Sexylubben83 Posted February 1, 2016 var i Geilo i helgen, og BEGGE unga kjørte slalom uten sæla i barnebakken, hu eldste på 7 år er skeptisk av natur, men han minste på 4 snart 5 skulle jo ikke være noe dårligere enn store søster, så etter en fadese tur i bakken på fredag (for han minste) så tok han en tur med mor og sele, for så å bare ta heis med en voksen for å å kjøre ned selv Geilo var en fin plass, men Tor ødela en hel del for oss, da de store heisene stenge pga vind når unga var lei og de voksne kunne få kjøre litt aleine 3 Sephania, Tonje_86 and Kiira reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
QueenWinther Posted February 1, 2016 9 timer siden, Aurelius skrev: Kult!:D Kor då? For hva?:D For et selskap som lager hårfarge til frisørsalonger! Så da er det farge på torsdag, og visning lørdag+søndag. (': 3 Aurelius, FatUnicorn and Sexylubben83 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
HenrikWL Posted February 1, 2016 Den 26. januar 2016 at 8.42, Dag skrev: God timing, for nå er de endelig på lager igjen etter at Sennheiser har hatt leveringsproblemer i månedsvis grunnet noe kluss med blåtann-modulen. Så da må det jo nesten bare være sjebnen. Ville absolutt tatt det som et tegn. Skrevet i stjernene osv. Jeg kjøpte dem i dag. Sitter med dem på i skrivende stund. Hodet mitt er pakket i myk bomull og øregangen min antastes varsomt og kjærlig – et helt utrolig sett hodetelefoner. 2 FatUnicorn and Dag reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sephania Posted February 1, 2016 . 1 Bris reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sephania Posted February 4, 2016 . 3 The_Underdog, Bris and ABC123 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
The_Underdog Posted February 5, 2016 130 kg i bøy i dag... Lette kilo, 15 kg pers Jeg elsker knebøy 10 Sexylubben83, ABC123, Strølle and 7 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tonje_86 Posted February 5, 2016 Trente kardio i går og va støl som fy etter styrketreningen på torsdag, men i dag er jeg 98% bra I tillegg er det burger i kveld 5 FatUnicorn, ABC123, Bris and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
FatUnicorn Posted February 5, 2016 Jeg gleder meg så sjukt til burger i kveld Og gårdagebs glade; 100kgx2 i knebøy Greit å vite at det går på en dårlig dag i en dårlig periode ✌🏻️ 4 Sexylubben83, Tutogkjør, Tonje_86 and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest Lovisa Posted February 5, 2016 Michael McIntyre i Dnb-arena om mindre enn ein time Quote Share this post Link to post Share on other sites
QueenWinther Posted February 6, 2016 nå leter jeg etter bladgull på ebay. 6 Therese, Thomaseh, Samsons and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest =xXx= Posted February 6, 2016 Den 5. februar 2016 at 18.39, Lovisa skrev: Michael McIntyre i Dnb-arena om mindre enn ein time Samme her, men i Spektrum i dag. Konge! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aurelius Posted February 10, 2016 Opera selges ,til 30% over det jeg betalte for å bli med. Aaaw yiss. 1 TEW reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
SiljeP. Posted February 10, 2016 Har sovet over 9 timer i natt og våkna utkvilt av meg selv, har fri fra jobb, sola skinner, frokost og kaffe inntatt og har hele dagen på å gjøre akkurat hva jeg vil 3 ABC123, Aurelius and Fredrick Wikestad reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fredrick Wikestad Posted February 10, 2016 Skal endelig få oppleve Beyoncé live!!!!!!!!!!! Nå kan jeg dø lykkelig. 1 Aurelius reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
VegaMaren Posted February 11, 2016 Dro endelig 100kg markløft i dag 15 The_Underdog, Tutogkjør, SiljeP. and 12 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
QueenWinther Posted February 11, 2016 Coach sa at han mener at jeg er blant verdens topp kvinnelige utøvere fordi jeg er virkelig flink i alle disipliner! Tidenes kompliment. 10 Tutogkjør, Sexylubben83, HenrikWL and 7 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Samsons Posted February 14, 2016 Hadde før idag tenkt å skrive i dagens negative "Kom bare gjennom halve programmet takket være en hodepine sterkere enn jeg noengang har opplevd" men etter å ha gått hjem og slappet av en del timer så dro jeg ned på trening igjen og fullførte treningen :-). Føler det er disse dagene som betyr mest for treningen, de dagene man absolutt ikke føler for å trene, og selv når man gir opp så kommer man seg tilbake sekundet man har fått pustet litt 4 SiljeP., ABC123, Tonje_86 and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
SterkBalanse Posted February 14, 2016 Jeg har hatt flere solide løft de siste mnd og det er så gøy å bli sterkere 😄👊 4 Tonje_86, Ole Andreas, 02-snapper and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fredrick Wikestad Posted February 15, 2016 Jeg fikk kloa i VIP-billetter til Beyoncé. Fortsatt litt surrealistisk, men gud.. Pluss at jeg er tilbake i trening etter en uke med en kraftig forkjølelse. 2 VegaMaren and FrkDiaz reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Therese Posted February 16, 2016 Tatt stingene - i dag blir det overkroppstrening igjen! 5 Fredrick Wikestad, 02-snapper, Sexylubben83 and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites