Gå til innhold

19-91

Medlemmer
  • Innholdsteller

    160
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om 19-91

  • Rang
    Medlem

Nylige profilbesøk

1 100 profilvisninger
  1. Hei! Bra du har et konkret mål! Med et konkret mål, kommer også konkret trening og kosthold. Jeg vet at mange har høy forbrenning og derav sliter med vektoppgang. Men det er ganske enkel matte; For å gå opp i vekt, må man ligge i kalorioverskudd. Søk på nettet for å finne ut hva du trenger for å ligge i vedlikehold. Ta deretter 2-300 kcal i pluss, evt 500 kcal, men ikke noe høyere enn det, da legger du fort på deg fett. Du har bra grunnlag, da jeg vil anta du har lav fett%, så da ville jeg ligget i 200-300 området i pluss. Start der og fortsett med treningen
  2. 19-91

    Kosthold/plan

    Heisann! Av erfaring så holder du ikke ut lenge på den dietten. Det du skal ta til deg er motivasjonen du forhåpentligvis sitter med! Anbefaler at du leser litt om kroppstyper og de forskjellige makro-fordelingene etter behov utifra dette. Feks denne https://www.bodybuilding.com/content/macro-math-3-keys-to-dialing-in-your-macro-ratios.html Anbefaler også appen Myfitnesspal på mobilen, den gratis-versjonen funker fint. Bruker du denne smart, registrerer du alt du spiser (strekkoden på produktet scannes), så finner den de aaaller fleste varene. Alt du trenger er å veie opp det du skal spise, før inn tallene i appen og se hvor mye det blir utifra målene du også registrerer i appen. Dette gir deg mer frihet og bedre motivasjonm, men velg såklart varer med omhu. Prøv å hold lørdagskosen til faktisk lørdag, som en begynnelse :)
  3. 19-91

    Lavkarbo

    Husker ikke hvor mye jeg lå på, men lå i underskudd og høyt på protein! På de 2 mnd gikk jeg ikke ned i styrke -derimot økte den litt. Men muskelmassen ble jo såklart ikke større 😛
  4. 19-91

    Lavkarbo

    Har ikke bilder, men i fjor så veide jeg 100 kg i januar (100 kg er min vanlige vekt) - ville da finne ut hvor fort jeg klarte å nå 90 kg. Bestemte meg for lavkarbo og fulgte dette slavisk med oppkarbing i ca 30 timer hver uke, falt da naturlig for meg fredag kveld og lørdagen (tilbake til lavkarbo søndag). Fulgte et spesielt opplegg, som jeg syntes funka veldig bra. På 1.5-2 mnd gikk jeg ned 10 kg
  5. 19-91

    Helse- og fitnesstrening ved UIA

    @Gøran Hårtveit - Online PT Jeg så du skrev kort om dette i en annen tråd, kunne du ha utdypet litt? :-)
  6. Hei! Er det noen her som har tatt halvårsstudiet på helse og fitnesstrening ved UIA i Kristiansand som kan dele noen erfaringer? Står at erfaring som utøver eller trener er en fordel. Jeg er verken eller, betyr dette at man må være i en helt insane form kondisjonsmessig? Hvordan er den praktiske og teoretiske delen bygget opp? http://www.uia.no/studier/helse-og-fitnesstrening Er dette studiet, hvis noen lurer Takker for alle svar
  7. 19-91

    LITEN kjølebag til matbeholder

    Holder den forresten i størrelse til IKEA matboksene med rød kant på lokket?
  8. 19-91

    LITEN kjølebag til matbeholder

    Endelig et tips! Takk! Gjerne kom med flere også
  9. 19-91

    LITEN kjølebag til matbeholder

    Jeg håpet at noen kom med et bra tips, så siterte du det jeg skrev, bare i en tom tekstboks??
  10. Hei! Kjøpte meg for lenge siden slik en sixpack bag med plass til 3 beholdere, og drikkeflasker ved siden av. Denne er fortsatt utrolig grei, men lite praktisk mtp trening da det ikke er plass til tøy, og må ha en bag på hver side av skuldra. Lurer derfor på om noen har tips til SMÅ kjølebager (ala isomini. bare ikke så dyrt), som har plass oppi en standard treningsbag?
  11. Dette høres helt grusomt ut, jeg tenkte det samme, men det er faktisk ikke vondt i det hele tatt! En boks tunfisk (hell av vannet) og bland med most banan. Søtsmaken i bananen visker ut tunfisksmaken
  12. 19-91

    Svir i kne med knebøy/markløft

    Tøyer du fremside lår? Har du prøvd å bruke foamrulle på utsiden og fremsiden av låret? Hos meg har jeg hvertfall et punkt på utsiden/fremsiden av låret over kneet som gir smerter i kneet. Ofte, ikke alltid, når denne knas litt (det er helt forjævlig vondt) så vil den slippe litt tak i kneet. Det kan rett og slett være at du har stram muskulatur, og det kan referere smerte til kneet ved at den drar i leddbåndene rundt knærne Verdt et forsøk
  13. 19-91

    Pre workout

    Fucked up synes jeg funker bra
×

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her