Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest QueenWinther

åååh han sendte meg melding!! 
edit; har prøvd meg i et halvt år og nå inviterte han meg på kaffe!! 

(jeg er lett å glede) 

Endret av QueenWinther
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ferie! :D

Veldig uvant å kunne sove ut og ikke ha noen verdens ting man faktisk MÅ/BØR gjøre. Vurderer å se om jeg kan få sett Star Wars i dag. På dagtid. :)

PS: 3D eller 2D? Er egentlig ikke så begeistret for 3D, men ser ut som de beste salene kjører den på det.

Hvis du ikke bestemte deg; 2D! Har sett begge, 3d er ikke riktig i min bok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke bestemte deg; 2D! Har sett begge, 3d er ikke riktig i min bok :)

Skal se den på 2D med en kamerat i kveld. :D

Jeg er generelt ikke fan av 3D, men googlet det og har nå lært at man kun bør se 3D på filmer som er filmet i og ment for 3D. SW er angivelig ikke filmet i 3D, altså konvertert og ikke ment for 3D. 

Så da ble valget enkelt.

Gler meg nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Gladdag i dag - sovet 6 timer i strekk!!!! Det skjer kanskje en gang annenhver mnd - deilig!

våknet derfor med masse energi og et stort glis i det jeg så på klokka! Så nå er leilighet vaska, frokost (!!!) faktisk spist, kofferten pakka, klærne på og malingsspannet har gjort en god jobb i trynet :) Først på agendaen står kafébesøk med to venninner og deretter håndballkamp på pub med en jeg (kremt.,,) er litt interessert i! Vi håper kvelden blir koselig, men ikke for lang - for i morgen tar jeg kofferten min og reiser til sydlige strøk med min familie!  Hurra :)

 

liten digresjon : herregud så fantastisk der må være å være en person med vanlig søvn... Netter hvor jeg sover så mye (over fire timer) gjør meg til en så fantastisk glad energibunt som bare elsker livet og alt blir en lek! Gleder meg til en vakker dag å kunne se og kjenne igjen denne jenta oftere... :)

Endret av Inger-Lise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...