Gå til innhold

RandomHero

Medlemmer
  • Innholdsteller

    102
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av RandomHero

  1. det finnes bedre ting enn convers ass.. feks: http://supertraining.tv/2014/01/reebok-power-shoe-is-here/
  2. Smak og behag, jeg hadde død uten sykkelbukse hvertfall om det var snakk om litt lengre turer, trenger den ekstra polstringen til rumpestrumpen, blir også mindre gnissing på godsakene om du skjønner hva jeg mener
  3. Ser jo veldig ryddig ut den fordelingen du havnet på der altså, godt å få opp litt mer fett også, kan du til og med spise både avokado og eggeplommer
  4. Ville aldri ligget mye under 1g fett per kg kroppsvekt, du kan jo lese litt om fordelingen av makroer her: http://fitnessbloggen.no/men-hva-med-kostholdet/ 1,4 til 2 g protein per kg kroppsvekt, 1 til 1,5g fett per kg kroppsvekt. Resten karbohydrater. Er vel ikke noe problem å spise mer protein om det er ønskelig, eller mindre karbo og mer fett.. Men fett burde ikke ligge noe særlig under 1g per kg kroppsvekt Så ville økt fett fra 72g tatt fra karbohydrat bolken
  5. Ikke helt mitt bord det her altså, så vi kaller det en omstrukturering
  6. Det har vært en større omstrukturering på hele web-avdelingen til Egmont, tror neppe det kommer inn noe nytt verken på forum eller artikkel fronten med det første
  7. har helt kuttet ut å kjøpe mager kesam etter det heftige prishoppet, er virkelig ikke verdt over 30kr, blir heller mager CC til en mer fornuftig pris da gitt
  8. Man teller ikke kcal i den forstand når man skal kjøre en runde med psmf, har du ikke lest noe!? står greit forklart her: http://fitnessbloggen.no/psmf-ekstremdiett/ Jeg er 194, veier atm 100kg ish, å har levd på 1100 kcal(under 20g fett og 20g karbo) med 1 refeed i uken, trent 5 tunge styrke økter i uken, gått helt fint det
  9. 2-2.5g kan du gange med din antatte lean body mass (LBS) jeg har også fått beskjed om max 20g fett og 20g karbo funket fjell forrige mnd 7,5kg av på en mnd ^^ (Da spiste jeg også helt vanlig mat lørdag og søndag, som da er ca 3000kcal for meg) Håper det oppklarer litt kcal per dag blir jo da = (20gx9) fett, (20gx4) karbo og feks (2,5g x70)x4 (om du veier 70kg). som da er 180 + 80 + 700 = 960 jeg klarer ikke spise så mye protein, å ganget det opp 2g med anatt lbs vekt som også er relativt mye i mine øyne, fungerte bra for meg
  10. Bare så det er sagt, man blir ikke feit av å spise fett 40/40/20 ish fordeling av kostholdet ditt er fornuftig, ca 40% carbs, 40% protein og 20% fett da altså. Fett burde vel heller ikke underskride så mye mer enn 1g per kg lbm/kroppsvekt sånn optimalt sett Skal du ha en kostholds plan ferdig snekret til deg ville jeg tatt kontakt med en coach og få satt opp en. Da får du også god oppfølging underveis og svar på det du lurer på av spørsmål, vil anbefale feks. tidligere redaktøren for fitnessbloggen Camilla Hoel - [email protected]
  11. RandomHero

    Clean bulk

    40/40/20 splitt er helt vanlig på makroene, 20% er da fett burde ikke havne under 70g på et diet på 2600 kcal står litt ned på siden her feks: http://thescienceofeating.com/food-combining-how-it-works/calories-fat-carbs-protein-per-day/
  12. Altså.. Hører du sier det.. Men tror overhode ikke noe på deg Det er muligens lettere nå, men det er fortsatt hat uten like hehe
  13. Har ikke tid til noe annet her Første 25kg forsvant lett, de neste 10kg på psmf har vært litt tyngre, har igjen 6kg jeg må ta nå før 1 juni for å unngå straff (løpe et 10k løp) pga et kolektivt veddemål med noen andre kompiser som er i samme bås Så får se om jeg klarer å fullføre en måned til. kjører psmf søndag til fredag og helt vanlig spise dager på fredag og lørdag, har fungerte knall hittil
  14. På 25 dager hvor av 9 er refeed dager med 3000kcal på er jeg ned 7,5kg med psmf. Har i snitt har ligget på ca 2000kcal per dag. Skal fortsette i en måned til, med mulig nedjustering av høydager om det starter å stagnere.
  15. @FrkHoel har nok svaret til deg da hun akkurat har fått belte nummer to fra BB
  16. Der du skal bruke den blir jo ikke akkurat på midje målet ditt, for du skal jo ha det stramt. Når jeg kjøpte belte sist så målte jeg midja og trakk fra noen cm. Dama kjøpte også fra Best Belts å bestilte akkurat på midje målet, det ble også for stort
  17. Hva bakgrunn har han for å mene at belte ikke er tingen? kan ikke akkurat si jeg har sett mange styrkeløftere som ikke bruker belte, igjen så er det en personlig preferanse som jeg syntes det er veldig merkelig at en trener nekte noen å bruke. Det er jo en grunn til at det er lovlig under mesterskap og konkurranser, selv de utstyrs frie konkurransene Mulig jeg tar feil her, men denne personen virker til å være full av BS
  18. Letter å holde buk-trykket ja Jeg bruker det på de tunge løft, og på lettere og oppvarming bruker jeg det ikke. Men det er vel en smaks sak om man velger å bruke belte eller ikke, høres jo veldig rart at en trener skal nekte deg å bruke det. Crossfit du driver med eller?
  19. Oppdaget Jeff Wright i dag.. Sabla funny dude med noen gode poeng Kan vel se ut til å gjelde i 95% av alle tilfeller den under her!? hæhæ
  20. Jeg har også RumbelRoller, samt at jeg også bruker jo denna Levity rulla til @FrkHoel innomellom. Å vil påstå at begge er er bra, men de fungerer på litt forskjellige måter da RumbelRoller har hard store knaster som går dypt,. Mens den fra Levity tar litt større flater og går ikke like dypt. Som @okveine sier, du trenger en viss smertereskel på den RumbleRolleren for den tar godt Ihvertfall den lille jeg har, den store de har der jeg trener har helt mjuk, mulig utslitt
  21. Skal du kjøre et strikt diet uten karbo, skal du ikke trøkke allverden av proteiner om du vil oppnå best mulig resultat Makroene skal være fordelt som kakediagrammet under Av egen erfaring er det den dietten som har vært lettest å følge, gitt meg raskest nedgang i fettprosent og har gitt meg de best kortsiktige resultater det skumle er jo når man når målet å skal holde seg.. for lavkarbo er sabla kjedelig greier i lengden..
  22. Selfølgelig kan man bli fit uten drugs selv etter fylt 30 år, bare se på Natty O'Hern, 47år gammel som selv påstår han er helt naturlig.. Fettprosent på 4% med en FFMI på 29,9 (25 skal være absolutt max uten sterioder) http://www.naturalphysiques.com/28/fat-free-mass-index-ffmi Men som nevnt flereganger før her kommer det meste ann på øyet som ser og hva man legger i ordet fit. Men taket ligger som sagt på en FFMI på 25. Så om du finner ut fett produsenten din kan du regne ut hva du potiensielt kan oppnå i muskelmasse.
  23. Igjen.. har ei her hjemme som mener jeg også burde tatt en tur til legen, men skyr legen som pesten, så her har vi flere likheter Jeg mistenker at hodet ikke klarer det ekstra blodtrykket, eller at jeg får for lite oksygen når jeg trener de tunge løftene. Men tror nok ikke det er noen dum idé som du sier å ta en ny tur til legen å få det sjekket ut om det har vedvart en stund
  24. Har ingen fasit til deg, men kan trøste deg med at du ikke er alene i klubben. Har forekommet flere ganger at jeg har kastet opp på trening da jeg er føler meg veldig uvel, svimmel med ekstremt hodepine. Gjelder kun dager med baseløft og andre tunge flermuskel øvelser. Har prøvd å trene på tom mage, full mage, drikke mer vann, mindre vann, ikke funnet noe som har hjulpet enda. Har vel per dags dato ikke hatt noen treningsøkte på et kcal overskudd, mulig det har en innvirkning?
×
×
  • Opprett ny...