effektivitet :p

Edit: Har forøvrig også vært gjennom alle pillekurer on this planet som mange andre her i tråden, inkludert ulovlig importerte ting fra Kina jeg ikke aaaante hva var for noe.

wow, sunt miljø hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur det dummeste var å spise latterlig mye det første året jeg trente. Gikk opp mye i muskelmasse, men la sikkert på meg 15 kg, hvor minst halvparten var fett. Er noe med at man ikke skjønner at det faktisk er mulig å bli større uten å gafle i seg 7000 kcal om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...